Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oikeastaan jos voidaan näin karkea jako tehdä, on ihmisiä kahdenlaisia. Niitä, jotka etsivät sitä paikkaa, joka tuntuu kodilta ja sen löydettyään elävät ja kehittävät sitä yhteiskuntaa. Toiset taas raahaavat sitä kotia mukanaan ja riippumatta siitä, mihin fyysisesti päätyvät, lähtevät muokkaamaan ympäröivää yhteiskuntaa kotinsa kaltaiseksi. Niin kauan kuin maahanmuutto on jälkimmäisen kaltaista, se ei tule sujumaan rauhallisissa merkeissä.

Mitä olen huomannut noiden mamujen kanssa yhteiselossa olemiseen niin heillä tämä vanha machoilu on vähän verissä. Helpoiten tulee heidän kanssaan toimeen ottamalla heti alkuun luulot pois ja olemalla sen jälkeen ystävällinen. Ihmeellisen kummallisesti toimivat tällöin. Kyllä, löytyy kavereita ja tuttuja melkein jokaisesta mailman kolkasta.

Ensimmäinen kehityksen askel Suomessa olisi, että väkevät viinat kielletään lailla. Niin kauan kun näin ei ole, niin on edes turha puhua mistään "väkivallattomasta Suomesta".

Vitut kielletään! Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu ryyppääminen, on aina kuulunut ja saa mun puolesta aina kuuluakki (niinkun johonkin kulttuuriin kuuluu alaikäisten kanssa avioituminen), että jos se ei viidakonasukeille passaa ni tervemenoa lähtöruutuun. Tänne tarvi tulla neuvoja jakelemaan.

Eli kippis ja ps. ;)

Ette jätkät nyt ole tosissanne. Ei nyt oikeasti äijien välinen matsi baarin pihalla mikään iso juttu ole. Ei saatana.

Mä itse vieroksun jo aikalailla koko machoilu kulttuuria ja sitä miehisyyden korostamista: mutta olen ollut siinä luulossa, että miehet tarvittaessa ratkaisevat asiansa nyrkein. Väkivalta on rumaa ja vastenmielistä, mutta varsin tehokas menetelmä lopettamaan erimielisyydet.

Olen kyllä sen verran kännissä että en saa puettua ajatuksia sanoiksi. Joten lähden väkivallan sanomaa jakamaan Iranilaisen tyttöystäväni viereen. :pano:
Lue edes kommentoitavana oleva uutinen ennen kuin alat avautumaan, se ei ollut mikään äijien välinen matsi vaan pahoinpitely, jollaisiin kyseinen tekijä on syyllistynyt ennenkin.

Niin, jos osaat lukea, täällä on viimiset 2 sivua keskusteltu kuumaverisyydestä, äijien välisistä konflikteista, ja kuinka paljon enemmän ulkomaalaiset (kuulemma) osallistuu näihin myllyihin.

Mutta ei se mitään, ihan yliarvostettu taitohan toi lukeminen on.

Nyt kun täällä on jauhettu monta sivua jostain yhdestä myllystä niin siirretään fokusta hieman isompiin asioihin. Eli EU:n yhteinen pakolaispolitiikka josta muuten äänestettiin 11.9.2012. Sampo Terho taisi ainona suomalaisena meppinä äänestää vastaan.

Lisää tietoa mm. tuolta: http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/kk_671_2012_p.shtml

Taakanjakoperusteena käytetään seuraavia asioita: jäsenmaan väkiluku, BKT sekä kansainvälistä suojelua saavien etu ja kotoutumismahdollisuudet kohdemaassa. Eli odotettavissa maahanmuuttoaalto etelästä pohjoiseen (joissain laskelmissa jopa 40% kasvu) ja itse ei saada päättää ketä tänne otetaan.

Ovatko lehdet uutisoineet tästä kauheasti? Niimpä. Hyvää maanantaita kaikille.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eräässä lehdessä oli ollut lopussa että ulkomaalaistaustainen mies tuomittiin puoleksitoistavuodeksi vankeuteen mutta se hävisi sieltä nopeasti.

- - - Updated - - -

Kenties tuosta Päijät-Hämeen käräjänoikeuden julkisesta selosteesta. "Päijät-Hämeen käräjänoikeus on 24.9.2012 tuominnut Kotkassa asuvan ulkomaalaistaustaisen tekohetkellä 42-vuotiaan..." Tossa on suora lainaus murha.infon sivulta. Kyllähän tossa teossa jo että haluaa neitsyen ni viittaa hyvin vahvasti lähi-itään tai yön timoon.

Viikkouutisissa oli juttua et pääkaupunkiseudun mamujen holhoukseen käytetyt sosiaalikulut/menot huimassa kasvussa. Onkohan se osa sitä maahanmuuttajien työllistämis ja integroimisohjelmaa?

siis mitä? 1,5 v. no johan on taas.

ihan liikaa. mun mielestä kuuluu ihmisoikeuksiin et joka vitun munakarvaletille pitää olla yks neitsyt reservissä.

Hämmästyttävintähän tässä on se, että tuomio annettiin ehdottomana. Eikös näistä tapauksista lähes poikkeuksetta selviä ehdollisella, eli ilman rangaistusta. Liekö sitten karvakädellä ollut jotain aikaisempia tuomioita taustalla joka olisi vaikuttanut tähän.

Hämmästyttävintähän tässä on se, että tuomio annettiin ehdottomana. Eikös näistä tapauksista lähes poikkeuksetta selviä ehdollisella, eli ilman rangaistusta. Liekö sitten karvakädellä ollut jotain aikaisempia tuomioita taustalla joka olisi vaikuttanut tähän.

tuomiota "kohtuullistetaan" aivan varmasti hovissa.

Oliko sulla tästä ulkomaalaistaustaisuudesta jotain faktaa heittää tiskiin?

24yd10n.png

Riittääkö?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom