Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Miksei noita romanialaisia miehiä vois pysäyttää jo rajalla? Suomi tuntuu olevan maa johon pääsee kaikki rikolliset jne. mut mitä sit sodalla pelotellaan ku vihollinen muka tulee? Nythän tänne valuu paskaa jatkuvalla syötöllä ja sitä vastaan ei kuitenkaan ole minkäänlaista puolustusta. Suurempi uhka nää rikastajat on sisäselle turvallisuudelle ku joku kuviteltu sota venäläisten kans. Miten suomi vois torjua jonkun armeijan hyökkäyksen kun ei pystytä torjumaan edes eurooppalaisten taskuvarkaiden joukkoa.

Oli pakko poimia FB:stä jonkun tarina tännekin, oli totta tai sitten ei ;)

Otetaanpa tästäkin "NIMITELY" asiasta kolikon kääntöpuoli sitten esiin. Olin tampereen keskustorilla odottamassa ystäväni kanssa bussia ja katoksessa istui iäkäs suomalainen mies. kuinka yllättävää että paikalle sattuikin tulemaan romanikerjäläinen joka istuutui miehen viereen ja alkoi häneltä rahaa anomaan... Hetken tuota tapahtumaa seurattuamme ystävämme kanssa menimme lopettamaan kyseisen tapahtuman sillä tuon naisen käsi alkoi havitella vanhuksen taskuja ja mies anovasti katseli mpärilleen etsien pelastusta tilanteeseen... Kuten tapanani on sanoin tälle rouvalle et painutko helvettiin kiusaamasta vanhoja ihmisiä!!! Nainen alkoi huutamaan kovaan ääneen varmaankin ainoat suomenkielen sanat jotka tiesi SAATANAN RASISTI ja se tuli moneen otteeseen ja hän yritti myös minua huitaista vaikka noin metrin päästä annoin häätökehoitukseni enkä millääntavalla käyttänyt fyysistä voimaa tahi nimitellyt tätä naista...
Sitten se riemu ja ratto vasta alkoikin kun tämä vanha mies otti povitaskustaan lompakon ja ojensi minulle 50€ setelin ja kiitti minua. Otin setelin vastaan mutta samalla hetkellä annoin sen vanhukselle takaisin ja sanoin että tein vain velvollisuuteni... Tämä nainen mikä minua rasistiksi kutsui tuli paikalle ja alkoi vaatimaan tuota seteliä itselleen ja purpattamaan jotain omituista annoin hänelle viimeisen mahdollisuuden poistua paikalta ennen kuin soitan poliisit. Nainen lähti tuohtuneena ja rahattomana paikalta ja me jäimme odottamaan että vanhus pääsee turvallisesti haluamaansa bussiin.

Niin nyt kysyisinkin sitten että olenko maailman pahin rasisti ja tuleva Mr. Hitler kun estin mitä ilmeisemmin oman maani kansalaisen rikoksen uhriksi joutumisen?
Ja onko tuolla Romanikerjäläisellä oikeutta sanoa minua RASISTIKSI, jos puolustan omiani?
Yhtä hyvin olisin voinut ottaa tämän naisen otteeseen ja kaataa hänet maahan ja pidätellä häntä siinä siihen asti kunnes poliisit olisivat saapuneet paikalle mutta silti olin fixu ja annoin hänelle mahdollisuuden poistua...

Olisiko minun tarvinnut todellakin niputtaa tuo kyseinen ihminen ja syyttää häntä rasismista, aggressiivisesta käytöksestä ja pahoinpitelyn yrityksestä?

KERTOKAA NYT PERKELE MINULLEKIN!!!!!!!!!

Itse olen sitämieltä että nämä mitä nykyään kansanryhmiksi kutsutaan ovat omalla käytöksellään saaneet aikaan vihanpurkauksia ja juurikin sitä yleistämistä mistä Sofia kommentoi edellisessä jutussa.

Tuo rasisti-sana nyton vaan niin menettänyt alkuperäisen merkityksensä ja ei kannata olla moksiskaan jos sua sillä nimitellään. Teit tilanteessa aivan oikein, pystyit jopa hillitsemään itsesi, mikä on kunnioitettavaa. Omasta puolestani olisin vain ehkä jopa hiukan ylpeä, jos minua joku rasistiksi haukkuisi, se kertoisi ja vahvistaisi vaan sen tunteen, mitä tunnen suomalaisuutta ja suomalaisia kohtaan. Kukin itse sitten ajatusmaailmassaan tietää, onko itsessään oikeaa rasistisuutta vai ei.

http://yle.fi/uutiset/ita-suomen_yliopiston_rasismitutkijat_joutuneet_hyokkayksen_kohteeksi/6492528

"Itä-Suomen yliopiston rasismitutkijat joutuneet hyökkäyksen kohteeksi"

Ei mene vahvasti, jos tutkijoita uhkaillaan ja sananvapautta rajoitetaan.
Ei uhkailla saa eikä rajoittaa sananvapautta, mutta luetaanpas poliisin komentti asiasta.

http://yle.fi/uutiset/rasismitutkijoihin_kohdistunut_uhkailu_poliisin_ulottumattomissa/6494205

Poliisi ei ole toistaiseksi päässyt tarttumaan yliopistotutkijoihin kohdistuneisiin uhkauksiin Joensuussa.

Yle Pohjois-Karjala kertoi keskiviikkona, että rasismitutkijat ovat saaneet uhkauskirjeitä ja heitä on solvattu internetissä. Erään tutkijan kotiovea oli sotkettu ulosteella. Myös luennoilla on ollut uhkaavia tilanteita.

Pohjois-Karjalan poliisille tai suojelupoliisille ei ole ilmoitettu uhkaavista tilanteista. Laittomat uhkaukset ovat asianomistajarikoksia, jolloin uhkauksen kohteen tulisi itse ottaa yhteyttä poliisiin.

Poliisi tietenkin seuraa tilannetta ja tarvittaessa puuttuu siihen.

- Jorma Alvila

Rikosylikomisario Jorma Alvila Pohjois-Karjalan poliisista sanoo, että mikäli uhkaukset vaikuttavat vakavilta, on syytä ottaa yhteys poliisiin.

- Niitä tulee harkita sen mukaan, onko ne tosia ja täytyykö niihin suhtautua vakavasti. Jos tilanne on sellainen, että ne ovat vakavasti otettavia, niin kyllähän niistä on syytä poliisille ilmoittaa. Poliisi tietenkin seuraa tilannetta ja tarvittaessa puuttuu siihen.

Rikosylikomisario ei usko siihen, että uhkailua kokenut ei uskaltaisi koston pelossa ottaa yhteyttä virkavaltaan.

- No se tuntuu kyllä aika vieraalta, toteaa Jorma Alvila.

"Uskonnot vastalääkkeenä rasismilla"

Kuten vaikkapa islam - tuo suvaitsevaisuudestaan tunnettu uskonto! Onhan se tietenkin ihanan paljon etnisempää että bussissa neekerihuutelujen sijaan pää lyödäänkin katki tai heitetään kivillä.

Vittu jätkillä ei oo kyllä mitään tietoa faktoista eikä mielenkiintoa ottaa selvää. Tää ketju on yks jätekasa, johon tullaan purkamaan epärehellisyydellä ja jääräpäisyydellä padottu viha satoja tuhansia ihmisiä kohtaan vain niiden paskan kulttuurin takia. Ketä täällä kiinnostaa oikeasti tehdä asialle jotain muuta kuin tuijottaa vihaisesti ihmisiä, joiden ihonväri on sopeutuneempi uv-säteilyyn?

Ei ole mitään tieteellisiä todisteita siitä, että meissä olisi rodullisia älykkyys- tai käyttäytymiseroja. Olemme loppujen lopuksi uskomattoman samanlaisia ja tyhmyytemme on ympäristön, erittäin vähän geenien, ja kasvatuksen tuotetta.

Yrittäkääs nyt käyttäytyä ja olla ihmisiks. Sillä, mitä sä tuputat itelles päivästä toiseen voi olla uskomattoman tuhoisia seurauksia. Vaikka myöhemmin tajuaisit, kuinka kukaan ei ole syntynyt yhtään toista kusipäisemmäksi, niin silti noin vihaisista ajatuksista voi olla erittäin hankala päästä eroon.

Vittu jätkillä ei oo kyllä mitään tietoa faktoista eikä mielenkiintoa ottaa selvää. Tää ketju on yks jätekasa, johon tullaan purkamaan epärehellisyydellä ja jääräpäisyydellä padottu viha satoja tuhansia ihmisiä kohtaan vain niiden paskan kulttuurin takia. Ketä täällä kiinnostaa oikeasti tehdä asialle jotain muuta kuin tuijottaa vihaisesti ihmisiä, joiden ihonväri on sopeutuneempi uv-säteilyyn?

Ei ole mitään tieteellisiä todisteita siitä, että meissä olisi rodullisia älykkyys- tai käyttäytymiseroja. Olemme loppujen lopuksi uskomattoman samanlaisia ja tyhmyytemme on ympäristön, erittäin vähän geenien, ja kasvatuksen tuotetta.

Yrittäkääs nyt käyttäytyä ja olla ihmisiks. Sillä, mitä sä tuputat itelles päivästä toiseen voi olla uskomattoman tuhoisia seurauksia. Vaikka myöhemmin tajuaisit, kuinka kukaan ei ole syntynyt yhtään toista kusipäisemmäksi, niin silti noin vihaisista ajatuksista voi olla erittäin hankala päästä eroon.

Hyvin sanottu. En usko tosin, että saat paljoa kehuja tässä ketjussa, koska täällä ollaan sitä mieltä, että islam ja pahat idioottiählämit tulee ja valtaa Euroopan.

297774.jpg

Islam tulee! Olethan valmis!?

Viimeksi muokattu:

Onko sillä sitten jotain väliä käytännössä, mistä ja minkä takia asiat realisoituvat, niin kuin ne nyt ovat?

Hyvin sanottu. En usko tosin, että saat paljoa kehuja tässä ketjussa, koska täällä ollaan sitä mieltä, että islam ja pahat idioottiählämit tulee ja valtaa Euroopan.

Islam tulee! Olethan valmis!?

Kiitos sinulle. Oon valmis ja polttanut mun foliohatun tarkalleen 15-vuotiaana. Oon itse asiassa niin valmis, että oon kelannu olla järkevä enkä lyödä jokaista väärään etniseen ryhmään kuuluvaa mun suomalaisella nyrkillä.

- - - Updated - - -

Onko sillä sitten jotain väliä käytännössä, mistä ja minkä takia asiat realisoituvat, niin kuin ne nyt ovat?

Öö, joo, jos haluaa ratkaista ongelman.

Edit. Niin ja jos kiinnostaa tietää luulemisen sijasta.

Jep. Taaltakin ilmeisesti loytyy oikeasti sita jengia joka luulee muslimien valloittavan Euroopan. Ja islam toki on syyna kaikkeen, etenkin raiskauksiin ja paihteiden kanssa sekoiluun. Tunnetustihan se uskonto suhtautuu myonteisesti paihteisiin ja oikein kaskee raiskaamaan kaikkea mika liikkuu. Todisteena vaikka Etela-Afrikka joka on tunnetusti taynna muslimeja...

Rantaleijona sanoi:
Öö, joo, jos haluaa ratkaista ongelman.

Edit. Niin ja jos kiinnostaa tietää luulemisen sijasta.

Ei naita asioita kannata ajatella, parempi vaan huutaa ja spammia uutisia joista voidaan sit arvuutella, etta onko taas naapuri asialla. Ja mannet menee toki samaan nippuun, taalla nekin on mamuja.

Jep. Taaltakin ilmeisesti loytyy oikeasti sita jengia joka luulee muslimien valloittavan Euroopan. Ja islam toki on syyna kaikkeen, etenkin raiskauksiin ja paihteiden kanssa sekoiluun. Tunnetustihan se uskonto suhtautuu myonteisesti paihteisiin ja oikein kaskee raiskaamaan kaikkea mika liikkuu. Todisteena vaikka Etela-Afrikka joka on tunnetusti taynna muslimeja...

Oliks täs ny niinku joku kysymys tai jotain mihin pitäis vastata? En ihan tajunnut, oliko ironiaa vai mitä. Kaikki uskonnot on ihan suolesta, niinku myös homeopatia ja horoskoopit ja enkelit ja kaikenlainen semmonen, mitä ei oikeesti ole ja mikä ei edistä ajattelua millään tavalla.

Täällähän on melkoiset ratkaisijat nyt maailmaa parantamassa.. Miten ajattelitte ratkaista tämän maahanmuuton aiheuttaman rahallisen ja turvallisuus ongelman.. sivussa tietenkin asuntopulankin pk seudulla.

Suomi ottaa velkaa about sen verran kuin maahanmuuttajien kulut on.. melkoinen ongelma meillä ja vain koska vieraskorea pitää olla.
Meillä on tiettyjen maiden edustajista sellainen vaiva kuin rehottava rikollisuus.. tästä kärsimme vain koska päästämme näitä persereikiä tänne.
Näitä savimajoista lähteneitä pohjolan elättäjä valtioista kuulleita tulee pääkaupunkiseudulle niin paljon ettei tila riitä, ja kumma kyllä ne majoittaan johonkin pykäliin vedoten tänne missä tosiaan ei asuntoja ole alkujaankaan vapaana mutta hinnat koko maan korkeimmat.

Ketä täällä kiinnostaa oikeasti tehdä asialle jotain muuta kuin tuijottaa vihaisesti ihmisiä, joiden ihonväri on sopeutuneempi uv-säteilyyn?
Nyt olisi OIKEASTI paikka tehdä noille kolmelle asialle jotain.. mitä juuri SINÄ ajattelit tehdä? Paasata täällä threadissa siitä miten näitä kultamunia pitää elättää ja kumarrella?

Oliks täs ny niinku joku kysymys tai jotain mihin pitäis vastata? En ihan tajunnut, oliko ironiaa vai mitä. Kaikki uskonnot on ihan suolesta, niinku myös homeopatia ja horoskoopit ja enkelit ja kaikenlainen semmonen, mitä ei oikeesti ole ja mikä ei edistä ajattelua millään tavalla.

Ei ollu kysymys. Kunhan totesin tan ketjun yleisen linjan syyttaa islamia kaikesta, pohtimatta yhtaan muita mahdollisia syita, erityisesti niista asioista joita kyseinen uskonto kieltaa. Ja joo, uskonnot on suolesta, mutta se onkin toisen ketjun aihe se.

Täällähän on melkoiset ratkaisijat nyt maailmaa parantamassa.. Miten ajattelitte ratkaista tämän maahanmuuton aiheuttaman rahallisen ja turvallisuus ongelman.. sivussa tietenkin asuntopulankin pk seudulla.

Suomi ottaa velkaa about sen verran kuin maahanmuuttajien kulut on.. melkoinen ongelma meillä ja vain koska vieraskorea pitää olla.
Meillä on tiettyjen maiden edustajista sellainen vaiva kuin rehottava rikollisuus.. tästä kärsimme vain koska päästämme näitä persereikiä tänne.
Näitä savimajoista lähteneitä pohjolan elättäjä valtioista kuulleita tulee pääkaupunkiseudulle niin paljon ettei tila riitä, ja kumma kyllä ne majoittaan johonkin pykäliin vedoten tänne missä tosiaan ei asuntoja ole alkujaankaan vapaana mutta hinnat koko maan korkeimmat.

Nyt olisi OIKEASTI paikka tehdä noille kolmelle asialle jotain.. mitä juuri SINÄ ajattelit tehdä? Paasata täällä threadissa siitä miten näitä kultamunia pitää elättää ja kumarrella?

Mitä ihmettä nyt taas Pena. Jättäisit sun ohimos rauhaan, niin ei tarvii enää pinnistää paskallakaan (empiirinen havainto, jota pidän aika luotettavana).

Kumpikaan meistä ei ''käytännössä'' tee yhtään mitään, koska maailma pyörii poliittisella laatikolla ja sovituilla säännöillä, joita rikotaan. En halua ryhtyä poliitikoksi. Miksi se, että minä en voi päättää miten asiat olisivat, estäisi sen, että olisin hyvä ihminen?

Lisäys: Mä pidän itteeni aika helvetin vaikutusvaltaisena siitä lähtien, kun vähän aikaa sitten tajusin, että teoillani on seurauksia. Puhumalla ihmisille parhaan TIEDONSA mukaan voi vaikuttaa ihan mielettömästi.

Saatanan kansalaiset saatana. En oo mikään ihminen, vaan suomalainen saatana. Jos en voi päättää muiden huomista niin oon sit tosi vihanen mieluummin. Kun en jaksa omallenikaan tehä mitään.

Niin omasta "huomisesta" tässä ollaankin huolissaan.. se kun tuppaa olemaan vähän huono homma tuo holtiton maahanmuutto nääs.. ymmärrätkö?
Vihaiseksi se pistää siinä kohti kun velkaannutaan saman verran kuin käsiojossa tulijat meille maksaa.. otatko sinä velkaa toisten elämisiin..? moni ottaa esim. omien kakaroidensa asioihin.. mutten ole kuullut yhdestäkään joka ottaisi velkaa ventovieraiden kestitsemiseen.
Haluatko sinä näitä naapuriksesi niin että koko rappu haisee gemali safkalle? En minä ainakaan halua. Eikä liioin lämmitä sekään mitä näen tuolla kadun tasolla.. gemalit rääpii ohikulkevia naisia ja haukkuvat huoriksi yms. paskaa. Ei paljon lämmitä ei.

Tekoja tässä vaaditaan.. seurauksista voisi muotoilla: Ei ulkomaan elättejä on yhtä kuin ei ulkomaan elättien kuluja/rötöksiä hoidettavana.
Tämän eteen pitäisi tehdä NYT jotain viellä kun ei ole täysin lähtenyt homma lapasesta kuten monissa EU maissa on jo tapahtunut.

Back
Ylös Bottom