10% niistä hyödyttää tätä kansakuntaa
saanko arvata että tuo 10% sisältää kenialaisia ja ahkeria aasialaisia. Kun taas nuo loput on somppuja ja muslimeita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10% niistä hyödyttää tätä kansakuntaa
Kiva että huolehdit huolehtimisistani.
Mun kokemuksella 90% mamuista saisi painua takaisin koloonsa täältä , 10% niistä hyödyttää tätä kansakuntaa, että jos sanon et mamut vittuun se ei vaadi sen kummempaa viilausta.
Mikä niissä homoissa on vikana? Mun puolestani kaikki muut miehet sais olla homoja. Sehän nostais mun mahiksia saada naista aika reippaasti!
Reilu 10-kertainen edustus rikollisuustilastoissa on vielä suurimmilta osin selitettävissä muilla taustamuuttujilla: työttömyydellä, alhaisella koulutustasolla, heikolla kielitaidolla, toimeentulon niukkuudella jne. Eli ei vielä tarkoita sitä, että etninen tausta suoraan selittäisi vaikkapa venäläisperäisten rikollisuutta.
Mustalaisilla, siis ihan kotoperäisillä mustalaisilla, sen sijaan on ryöstörikosten suhteen 100-kertainen edustus muuhun väestöön nähden. Siinä voi jo huoletta todeta että ryöstely kuuluu mustalaiskulttuuriin. No, romanijärjestöjen mukaan nuokin suhdeluvut selittyvät valkolaisten harjoittamalla syrjinnällä, jonka keskellä mustalaisista vääjäämättä kehkeytyy rikollisia.
noita on nyt ihan omastakin takaa.. ei tarvii naamioida hulluuttaa ees jihadismiksi :D
Sitä paitsi toihan on jossain irakissa vissiin riehumassa nyt?! :D
Mun mielestä joku hullu "suomea" puhuva maahanmuuttaja, joka on lähtenyt irakiin tappamaan siioja on vielä yksittäinen tapaus eikä aiheuta kotimaan kamaralla välitöntä uhkaa..