Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kiitos korjauksesta, yritin tentin jälkeen unohtaa nimen tehokkaasti. Pointtina se, että ei tuo ihmisten liikenne maasta toiseen ole mikään 2010-luvun ilmiö. Aina niin on tapahtunut ja tulee aina tapahtumaan.

Ei ole uusi juttu mutta se että savannilta ja aavikolta tupahdetaan tänne Pohjolaan noin vain on uusi juttu.

Kiitos korjauksesta, yritin tentin jälkeen unohtaa nimen tehokkaasti. Pointtina se, että ei tuo ihmisten liikenne maasta toiseen ole mikään 2010-luvun ilmiö. Aina niin on tapahtunut ja tulee aina tapahtumaan.

Se on kuitenkin uutta, että joku kansakunta ottaa vapaaehtoisesti elätettäviä ihmisiä ryöväämään saavutettuja etuja. Ryöstöretkiä ja valloituksia on tapahtunut kautta historian, mutta tämä on kuitenkin uutta, että jotkin kansat ottavat rosmot vastaan pistämättä vastaan.

Maahanmuutossa itsessäänhän ei missään nimessä ole mitään vikaa, päinvastoin, kansainvälisyys on yhteiskuntamme tärkeimpiä perustoja.

Sosiaalipummaamisessa sen sijaan on helvetisti vikaa, oli se sitten kotimaista tai ulkomailta tulevaa. Samoin kuin rikollisuudessa. Molemmissa tuppaa olemaan se ongelma, että jos ongelmiin puututaan konkreettisesti, siitä seuraa rajoituksia myös niille, jotka eivät niitä ongelmia aiheuta. Ns. collateral damage.

Hyvä esimerkki on nopeusrajoitukset. Liikenteessä liikkuu kavereita, jotka kykenisivät taitojensa ja ajoneuvonsa ominaisuuksien puolesta ajamaan motarilla yli kahtasataa aiheuttamatta kenellekään minkäänlaista vaaraa. Mutta koska merkittävä osa ei siihen pysty vaarantamatta sivullisia, ei sitä voida sallia.

Toinen esimerkki on ampuma-aseen hallussapito ns. itsesuojeluperiaatteella. Lähtökohtaisestihan siinä itsessään ei ole mitään pahaa, että ihmisellä olisi ase, jolla pystyisi puolustautumaan jos häntä uhataan kadulla. Ongelma vain on siinä, että merkittävä osa käyttäisi sitä asetta vääriin tarkoituksiin, joten sitä ei voida sallia.

Jos tietty ihminen tai ihmisryhmä, oli se mikä tahansa, aiheuttaa henkeen ja terveyteen kohdistuvia vakavia rikoksia viattomille ihmisille, se tulee kaikin keinoin pyrkiä estämään. Näitä rikoksia ei missään tapauksessa voida hyväksyä sillä verukkeella, että ne vaan täytyy kestää ja sietää, jotta saadaan sitä monikulttuurisuutta.

Jos joka ikinen vakavaan rikokseen syyllistynyt maahanmuuttaja pantaisiin pihalle täältä heti, eikö se antaisi signaalia myös ennakkoluuloisille ihmisille, että jäljellä olevat on kunnollista sakkia? Mädät omenat pilaavat koko korin.

Henkilökohtaisesti en luota pätkääkään ihmiseen, joka perustaa päätöksentekoaan jonkin uskonnon mukaan, oli kyseessä minkä tahansa uskontokunnan edustaja. Enkä missään nimessä haluaisi että sellaisia henkilöitä istuu päättävissä elimissä.

Juu, totta, mutta historian saatossa tapahtuneet kansainvaellukset eivät ole mitenkään verrattavissa tähän banaanilaivoilla roudaamiseen paikasta toiseen. Ennen mentiin karvaturkikset päällä tuhansia kilometrejä etsimään uutta asuinsijaa heimolleen, ja kenties sulauduttiin kantaväestöön, tuskin ilman taistelua silloinkaan. Mutta ei sillon menty toisen heimon luo sanomaan että tässä on minä ja perheeni, elättäkää meidät vastikkeetta, antakaa kaloistanne puolet ja oravannahoistanne. Kyllä ois tullu tikaria ja keihästä peräaukkoon aika nopeaan. Ja sitäpaitsi ennen tätä nykyajan maahanmuuttoa suomeen ei kävellyt yksikään rullahuuli tai tummatukkainen kaveri muualta maailmasta, siis ennenkuin modernit mamulait keksittiin. Ja kun ne sai tietää että täällä voi elää tekemättä mitään, siis töitä, ja sen että jos tyttö erehtyy katsomaan silmiin tarkoittaa se sitä että voi alkaa löysätä pöllittyjen tai valtion maksamien farkkujen vyötä ja kihlata tyttö pusikossa.

Nykyään tapahtuva ihmisten sekoittuminen on luonnotonta ja sairasta.

Red28:ilta erittäin hyvä kommentti. Olen täysin samaa mieltä. Aikaisemmat kommenttini oli osoitettu lähinne höyhenen kevyelle, jonka postista sai taas kerran sen kuvan, että maahanmuuttoon ei niin negatiivisesti suhtautuvat muka hyväksyisivät kenen tahansa tekemät rikokset. Mielestäni se asia on käsitely jo sata kertaa, eikä kukaan täällä ole rikollisten kannalla.
Onko lakipisteen ratkaisu se, että rajat kiinni ja jokainen eläköön omassa pikku kuplassaan?

Red28:ilta erittäin hyvä kommentti. Olen täysin samaa mieltä. Aikaisemmat kommenttini oli osoitettu lähinne höyhenen kevyelle, jonka postista sai taas kerran sen kuvan, että maahanmuuttoon ei niin negatiivisesti suhtautuvat muka hyväksyisivät kenen tahansa tekemät rikokset. Mielestäni se asia on käsitely jo sata kertaa, eikä kukaan täällä ole rikollisten kannalla.
Onko lakipisteen ratkaisu se, että rajat kiinni ja jokainen eläköön omassa pikku kuplassaan?

Rajat auki kaikilta muilta paitsi somaleilta, Al Qaida terroristin näköisiltä, afrikkalaisilta, virolaisilta miehiltä, venäläisiltä miehiltä ja kerjäläisiltä. Loppuu harmaatalous rakennustyömailla, loppuu ryöstöt ja pahoinpitelyt ja loppuu raiskaukset. Poliittista tahtoa tähän ei ole tietenkään. :) Mut toi ois se mun ihanne ratkaisu.

Virolaiset miehet voi olla vaikea erottaa suomalaisista :)

e: jos siis ulkonäön perusteella pitäis valkata :D ...luin vähän liian kirjaimellisesti

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mun ratkaisu -vaikken olekaan lakipiste niin tuon sen esiin- on että rajat kiinni rikollisilta ja sosiaalipakolaisilta.

Ja ne, ketkä maahan muuttavat, niille samat oikeudet ja velvollisuudet kuin kantaväestölle.

Työvoimaa emme tarvitse rajojemme ulkopuolelta, koska työkkärikortistossa on niin paljon omankin maan kansalaisia työttömänä.

Maassa maan tavalla, tai maasta pois.

Pakkislaiset työntouhussa ahkerana.
Kaikki on mälsää värit ei kiinnosta. Harmaata ja valkoista vaan kiitos. Tyypillistä ahdasmielisyyden puhetta.
Thaimaahan on vaan kiva mennä, kun siellä se 16 prostitoitu on aivan helppoa lihaa. Ja vaimoke on iloinen kun on pumpattu tyhjäksi, niin ei töhnähammas, kaljamahainen, erektio-vammainen mies ole vaatimassa taas seksiä...JOOO,myönnän mielikuvitus laukkas.
Mutta HEI sehän on ihan yleistä täällä Pakkiksessa!!!?
Nyt vakavia. Sanokaa mun sanoneen ns. Vähemmistöt. Ovat tämän vuosisadan aikana kovaa huutoa ja se on jo huomattu ennätysmäärä maahanmuuttajia haki kunnallisvaaleihin ehdokkaksi. Ja moni pääsikin ehdolle. Ja voin sanoa piireihin kuuluvana, että taktikointia luvassa. Politiikan rintamalla siis. Olisko aika ruveta tervehtimään hymyssä suin sitä alakerran Somali naista/miestä.

Nostan tätä threadia ettei vaan joku pakkislaisen "naapuri" vuodatukset pääsis huomioimatta.
Voi herttileijaaaa mitä perkeleeen vuodatusta. Mamut tätä mamut sitä. Joo huomasit oiken nyt vuodatan minäkin. Se teidän rakastama alistettu Somali nainen. Nytkin isä tuolla mun niskassa henkittää ja varmistaa että pelkkää Koraania luen. Mutta minä kettuna olenki ovelampi kuin tuo faija...Ja turrutan aivojani lukemalla pakkislaisten saatanallista tekstiä ( isän sanoja lainaten)
Ai niin, huomenna tapaaminen sossu muijan kaa..pitäää viel vähän anoa tukia, että isi ja veljet olis tyytyväisiä...Ja voisivat kaffitella tuolla centissä!

PRKL Mitä enakkoluuloisuutta. Vaikka olen Somali nainen, niin ei se tee minusta automaattisesti sossupummia. Vittu, omat elantoni hankin niinkuin ahdasmieliset perusduunari -suomalaiset!! Joo en hae mitään hyväksyntä/ empatia pisteitä sen asian mainitsemisella.
Olisko aika ymmärtää,että moni mamu KÄY TÖISSÄ JA MAKSAA VEROJA!!
Kai se tyhmyys porukassa tiivistyy.

Täytyy mailmaa nähneeenä sanoa,että kyllä Suomalaiset on loppujen lopuksi aika landepaukkuja. Vaikka mitä releitä rytäisisitte päälle niin loppujen lopuksi ihan landepaukkuja.Sori. Faktaa vaan.
Oon muuten tässä lähiaikoina yleisilä, kuvitellut jokaisen vastaantulevan suomalaisen landevetimiin ja aina napakymppi!! Aina paistaa läpi se talonpoikas tyyli. Kantsii kokeilla aika kiva leikki se on!
Peace &

Pakkislaiset työntouhussa ahkerana.
Kaikki on mälsää värit ei kiinnosta. Harmaata ja valkoista vaan kiitos. Tyypillistä ahdasmielisyyden puhetta.
Thaimaahan on vaan kiva mennä, kun siellä se 16 prostitoitu on aivan helppoa lihaa. Ja vaimoke on iloinen kun on pumpattu tyhjäksi, niin ei töhnähammas, kaljamahainen, erektio-vammainen mies ole vaatimassa taas seksiä...JOOO,myönnän mielikuvitus laukkas.
Mutta HEI sehän on ihan yleistä täällä Pakkiksessa!!!?
Nyt vakavia. Sanokaa mun sanoneen ns. Vähemmistöt. Ovat tämän vuosisadan aikana kovaa huutoa ja se on jo huomattu ennätysmäärä maahanmuuttajia haki kunnallisvaaleihin ehdokkaksi. Ja moni pääsikin ehdolle. Ja voin sanoa piireihin kuuluvana, että taktikointia luvassa. Politiikan rintamalla siis. Olisko aika ruveta tervehtimään hymyssä suin sitä alakerran Somali naista/miestä.

Hienoa, että otit kantaa keskusteluun. Et viitannut yhteenkään viestiin, etkä esittänyt minkäänlaisia argumentteja. Pointtisi taisi olla se, että kaikki maahanmuuttokriittisyys on rasismia, ja mokuttajana olet hyvä ihminen?

btw: jos 16-vuotias tuntuu liian vanhalta, niin kannattaa mennä Lähi-itään, rahalla saa vaikka 6-vuotiaan. Siinä sitä "värikästä" kulttuuria, jonka kritisoiminen tekee meistä pakkislaisista "ahdasmielisiä"

- - - Updated - - -

Nostan tätä threadia ettei vaan joku pakkislaisen "naapuri" vuodatukset pääsis huomioimatta.
Voi herttileijaaaa mitä perkeleeen vuodatusta. Mamut tätä mamut sitä. Joo huomasit oiken nyt vuodatan minäkin. Se teidän rakastama alistettu Somali nainen. Nytkin isä tuolla mun niskassa henkittää ja varmistaa että pelkkää Koraania luen. Mutta minä kettuna olenki ovelampi kuin tuo faija...Ja turrutan aivojani lukemalla pakkislaisten saatanallista tekstiä ( isän sanoja lainaten)
Ai niin huomenna tapaaminen sossu muijan kaa..pitäää viel vähän anoa tukia, että isi ja veljet olis tyytyväisiä...Ja voisivat kaffitella tuolla centissä!

PRKL Mitä enakkoluuloisuutta. Vaikka olen Somali nainen, niin ei se tee minusta automaattisesti sossupummia. Vittu, omat elantoni hankin niinkuin ahdasmieliset perusduunari -suomalaiset!! Joo en hae mitään hyväksyntä/ empatia pisteitä sen asian mainitsemisella.
Olisko aika ymmärtää,että moni mamu KÄY TÖISSÄ JA MAKSAA VEROJA!!

Näytä yksikin viesti, jossa joku väittää, ettei joku maahanmuuttaja kävisi töissä. Arvatenkaan et tule sitä tekemään

Somaleiden huoltosuhde on 9. Se kertoo ihan riittävästi, kuinka moni somali on sossupummi ja kuinka käy töissä. Yksittäinen somali voi olla ahkera, eikä jokainen työtön tahtomattaan ole tilanteessaan. Fakta on kuitenkin se, että somalit ryhmänä ovat taloudellinen taakka Suomelle

Täytyy mailmaa nähneeenä sanoa,että kyllä Suomalaiset on loppujen lopuksi aika landepaukkuja. Sori. Faktaa vaan.

Kummasti meidän rakentama maa kelpaa silti :D

Tässä meillä malliesimerkki suvaitsevasta, ystävällisestä, avarakatseisesta, ennakkoluulottomasta, hyvin käyttäytyvästä ja suomalaisia kansalaisia kunnioittavasta maahanmuuttajasta. Miksi ette jo tervehdi häntä hymyssä suin? Taidatte olla rasistijuntteja ja landepaukkuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom