Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos korjauksesta, yritin tentin jälkeen unohtaa nimen tehokkaasti. Pointtina se, että ei tuo ihmisten liikenne maasta toiseen ole mikään 2010-luvun ilmiö. Aina niin on tapahtunut ja tulee aina tapahtumaan.
Maahanmuutossa itsessäänhän ei missään nimessä ole mitään vikaa, päinvastoin, kansainvälisyys on yhteiskuntamme tärkeimpiä perustoja.Kiitos korjauksesta, yritin tentin jälkeen unohtaa nimen tehokkaasti. Pointtina se, että ei tuo ihmisten liikenne maasta toiseen ole mikään 2010-luvun ilmiö. Aina niin on tapahtunut ja tulee aina tapahtumaan.
Kiitos korjauksesta, yritin tentin jälkeen unohtaa nimen tehokkaasti. Pointtina se, että ei tuo ihmisten liikenne maasta toiseen ole mikään 2010-luvun ilmiö. Aina niin on tapahtunut ja tulee aina tapahtumaan.
Red28:ilta erittäin hyvä kommentti. Olen täysin samaa mieltä. Aikaisemmat kommenttini oli osoitettu lähinne höyhenen kevyelle, jonka postista sai taas kerran sen kuvan, että maahanmuuttoon ei niin negatiivisesti suhtautuvat muka hyväksyisivät kenen tahansa tekemät rikokset. Mielestäni se asia on käsitely jo sata kertaa, eikä kukaan täällä ole rikollisten kannalla.
Onko lakipisteen ratkaisu se, että rajat kiinni ja jokainen eläköön omassa pikku kuplassaan?
Oletko siis sitä mieltä, ettei eri kansallisuuksien sekoittuminen olisi suotavaa?Nykyään tapahtuva ihmisten sekoittuminen on luonnotonta ja sairasta.
Mun ratkaisu -vaikken olekaan lakipiste niin tuon sen esiin- on että rajat kiinni rikollisilta ja sosiaalipakolaisilta.Red28:ilta erittäin hyvä kommentti. Olen täysin samaa mieltä. Aikaisemmat kommenttini oli osoitettu lähinne höyhenen kevyelle, jonka postista sai taas kerran sen kuvan, että maahanmuuttoon ei niin negatiivisesti suhtautuvat muka hyväksyisivät kenen tahansa tekemät rikokset. Mielestäni se asia on käsitely jo sata kertaa, eikä kukaan täällä ole rikollisten kannalla.
Onko lakipisteen ratkaisu se, että rajat kiinni ja jokainen eläköön omassa pikku kuplassaan?
Pakkislaiset työntouhussa ahkerana.
Kaikki on mälsää värit ei kiinnosta. Harmaata ja valkoista vaan kiitos. Tyypillistä ahdasmielisyyden puhetta.
Thaimaahan on vaan kiva mennä, kun siellä se 16 prostitoitu on aivan helppoa lihaa. Ja vaimoke on iloinen kun on pumpattu tyhjäksi, niin ei töhnähammas, kaljamahainen, erektio-vammainen mies ole vaatimassa taas seksiä...JOOO,myönnän mielikuvitus laukkas.
Mutta HEI sehän on ihan yleistä täällä Pakkiksessa!!!?
Nyt vakavia. Sanokaa mun sanoneen ns. Vähemmistöt. Ovat tämän vuosisadan aikana kovaa huutoa ja se on jo huomattu ennätysmäärä maahanmuuttajia haki kunnallisvaaleihin ehdokkaksi. Ja moni pääsikin ehdolle. Ja voin sanoa piireihin kuuluvana, että taktikointia luvassa. Politiikan rintamalla siis. Olisko aika ruveta tervehtimään hymyssä suin sitä alakerran Somali naista/miestä.
Nostan tätä threadia ettei vaan joku pakkislaisen "naapuri" vuodatukset pääsis huomioimatta.
Voi herttileijaaaa mitä perkeleeen vuodatusta. Mamut tätä mamut sitä. Joo huomasit oiken nyt vuodatan minäkin. Se teidän rakastama alistettu Somali nainen. Nytkin isä tuolla mun niskassa henkittää ja varmistaa että pelkkää Koraania luen. Mutta minä kettuna olenki ovelampi kuin tuo faija...Ja turrutan aivojani lukemalla pakkislaisten saatanallista tekstiä ( isän sanoja lainaten)
Ai niin huomenna tapaaminen sossu muijan kaa..pitäää viel vähän anoa tukia, että isi ja veljet olis tyytyväisiä...Ja voisivat kaffitella tuolla centissä!
PRKL Mitä enakkoluuloisuutta. Vaikka olen Somali nainen, niin ei se tee minusta automaattisesti sossupummia. Vittu, omat elantoni hankin niinkuin ahdasmieliset perusduunari -suomalaiset!! Joo en hae mitään hyväksyntä/ empatia pisteitä sen asian mainitsemisella.
Olisko aika ymmärtää,että moni mamu KÄY TÖISSÄ JA MAKSAA VEROJA!!
Näytä yksikin viesti, jossa joku väittää, ettei joku maahanmuuttaja kävisi töissä. Arvatenkaan et tule sitä tekemään
Somaleiden huoltosuhde on 9. Se kertoo ihan riittävästi, kuinka moni somali on sossupummi ja kuinka käy töissä. Yksittäinen somali voi olla ahkera, eikä jokainen työtön tahtomattaan ole tilanteessaan. Fakta on kuitenkin se, että somalit ryhmänä ovat taloudellinen taakka Suomelle
Täytyy mailmaa nähneeenä sanoa,että kyllä Suomalaiset on loppujen lopuksi aika landepaukkuja. Sori. Faktaa vaan.