Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kyllä se mua vähän haittaa jos on epämääräistä jengiä rappu täynnä joka päivä. Olivat sitten ihan pottunokkanarkkeja tai Afrikan Sarven osaajia. Ulko-ovella on kanssa tätä lössii joka päivä kyttäämässä sisäänpääsyä.

Tosin ei se haitta nyt mikään kriittinen oo.

Tai sit ne polttaa pilvee. Oli niin tai näin, niin kertoisitko mikä siinä maleksimisessa sua häiritsee? Onko niistä haittaa kenellekään?

Maleksivat somalit on rikkaus ja voimavara. Eihän se keneltäkään pois ole. Mitä enemmän, sitä parempi.

Täytyy olla oma elämä tylsää jos rennosti laahustavat maleksijat häiritsee omaa elämää. On sitten kyseessä somppu, venäläinen tai kiinalainen. Omissa oloissaan syövät khatia tai polttavat ganjaa.. mitä väliä? Enemmän mua vituttaa tommoset tukarit.

Täytyy olla oma elämä tylsää jos rennosti laahustavat maleksijat häiritsee omaa elämää. On sitten kyseessä somppu, venäläinen tai kiinalainen. Omissa oloissaan syövät khatia tai polttavat ganjaa.. mitä väliä? Enemmän mua vituttaa tommoset tukarit.

Niin, onhan meillä varaa.

Jos joku aine on lainsäädännön mukaan laitonta niin sitä ei sillon käytetä. Nämäkin maleksijat todennäköisesti rahoittaa päihteensä ja elämänsä valtion tuilla. Minunkin raatamilla rahoilla.

Jos joku aine on lainsäädännön mukaan laitonta niin sitä ei sillon käytetä. Nämäkin maleksijat todennäköisesti rahoittaa päihteensä ja elämänsä valtion tuilla. Minunkin raatamilla rahoilla.

Aika useasti ne paatuneet kaman vetäjät rahoittaa sen vetämisen rikoksilla ja siitähän aiheutuu yhteiskunnalle aina lisäkuluja, saati sitten sille jonka omaisuus on rikoksen kohteena.

Mistä lähtien pössyttely = työttömyys?

Kun puhutaan tietyistä ihmisryhmistä + puhutaan yleisesti omista havainnoista suomalaisten kohdalla pilvenkäyttäjien kohdalla, on syrjäytyneenä oleminen hyvin todennäköistä.

Eiköhän toi malekseminen kerro ihan tarpeeksi porukasta. Vai miten on HoF, käyvätkö nämä maleksijat ansiotyössä?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mistä lähtien pössyttely = työttömyys?

Ainakin näiden kavereiden kohdalla se on just sitä. Jos somali ilman päihteitä on jo yks laiskimmista ja tyhmimmistä olioista maanpäällä, ni mitä veikkaat ku siihen liitetään marisätkä? Ei ne työhalut tai älykkyys ainakaan nouse.

Aika useasti ne paatuneet kaman vetäjät rahoittaa sen vetämisen rikoksilla ja siitähän aiheutuu yhteiskunnalle aina lisäkuluja, saati sitten sille jonka omaisuus on rikoksen kohteena.

Kukas tässä nyt on se kukkahattutäti? :)

Pössyttely tai khatin syöminen on paatunutta kamanvetämistä, jota rahoitetaan rikoksilla.. heh.

- - - Updated - - -

Kuka maleksii, se ei ole töissä.

Kuka kustantaa heidän maleskelun?

Mä käyn töissä ja maksan veroja nyt 22 % palkasta ja silti mä maleksin..

Kun puhutaan tietyistä ihmisryhmistä + puhutaan yleisesti omista havainnoista suomalaisten kohdalla pilvenkäyttäjien kohdalla, on syrjäytyneenä oleminen hyvin todennäköistä.

Eiköhän toi malekseminen kerro ihan tarpeeksi porukasta. Vai miten on HoF, käyvätkö nämä maleksijat ansiotyössä?

Vastasin tänne. Ei nyt suoraan liity MaMuiluun joten en vitti sotkea tätä threadia.

Kukas tässä nyt on se kukkahattutäti? :)

Pössyttely tai khatin syöminen on paatunutta kamanvetämistä, jota rahoitetaan rikoksilla.. heh.

- - - Updated - - -

Mä käyn töissä ja maksan veroja nyt 22 % palkasta ja silti mä maleksin..

En toki tarkoittanut sitä että kaikki kaman vetäjät olisivat paatuneita ja rikollisia, vaan lähinnä sitä että kaman vetämiseen liittyy lähes aina rikollisuus tavalla tai toisella ja sehän maksaa yhteiskunnalle ja minä ja jopa sinä maksat osan niistä kuluista. Ymmärsitkö vai väännetäänkö rautalankaa?

En toki tarkoittanut sitä että kaikki kaman vetäjät olisivat paatuneita ja rikollisia, vaan lähinnä sitä että kaman vetämiseen liittyy lähes aina rikollisuus tavalla tai toisella ja sehän maksaa yhteiskunnalle ja minä ja jopa sinä maksat osan niistä kuluista. Ymmärsitkö vai väännetäänkö rautalankaa?

Isoin ero tässä kohtaa meidän välillä on se, että mä en pidä pilveä (tai khatia) "kamana". Ja miten sinä tai minä maksetaan siitä, jos joku muu polttaa pilveä?

Ei me siitä mitään makseta, mutta me maksamme siitä kun nämä pössypäät ja muut nipulit keilaa mummoja (lonkka ym. leikkausta) ja nappaa juoksukaljoja (varastettu tavara otetaan kohonneena katteena takas) minkä kerkeävät. Ei tokikaan suurin osa näin tee, mutta se osa joka tekee on se mätäomena joka pilaa koko korin.

Aihetta sivuten, kattokaas esim. Tanskan tilannetta, mutiaiset koittavat vallata huumemarkkinoita ja prätkäjengit ei tykkää.. tulee ruumiita ihan kasoiksi asti.
Mikä ratkaisuksi? Kielletään prätkäjengit? Nääh.. paras olisi kun nämä käsiojossa tulijat lähetettäisiin takaisin kotimaihinsa, suuresta osasta sodat ohi ja turvallista palata.

Isoin ero tässä kohtaa meidän välillä on se, että mä en pidä pilveä (tai khatia) "kamana". Ja miten sinä tai minä maksetaan siitä, jos joku muu polttaa pilveä?

Sillä lienee mitään merkitystä mitä sinä pidät kamana ja mitä et pidä, lue yllä oleva viesti uudestaan. Lähestulkoon aina kaman vetämiseen tavalla tai toisella liittyy rikollisuus ja hyvin usein se rikollisuus maksaa yhteiskunnalle ja kun me tätä yhteiskuntaa pidetään tavallaan pystyssä maksamalla esim, veroja niin silloinhan se on myös meiltä pois. Vai mitä olet mieltä sitä että iso osa maksaa kaman vetämisen rikoksilla? Vai onko kaikki pössyttelijät vaan omista pusseista maksavia?

Sillä lienee mitään merkitystä mitä sinä pidät kamana ja mitä et pidä, lue yllä oleva viesti uudestaan. Lähestulkoon aina kaman vetämiseen tavalla tai toisella liittyy rikollisuus ja hyvin usein se rikollisuus maksaa yhteiskunnalle ja kun me tätä yhteiskuntaa pidetään tavallaan pystyssä maksamalla esim, veroja niin silloinhan se on myös meiltä pois. Vai mitä olet mieltä sitä että iso osa maksaa kaman vetämisen rikoksilla? Vai onko kaikki pössyttelijät vaan omista pusseista maksavia?

No onpa kaukaa haettu. Koska me maksamme veroja, niin me maksamme pössyttelijöiden aiheuttamat kulut? Mitä ne kulut on? Ja mihin perustat väitteen, että iso osa maksaa pilven polton rikoksilla? Ei se mitään heroiinia ole.. Nyt se kukkahattu sinne naulakkoon mars.

Ei me siitä mitään makseta, mutta me maksamme siitä kun nämä pössypäät ja muut nipulit keilaa mummoja (lonkka ym. leikkausta) ja nappaa juoksukaljoja (varastettu tavara otetaan kohonneena katteena takas) minkä kerkeävät. Ei tokikaan suurin osa näin tee, mutta se osa joka tekee on se mätäomena joka pilaa koko korin.

Pilven poltolla ei ole mitään tekemistä juoksukaljan ja mummojen keilaamisen kanssa.

Tuntuu siltä olet jo pehmittäny jotain tuolta yläpäästäs (sorry ei pahalla) jos et osaa yhdistää rikollisuutta ja pössytelyä keskenään, no olkoon menee jo ohi aiheen muutenkin pahasti. Mihin sä perustat väitteen et suurin osa maksaa pössyttelyn omasta pussista? Kama oli se sitten pelkkää pilveä tai khattia siihen liittyy rikollisuus tavalla tai toisella. Mutta mun tarkoitus ei ollut paasata rikollisuudesta sitä riittää tässäkin maassa sen verran et se ei vikisemällä mihinkään poistu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom