No mutta odotellaas hieman, Suomi ei ole samanlainen huoravaltio kun joku Ruotsi tai Tanska. Suomi pistää vastaan..
Te idiootit näette.
ei mitään.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta odotellaas hieman, Suomi ei ole samanlainen huoravaltio kun joku Ruotsi tai Tanska. Suomi pistää vastaan..
Te idiootit näette.
No faktahan tuo on - ei arabit eikä neekerit osaa sotia. Pieni älykkyysosamäärä, korkea testosteronitaso, ja kyky impulssiiviseen väkivaltaan ei auta. Se ei tee susta hyvää sotilasta, historia osoittaa. Vai haluatko kumota väitteen?
Napoleon teki aikanaan saman havainnon:
"Yksi mamelukki voittaa aina yhden ranskalaisen, kymmenen mamelukkia ja kymmenen ranskalaista ovat tasavertaisia, mutta sata ranskalaista voittaa aina tuhat mamelukkia."
Olen itse pitkänlinjan avoin rasisti, mutta tämmöiset kaverit hyväksyn. Harmi että näitä on liian vähän.
Ei todellakaan ole ''vain sattumaa'', vaan älykkyystestillä saavutettujen tuloksien vaihtelut johtuvat koulutuksen puutteesta, taikauskoisuudesta ja näiden kahden kierouttamasta kulttuurista.
Puhutaan varmaankin sadoista miljoonista, ellei miljardeista (ykkönen ja peräs 9 nollaa, määrä, mitä ei pysty mitenkään hahmottamaan), jotka sopivat kuvaukseesi. Onneksi sun kaltaisias on tarpeeksi vähän, muuten pelottais kyllä ihan helvetisti kulkea kaduilla, mulla kun on kiharat hiuksetkin ja kaikkee.
Mistäs sinä tiedät tämän? Ei rodun ja älykkyyden suhde mikään selviö ole, mutta itse väität taas olevan varmaa että koulutus/taikausko/kulttuuri on älykkyyden takana. Emme tiedä varmuudella rodun suhdetta älykkyyteen, mutta sinäkö tiedät varmuudella älykkyyden suhteen kulttuuriin?
Kaukoidän ihmisten kulttuuri ei ole sen sivistyneempi kuin meidänkään, kenties vähemmän. Kulttuurierot ovat suuria mutta eivät mitenkään stereotyyppisesti älykkyyttä heijastelevia. Silti japsit ovat huomattavasti älykkäämpiä kuin me. Missä korrelaatio älykkyyden ja kulttuurin välillä?
Vittu jätkillä ei oo kyllä mitään tietoa faktoista eikä mielenkiintoa ottaa selvää. Tää ketju on yks jätekasa, johon tullaan purkamaan epärehellisyydellä ja jääräpäisyydellä padottu viha satoja tuhansia ihmisiä kohtaan vain niiden paskan kulttuurin takia. Ketä täällä kiinnostaa oikeasti tehdä asialle jotain muuta kuin tuijottaa vihaisesti ihmisiä, joiden ihonväri on sopeutuneempi uv-säteilyyn?
Mistäs sinä tiedät tämän? Ei rodun ja älykkyyden suhde mikään selviö ole, mutta itse väität taas olevan varmaa että koulutus/taikausko/kulttuuri on älykkyyden takana. Emme tiedä varmuudella rodun suhdetta älykkyyteen, mutta sinäkö tiedät varmuudella älykkyyden suhteen kulttuuriin?
Kaukoidän ihmisten kulttuuri ei ole sen sivistyneempi kuin meidänkään, kenties vähemmän. Kulttuurierot ovat suuria mutta eivät mitenkään stereotyyppisesti älykkyyttä heijastelevia. Silti japsit ovat huomattavasti älykkäämpiä kuin me. Missä korrelaatio älykkyyden ja kulttuurin välillä?
Argumentissasi on nyt käynyt silleen, että olet tehnyt ensin väärän toteamuksen, mihin syvennyit. Puretaanpas tämäkin vyyhti sanomalla, että edelleenkään biologista älykkyyseroa meissä ei ole. Johtuisikohan se siitä, että olemme kaikki ihmisiä? Mistä muusta typeryys ja huonot tavat voivat täten johtua kuin ympäristöstä?
Minä olen ottanut selvää. Viidesosa Somalian, Irakin, Iranin ym. muslimeista Suomessa on rikollisia eikä tähän ole laskettu mukaan liikennerikoksia eli kyse on käytännössä omaisuus/väkivaltarikoksista. Samat kansallisuudet suorittavat n. 34% KAIKISTA Suomessa tapahtuvista raiskauksista. Laske huviksesi kuinka monituhatkertainen yliedustus noilla apinoilla näissä tilastoissa on väkimäärään nähden. Oliko muita fiksuja kommentteja faktojen puutteesta?
![]()
Häh? Okei, muotoilen sanani uudelleen: biologinen älykkyysero ei ole (kaikilta osin) selviö, mutta vielä vähemmän selviö on kulttuurillinen älykkyysero. En ymmärrä miten voit sanoa että "biologista älykkyyseroa meissä ei ole". Kehitysvammaiset?????????? Olemme kaikki ihmisiä - olemme kaikki myös erilaisia ihmisiä. Ei biologinen jako lajeihin ole muuta kuin luokittelua ominaisuuksien perusteella. Joillakin ihmisillä on enemmän ja vahvempina ihmisten ominaisuuksia kuin toisilla. Toiset muistuttavat eläimiä enemmän. Risteytä apina ja ihminen, mitäs sitten?
Nyt jumalauta luette tän, mitä kirjoitan, ajatuksella. Mun pointtina on koko ajan ollut, että kenellä tahansa meistä olisi aivan yhtä suuri todennäköisyys kasvaa samanlaiseksi kuin halveksumanne yksilöt, mikäli olisimme kasvaneet samassa ympäristössä. Te viittaatte rotujen ylivertaisuuteen, mutta ette tajua kuinka hämmästyttävän hyökkääviltä ja jääräpäisiltä vaikutatte samanaikaisesti. Tämä seikka, jos jokin, vie täysin pohjan höpötyksiltänne.
Olet oikeassa. Kehitysvammaisilla on kehitysvamma, eikä niitä voida laskea muun terveen väestön tasolle toimintakyvyiltään. Sen sijaan rotua ei voida laskea kehitysvammaksi.
En minä mistään roduista ja taustoista välitä vittujakaan vaan tarkoitan, että noita apinoita ei pidä tähän maahan päästää enää yhtään, koska ne ovat todistetusti rikollisia! Ei kiinnosta tippaakaan minkä ympäristön vaikutuksesta näin on käynyt.