Maahanmuutto

OT.
Voisiko joku Halla-Ahon arvostelija edes yrittää kumota Halla-Ahon julkisesti esittämiä mietteitä? Pliis, edes joku? Someone? Anyone?
Siis ei mitään paskanjauhajille tyypillisiä ympäripyöreitä "no-ei-se-nyt-ainakaan-noin-voi-olla-perustelen-sillä-että-jupiter-koostuu-juustosta-todistakaa-vaikka-ettei" -lässytyksiä, vaan argumentointia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mamu siellä, mamu täällä. Yksi helvetin iso maahanmuuttokeskustelu.

Monille netin ja tämänkin palstan kautta tutuksi tullut Jussi Halla-Aho lähtee ehdokkaaksi seuraaviin eduskuntavaaleihin. Lähtee ns.sitoutumattomana perussuomalaisten Helsingin vaalipiiristä Halla-Ahohan on kritisoinut voimakkaasti maahanmuuttopolitiikkaa, monikulttuurisuusajattelua ja siihen liittyvää hyssyttelyä.

http://jussi.halla-aho.com/vaaliasiaa.html
http://jussi.halla-aho.com/scripta.html

Mitäs mieltä olette? Itse toivoisin läpimenoa, jotta saataisiin fiksua keskustelua ylemmällekin tasolle, ja kasvot fiksummalle kritiikille. Sittenkään en jaksa uskoa, että saa riittävästi ääniä.

Hippa sanoi:
Tässä faktaa: http://www.om.fi/optula/uploads/nul786y.pdf

Kiinnittäkää ystävät huomionne myös siihen, että suhdelukuja nostaa usein se, että pienehkö ryhmä tekee paljon rikoksia. Tämä mainitaan erikseen myös tuossa tekstissä.

Sinänsä mielenkiintoista, että somalit eivät ole top-3:ssa kummassakaan tapauksessa rikosten määrässä eikä suhteellisessa rikosmäärässä. Uutisoinnin ja tämänkin threadin keskusteluista voisi päätellä, että somalit ovat hirveä rikollisjoukko, joka on kauhea uhka Suomelle.

Pitäisikö tämä nyt sitten tulkita siten, että
a) suomalaiset tekevät tasaisesti rikoksia, joten ns. taparikolliset eivät sitten tasoittele suomalaisten puolesta tilastoja???

b) lause "ulkomaalaisten tekemiin ryöstöihin epäillyistä lähes 40% oli somaleja" ei millään tavalla auennut minulle, koka sehän saattaisi tarkoittaa aika hyvää kärkipaikkaa ryöstöjen osalta?

Ja pakko on todeta että onhan tietyillä kansanryhmillä vielä vähn kirittävää tilastoissa. Somalit olivat vasta sijalla 5 :whip:

Heh, kaverilta irtoo hyvää shittiä.

Ajattele pellolla höyryävää paskakasaa, jota kohti hivuttautuu eri suunnilta ihmisiä. He ovat paremman tekemisen puutteessa laatineet teorian, joka ennustaa, että paska maistuu hyvältä. Yksi kerrallaan he haukkaavat läjästä. Joku saa vatsanpuruja, joku oksentaa, mutta kaikki jatkavat naama irvessä hotkimista, koska "sen on pakko maistua hyvälle". Syytä (näennäiseen) pahaan makuun (joka siis uhmaa teoriaa) etsitään eri suunnilta:

- Ehkä minun olisi pitänyt kahmaista vasemmalla eikä oikealla kädellä.

- Ehkä minun olisi pitänyt kahmaista oikealla eikä vasemmalla kädellä.

- Ehkä minun olisi pitänyt pureskella enemmän.

- Ehkä minun olisi pitänyt pureskella vähemmän.

- Ehkä minun olisi pitänyt syödessäni seistä yhdellä jalalla ja nostaa toisen käden nimetön sormi pystyyn.

Sivusta seuraava ulkopuolinen huikkaa:

- Äijät hei. Se on paskaa, ja se maistuu paskalle, söitte sen miten päin tahansa.

Maistelijat loukkaantuvat:

- Muuttujia on kuule paljon.

- Ei tämä ole mikään yksinkertainen asia.

- Tutustu vähän paremmin biologiaan, sosiologiaan ja hiukkasoppiin ennen kuin tulet heittelemään tuollaisia.

- Löysää populismia, joka vetoaa alikoulutettuihin ja syrjäytyneisiin.

Jäljellä on yksi, joka ei ole vielä ehtinyt maistille:

- Hmmm... Jokin on selvästi pielessä, mutta koska en ole vielä haukannut, minulla on mahdollisuus oppia noiden muiden virheistä. Mitäköhän pitäisi tehdä?
http://jussi.halla-aho.com/miten_soveltaa_opittua.html

Ihmettelin tuossa kuka Halla-Alla on ja luin otteita tekstistä. Ihan asiaahan tuo puhuu...
"Jos ihmiset saadaan pidettyä enemmän tai vähemmän rauhallisina siihen asti, että monikulttuurisuus on liian pitkällä sen peruuttamiseksi, heille voidaan sitten vain todeta, että monikulttuurisuus on nyt tosiasia ja sen kanssa on elettävä."
Olisi teksteissä liika quotattavaa, mutta ihan maalaisjärkeviä asioita IMO.
Jahas työpäivä olisi taas ohi, pakko jatkaa kirjoitusten seurasta kotona, vaikuttaa mielenkiintoiselta :thumbs:

Hippa sanoi:
Tässä faktaa: http://www.om.fi/optula/uploads/nul786y.pdf

Kiinnittäkää ystävät huomionne myös siihen, että suhdelukuja nostaa usein se, että pienehkö ryhmä tekee paljon rikoksia. Tämä mainitaan erikseen myös tuossa tekstissä.

Sinänsä mielenkiintoista, että somalit eivät ole top-3:ssa kummassakaan tapauksessa rikosten määrässä eikä suhteellisessa rikosmäärässä. Uutisoinnin ja tämänkin threadin keskusteluista voisi päätellä, että somalit ovat hirveä rikollisjoukko, joka on kauhea uhka Suomelle.

Pikku huomio: Venäjän, Viron ja Ruotsin rikollisuus on tuon(kin) tilaston mukaan tuontirikollisuutta. Eli toisin sanoen ko. ihmiset eivät asu Suomessa, vaan muualla.

Ikinä kuullutkaan tosta miehestä, hauskoja juttuja osa kyllä. paras kuitenkin toi sen vaimon nimi: Hilla Halla-Aho :D

Ei hitto, onko TOTAALISTA SOTAA osiot poistettu? AARGH! Ehdin lukea joskus pari sivua niitä ja oikein bookmarkkasin.. oli sen verran loistavaa matskua että nyt sapettaa kun on poistettu.

Tämä varmaankin johtuu ryssäläistahoista jotka yrittävät persreijät verellä soluttautua maahamme.

DayOne sanoi:
Ei hitto, onko TOTAALISTA SOTAA osiot poistettu? AARGH! Ehdin lukea joskus pari sivua niitä ja oikein bookmarkkasin.. oli sen verran loistavaa matskua että nyt sapettaa kun on poistettu.

Tämä varmaankin johtuu ryssäläistahoista jotka yrittävät persreijät verellä soluttautua maahamme.

Arvon DayOne.

Olemme todella joutuneet kokemaan elinaikanamme tämän suuren tragedian: Totaalinen Sota on ohi.

Onneksi Halla-Aho myy postaamassani linkissä koko paketin hintaan 7e rompullla.

Suosittelen tilattavaksi.

pieni :offtopic: tähän väliin... Turun Sanomat kirjoitti tänään ensimmäisestä somaali ylioppilaasta turussa..vai peräti koko suomessa.. ja kaverin tarkotus oli jatkaa lukemista lääkäriks!!
rispektiä vaan tälle kaverille..nyt muut mokkakorvat vaan ottamaan oppia ja pois sossun luukulta ja koulun penkille ja siitä töihin.. :whip:

ps. ja lääkärit tienaa ni hyvin et tämä tuleva somaali perhe voi muuttaa sit omakotitaloon.. ei häiritse sit suomalaisia.. ;)

Maailmassa on takuulla paljon asioita joita en tiedä, mutta yksi sellainen pistää taas silmään. AKV:lla ja monella muulla väittelykumppanilla tuntuu olevan pakonomainen tarve kyseenalaistaa monikulttuurisuuteen "nihkeästi suhtautuvien" älykkyyttä. Eli suoraan sanottuna AKV:n kirjoituksista saa sen kuvan, että kaikki "rasistit" ovat vaimojaan piekseviä juntteja, joiden älykkyys riittää juuri ja juuri nenän kaivamiseen. Luuletko todellakin olevasi jotenkin parempi ja viisaampi ihminen vain siksi, että me olemme jossakin asiassa eri mieltä? Jos haluat väitellä asioista, voisitko ystävällisesti jättää lapselliset ja henkilökohtaiset saivartelusi kirjoittamatta. Niiden sijaan voisit vaikka kirjoittaa järkeviä argumentteja asiasi puolesta. Vai onko tuo "minä olen suvaitsevainen ja siksi älykäs!" -mentaliteetti tapa uskotella itselleen olevansa hyvä ihminen? Suomeksi sanottuna vituttaa monet muutkin "humanistisen tiedekunnan vakiobaarin peränurkasta punaviinilasin takaa lausutut elämänviisaudet..." Vanhemmat maksavat pilvenkatkuiset opiskeluvuodet ja kultalusikka suussa on helppo "pelastaa maailmaa".

Aihe herättää paljon ristiriitaisia tunteita itsessäni. Minusta verorahat on käytettävä ensisijassa Suomalaisiin. Sitten priorisoidaan vielä niihin jotka sitä tarvitsevat, minusta se on vanhukset. Ne on työnsä jo tehneet. Heistä on pidettävä huoli.

Tämän jälkeen voidaan katsoa mihin rahaa jää. Elintasopakolaisille en katso jäävän penniäkään. Pakolaisille jää jonkun verran, ne jotka oikeasti pakenevat maista poliittisen tai muun asian takia ja ovat vaarasssa menettää henkensä. Tervetuloa minun puolesta. Elintasopakolaisen on syytä nostaa se elintaso töitä tekemällä, sossun luukkua ei mun mielestä tarvi näille avata ollenkaan. Ehkä sitten kun on ollut vaikak 5 vuotta töissä voisi saada jotain sieltäkin, mutta ilman mitään panosta tuskinpa.

Afrikkaan rahan syytäminen on sama kun hölmöläisten peiton pidentäminen, toisesta päästä leikataan ja ommellaan toiseen päähän. Jos siellä on alueita joissa ihminen ei voi asua, niin sitten sieltä pitää lähteä pois. Jos sinne satsataan lisää rahaa jolla hädin tuskin tulee toimeen, mitä se saa aikaan? Maksimaalisen nääntymisen ja moninkertaistetaan se todellinen kuolinmäärä? Mitä ideaa tuossa on?

Orjuuttamisesta on aika turha märehtiä. Afrikkalaisetkin myi afrikkalaisia, mutta se on valkoisten Eurooppalaisten syy? Syy siksi, että Eurooppa menestyi? Pitääkö maksaa takaisin? On kai jo maksettu rahassa. PItääkö pyytää anteeksi? Kai siitä on pyydetty jo monta kertaa. Loppuu se sormen osoittelu muualle ja alkaa se peiliin tuijottaminen. Raakaahan se on, monilla ei ole mahdollisuuksia, kurjat olot, tauteja, paskaa, mutta jos ei laiteta rahapusseja kohta kiinni niin ei siellä kukaan opikaan nousemaan, vähän kun kesäkissan päästäisi takaisin luontoon, ei se selviä.

On täysin turha rahoittaa Afrikan sotia syytämällä rahaa sotalordeille ja diktaattoreille. Ruoka-apukin saattaa näiden käsiin mennä. Voidaan joko odottaa että sota loppuu (ei koskaan), liittyä mukaan ja pommittaa kaikki paskaksi, tai sitten lopettaa välittämästä. Ja se ongelma ei poistu importtaamalla jengiä tänne tai mihinkään muualle. Jos ongelman juurin ei mennä käsiksi, sama kierre tulee jatkumaan ikuisesti.

Ja kovat rikolliset voi karkoittaa takaisin. Ihan sama jos on vaaarallista. On täälläkin vaarallista kun hemmon annetaan jatkaa toimintaa. Itsepähän tilasi.

Ja aidoille pakolaisille voidaan minusta jatkaa apua. Olkoon se sitä solidaarisuutta. ne jotka muuten kuolisi turhan tähden voitaneen pelastaa. Ne jotka haluaa uuden telkkarin sossusta voidaan heivata helvettiin. Ahneita riittää omastakin takaa jotka ei töissä haluais käydä mutta kaiken haluais pöytään valmiiksi.

Ja ne jotka syyttää valkoisia vanhoista rikoksista joihin eivät valkoiset yksin syyllistyneet ovat itse rasisteja. En ole heille mitään pahaa tehnyt ja jos olen silti rikollinen, voi mun puolesta jäädä sinne kauas minusta, koska en pidä rasisteista.

Mutta tietysti jos vaan kylmästi menis nyörit nyt kiinni niin en usko että homma oikeasti tulisi kuntoon. Ehkä on muita ratkaisuja. Uusi kolonisaatio, niin että jaetaan ne pläntit siten että jokaisella on intressejä pitää sitä kunnossa. Tai sitten sotilaallinen interventio, tarkoituksena lopettaa sotia. Yhteiskuntien pitää mennä siellä eteenpäin, jos mennään vanhoilla klaanisysteemeillä sun muilla niin on aivan selvää että ne sodat ei koskaan tule loppumaan ja sotien loppuminen on ehdoton edellytys että siellä voi jotain tapahtua sillä rahalla mitä sinne työnnetään.

Sodat seis. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla.

Jee uus toni halme! :rock: "Ajattele pellolla höyryävää paskakasaa" tosi mahtavaa tekstiä, kyllä on kaverilla sana hallussa. Yippikayjea! :zzzz:

Vaikuttaa vammasimmalta "ajattelijalta" vähään aikaan.

SniffDaddy sanoi:
Vielä ku Linkola lähtis ehdokkaaksi...

ja mitäköhän yhteistä on Linkolalla ja Halla-Aholla? Linkola elelee ihan omassa maailmassaan, Halla-Aho tuntuu vallan järkevältä tyypiltä.

ei kannata takertua nyt tuohon paskakasa-kirjoitukseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom