Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

No faktahan tuo on - ei arabit eikä neekerit osaa sotia. Pieni älykkyysosamäärä, korkea testosteronitaso, ja kyky impulssiiviseen väkivaltaan ei auta. Se ei tee susta hyvää sotilasta, historia osoittaa. Vai haluatko kumota väitteen?

Napoleon teki aikanaan saman havainnon:

"Yksi mamelukki voittaa aina yhden ranskalaisen, kymmenen mamelukkia ja kymmenen ranskalaista ovat tasavertaisia, mutta sata ranskalaista voittaa aina tuhat mamelukkia."

Napoleon teki aikanaan saman havainnon:

"Yksi mamelukki voittaa aina yhden ranskalaisen, kymmenen mamelukkia ja kymmenen ranskalaista ovat tasavertaisia, mutta sata ranskalaista voittaa aina tuhat mamelukkia."

Napoleon olikin oikeasti fiksu mies. Ja siihen aikakauteen katsoen ei edes kauhean lyhyt. ;)

Tottakai sodankaynnissä koulutettu väestö on ollut jo satoja vuosia aina parempi. Oma-aloitteellisuuden, teknisen osaamisen ja organisointikykyjen vuoksi.

Näimpä. Hauska juttu muuten, että pahimmat rasistit jotka tunnen, ovat olleet vuosia portsarina tai turva-alalla, missä näitä kultamunia aktiivisesti tapaa. Olen itse tehnyt sekä Tampereella, Turussa, että Helsingissä ovea ja kyllähän se tietää ketkä niitä ongelmia tuo. On tosin muuten ollut hyvänä työkaverina tuolla alalla eräs puoliksi musta kaveri jonka isä on ilmeisesti valkonaama. No hän olikin kuten muut Suomalaiset kollegat, ei alkanut jauhamaan hänen ylivoimaisen hienosta kulttuurista, teki työnsä moitteeta, ja oli hyvää seuraa.

Olen itse pitkänlinjan avoin rasisti, mutta tämmöiset kaverit hyväksyn. Harmi että näitä on liian vähän.

:D No Mikehän voi molempien IP:t katsoa.

Itseasiassa pyydäppä sitä katsomaan. Kun selvinee että eri äijät todellakin täällä kirjottaa, sä suksit vittuun tästä threadista. Ok?

Olen itse pitkänlinjan avoin rasisti, mutta tämmöiset kaverit hyväksyn. Harmi että näitä on liian vähän.

Puhutaan varmaankin sadoista miljoonista, ellei miljardeista (ykkönen ja peräs 9 nollaa, määrä, mitä ei pysty mitenkään hahmottamaan), jotka sopivat kuvaukseesi. Onneksi sun kaltaisias on tarpeeksi vähän, muuten pelottais kyllä ihan helvetisti kulkea kaduilla, mulla kun on kiharat hiuksetkin ja kaikkee.

Ei todellakaan ole ''vain sattumaa'', vaan älykkyystestillä saavutettujen tuloksien vaihtelut johtuvat koulutuksen puutteesta, taikauskoisuudesta ja näiden kahden kierouttamasta kulttuurista.

Mistäs sinä tiedät tämän? Ei rodun ja älykkyyden suhde mikään selviö ole, mutta itse väität taas olevan varmaa että koulutus/taikausko/kulttuuri on älykkyyden takana. Emme tiedä varmuudella rodun suhdetta älykkyyteen, mutta sinäkö tiedät varmuudella älykkyyden suhteen kulttuuriin?

Kaukoidän ihmisten kulttuuri ei ole sen sivistyneempi kuin meidänkään, kenties vähemmän. Kulttuurierot ovat suuria mutta eivät mitenkään stereotyyppisesti älykkyyttä heijastelevia. Silti japsit ovat huomattavasti älykkäämpiä kuin me. Missä korrelaatio älykkyyden ja kulttuurin välillä?

Puhutaan varmaankin sadoista miljoonista, ellei miljardeista (ykkönen ja peräs 9 nollaa, määrä, mitä ei pysty mitenkään hahmottamaan), jotka sopivat kuvaukseesi. Onneksi sun kaltaisias on tarpeeksi vähän, muuten pelottais kyllä ihan helvetisti kulkea kaduilla, mulla kun on kiharat hiuksetkin ja kaikkee.

Otan osaa puolestasi - kaikille ihmisille ei jaeta samoja kortteja. Olet varmaan kuullut sanonnan "nallekarkit ei aina mee tasan"?

- - - Updated - - -

Mistäs sinä tiedät tämän? Ei rodun ja älykkyyden suhde mikään selviö ole, mutta itse väität taas olevan varmaa että koulutus/taikausko/kulttuuri on älykkyyden takana. Emme tiedä varmuudella rodun suhdetta älykkyyteen, mutta sinäkö tiedät varmuudella älykkyyden suhteen kulttuuriin?

Kaukoidän ihmisten kulttuuri ei ole sen sivistyneempi kuin meidänkään, kenties vähemmän. Kulttuurierot ovat suuria mutta eivät mitenkään stereotyyppisesti älykkyyttä heijastelevia. Silti japsit ovat huomattavasti älykkäämpiä kuin me. Missä korrelaatio älykkyyden ja kulttuurin välillä?

Samaa mieltä. Somaleille on sama älykkyysosamäärä kun meillä, kenties jopa isompi.

Vittu jätkillä ei oo kyllä mitään tietoa faktoista eikä mielenkiintoa ottaa selvää. Tää ketju on yks jätekasa, johon tullaan purkamaan epärehellisyydellä ja jääräpäisyydellä padottu viha satoja tuhansia ihmisiä kohtaan vain niiden paskan kulttuurin takia. Ketä täällä kiinnostaa oikeasti tehdä asialle jotain muuta kuin tuijottaa vihaisesti ihmisiä, joiden ihonväri on sopeutuneempi uv-säteilyyn?

Minä olen ottanut selvää. Viidesosa Somalian, Irakin, Iranin ym. muslimeista Suomessa on rikollisia eikä tähän ole laskettu mukaan liikennerikoksia eli kyse on käytännössä omaisuus/väkivaltarikoksista. Samat kansallisuudet suorittavat n. 34% KAIKISTA Suomessa tapahtuvista raiskauksista. Laske huviksesi kuinka monituhatkertainen yliedustus noilla apinoilla näissä tilastoissa on väkimäärään nähden. Oliko muita fiksuja kommentteja faktojen puutteesta?

92539d1356803974-yksi-helvetin-iso-maahanmuuttokeskustelu-capture.jpg

Argumentissasi on nyt käynyt silleen, että olet tehnyt ensin väärän toteamuksen, mihin syvennyit. Puretaanpas tämäkin vyyhti sanomalla, että edelleenkään biologista älykkyyseroa meissä ei ole. Johtuisikohan se siitä, että olemme kaikki ihmisiä? Mistä muusta typeryys ja huonot tavat voivat täten johtua kuin ympäristöstä?

Argumentissasi on nyt käynyt silleen, että olet tehnyt ensin väärän toteamuksen, mihin syvennyit. Puretaanpas tämäkin vyyhti sanomalla, että edelleenkään biologista älykkyyseroa meissä ei ole. Johtuisikohan se siitä, että olemme kaikki ihmisiä? Mistä muusta typeryys ja huonot tavat voivat täten johtua kuin ympäristöstä?

Häh? Okei, muotoilen sanani uudelleen: biologinen älykkyysero ei ole (kaikilta osin) selviö, mutta vielä vähemmän selviö on kulttuurillinen älykkyysero. En ymmärrä miten voit sanoa että "biologista älykkyyseroa meissä ei ole". Kehitysvammaiset?????????? Olemme kaikki ihmisiä - olemme kaikki myös erilaisia ihmisiä. Ei biologinen jako lajeihin ole muuta kuin luokittelua ominaisuuksien perusteella. Joillakin ihmisillä on enemmän ja vahvempina ihmisten ominaisuuksia kuin toisilla. Toiset muistuttavat eläimiä enemmän. Risteytä apina ja ihminen, mitäs sitten?

Minä olen ottanut selvää. Viidesosa Somalian, Irakin, Iranin ym. muslimeista Suomessa on rikollisia eikä tähän ole laskettu mukaan liikennerikoksia eli kyse on käytännössä omaisuus/väkivaltarikoksista. Samat kansallisuudet suorittavat n. 34% KAIKISTA Suomessa tapahtuvista raiskauksista. Laske huviksesi kuinka monituhatkertainen yliedustus noilla apinoilla näissä tilastoissa on väkimäärään nähden. Oliko muita fiksuja kommentteja faktojen puutteesta?

92539d1356803974-yksi-helvetin-iso-maahanmuuttokeskustelu-capture.jpg

Nyt jumalauta luette tän, mitä kirjoitan, ajatuksella. Mun pointtina on koko ajan ollut, että kenellä tahansa meistä olisi aivan yhtä suuri todennäköisyys kasvaa samanlaiseksi kuin halveksumanne yksilöt, mikäli olisimme kasvaneet samassa ympäristössä. Te viittaatte rotujen ylivertaisuuteen, mutta ette tajua kuinka hämmästyttävän hyökkääviltä ja jääräpäisiltä vaikutatte samanaikaisesti. Tämä seikka, jos jokin, vie täysin pohjan höpötyksiltänne.

- - - Updated - - -

Häh? Okei, muotoilen sanani uudelleen: biologinen älykkyysero ei ole (kaikilta osin) selviö, mutta vielä vähemmän selviö on kulttuurillinen älykkyysero. En ymmärrä miten voit sanoa että "biologista älykkyyseroa meissä ei ole". Kehitysvammaiset?????????? Olemme kaikki ihmisiä - olemme kaikki myös erilaisia ihmisiä. Ei biologinen jako lajeihin ole muuta kuin luokittelua ominaisuuksien perusteella. Joillakin ihmisillä on enemmän ja vahvempina ihmisten ominaisuuksia kuin toisilla. Toiset muistuttavat eläimiä enemmän. Risteytä apina ja ihminen, mitäs sitten?

Olet oikeassa. Kehitysvammaisilla on kehitysvamma, eikä niitä voida laskea muun terveen väestön tasolle toimintakyvyiltään. Sen sijaan rotua ei voida laskea kehitysvammaksi.

Viittasinko minä jossain rotujen ylivertaisuuteen? En minä mistään roduista ja taustoista välitä vittujakaan vaan tarkoitan, että noita apinoita ei pidä tähän maahan päästää enää yhtään, koska ne ovat todistetusti rikollisia! Ei kiinnosta tippaakaan minkä ympäristön vaikutuksesta näin on käynyt.

Nyt jumalauta luette tän, mitä kirjoitan, ajatuksella. Mun pointtina on koko ajan ollut, että kenellä tahansa meistä olisi aivan yhtä suuri todennäköisyys kasvaa samanlaiseksi kuin halveksumanne yksilöt, mikäli olisimme kasvaneet samassa ympäristössä. Te viittaatte rotujen ylivertaisuuteen, mutta ette tajua kuinka hämmästyttävän hyökkääviltä ja jääräpäisiltä vaikutatte samanaikaisesti. Tämä seikka, jos jokin, vie täysin pohjan höpötyksiltänne.

Boldattu kohta: edelleen, miten olet niin varma siitä ettei mitään biologista yhteyttä ole?

Lisäksi huomautan, etten itse halveksu itseäni vähemmän älykkäitä, kuten apinoita. En myöskään koe alemmuutta älykkäämpien seurassa.

- - - Updated - - -

Olet oikeassa. Kehitysvammaisilla on kehitysvamma, eikä niitä voida laskea muun terveen väestön tasolle toimintakyvyiltään. Sen sijaan rotua ei voida laskea kehitysvammaksi.

Skippasit suurimman osan viestistäni. Tunnustat siis, että perintötekijät vaikuttavat älyllisyyteen? Nimittäin, kehitysvammaiset jos nussivat niin todennäköisesti uudellakin tulokkaalla on vähäisesti älyä. Kutsu rotua miksi vain, minun puolesta se voi olla lievä kehitysvamma. Olemmehan itsekin japseja ja juutalaisia tyhmempiä. Vammaisempia.

En minä mistään roduista ja taustoista välitä vittujakaan vaan tarkoitan, että noita apinoita ei pidä tähän maahan päästää enää yhtään, koska ne ovat todistetusti rikollisia! Ei kiinnosta tippaakaan minkä ympäristön vaikutuksesta näin on käynyt.

Miten muuten itseään voi kehittää, jos ongelman todelliset syyt eivät kiinnosta? Kyseessä ei ole apinoita, vaan ihmisiä, joista moni käyttäytyy väkivaltaisesti, koska ovat itse joutuneet saman kohtelun alaiseksi ja eläneet oloissa, joista meillä ei ole mitään hajua. Sinun pitäisi ilmoittaa näkemyksesi niille virkamiehille, jotka ovat vastuussa maahanmuuttajien toimintakelpoisuudesta. Nämä henkilöt ovat saaneet koulutuksen ja epätasapainoisten pakolaisten/maahanmuuttajien kohdalla on varmasti liuta erikoistuneita psykologeja tekemässä arviota. Näiden ammattiinsa kouluttautuneiden ihmisten arvioon meidän on vain luotettava. Toki joskus käy niin, että ei ole aikaa paneutua tarpeeksi syvällisesti jokaisen henkilökohtaisiin ongelmiin ja menneisyyteen, jolloin virhearvioita saattaa tapahtua.

Näin tää vaan toimii.

Juuri näin. Minä välitän vain suomalaisten hyvinvoinnista. Ei kiinnosta tippaakaan mitkään vaikeat taustat vaan jos naapuri ei osaa käyttäytyä niin naapuri potkitaan vittuun täältä oli syy käytökseen mikä hyvänsä. Meidän ei tarvitse toimia neekereiden terapeutteina ja kärsiä niiden aiheuttamista lieveilmiöistä. Pahinta mahdollista rahan/ajanhukkaa mitä voi kuvitella.

Back
Ylös Bottom