Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Niin, sitä kun ei tässä uutisessa kerrota. Epäilen silti, että ilman syytä kaveri käy yksin kahden muun kimppuun.

Tuossahan sanottiin muita maahanmuuttajia, ei ne ikinä yksin kenenkään kimppuun käy. Tuskin ne kaksi suomalaista alkoivat uhoamaan myöskään jollekkin porukalle? Sä vaikutat kyllä ihan vitun vajaalta kaverilta :D

Tuossahan sanottiin muita maahanmuuttajia, ei ne ikinä yksin kenenkään kimppuun käy. Tuskin ne kaksi suomalaista alkoivat uhoamaan myöskään jollekkin porukalle? Sä vaikutat kyllä ihan vitun vajaalta kaverilta :D

Miksi tää on niin mahdoton skenaario? Useammin kuin kerran on pilkun jälkeen näkynyt kun suomalainen / suomalaiset kännissä huutelee ulkomaalaisille mitä sattuu ja usein haastaa riitaakin. Ei tossa ole mitään outoa.. sattunut ihan omallekin kohdalle ja silloin se on yleensä valitettavasti menoa. Me miehet ollaan semmosia.. uroseläimiä, jotka välillä painii ja purkaa ylimääräistä energiaa. Toki tässä vanhemmiten kun on laiska ja väsynyt, niin lähinnä naureskelee noille..

ja silloin se on yleensä valitettavasti menoa.
Mitä menoa se sitten yleensä on?
Me miehet ollaan semmosia.. uroseläimiä, jotka välillä painii ja purkaa ylimääräistä energiaa.
On juu helvetin miehistä touhua potkia maassa olevaa ihmistä päähän. Miehuus ei oo mikään syy käyttäytyä väkivaltaisesti ja väkivaltaisuutta on ihan vitun typerää perustella sillä että on mies. Kontrollin puutetta se on, tai jotain muuta idiotismia/sekopäisyyttä.

Me miehet ollaan semmosia.. uroseläimiä, jotka välillä painii ja purkaa ylimääräistä energiaa. Toki tässä vanhemmiten kun on laiska ja väsynyt, niin lähinnä naureskelee noille..

Jaa, en ole kylla koskaan reagoinut talla tavalla eivatka tuttavani myoskaan. Jos toi on sun mielesta normaalia kaytosta, niin taidat liikkua vaarissa piireissa.

Ei kai tässä tässä ole maassamakaavaa potkittu päähän..? Ja eikös tässä ollut edelleen yksi pahoinpitelijä?

Kyllä nyt tommosia pikku konflikteja tulee aina olemaan nuorisolla, ainakin kun alkoholia on koneessa. Oli ne sitten Suomalaisia tai ulkomaalaisia.

Eikö teillä muka ikinä ole tommosia pikkukärhämiä tullut?

Ps. kyllä ne mamutkin osaa yksin myllyttää.

Ja sä et osaa näemmä tulkita lukemaas :D Oliko muuta?

Mitä menoa se sitten yleensä on?

Riippuu tilanteesta. Jos huudellaan, niin silloin joko nauretaan tai huudellaan takaisin.. jos ihan riitaa haastetaan, niin silloin annetaan mitä tilataan. Peruskauraa..

On juu helvetin miehistä touhua potkia maassa olevaa ihmistä päähän. Miehuus ei oo mikään syy käyttäytyä väkivaltaisesti ja väkivaltaisuutta on ihan vitun typerää perustella sillä että on mies. Kontrollin puutetta se on, tai jotain muuta idiotismia/sekopäisyyttä.

En nyt suoraan tarkoittanut maassa makaavan pään potkimista, vaan baari- / kännitappelemista yli päätään. Niin kuin sanottua, esim. tuosta uutisesta ei suoraan ilmennyt mistä riita johtui, vaikka epäilty olikin poliisille aiemmin tuttu. Anyways, itse lähinnä puhuin tappelemisesta yleisesti.. että ihan normaalia miesten keskuudessa, ihon väriin katsomatta.

En mä sitä puolustele tai millään oikeuta. Tyhmäähän se tietenkin on, mutta ei sillä ole mitään tekemistä järjen kanssa, vaan kyse on luonteesta, vaistoista ja refleksistä + mielentilasta. Hyvä, jos sinä olet mr wonderful ja osaat, ja olet aina osannut välttää nujuamista.. arvostan, mutta nyrkkihipat on kautta ihmisen olemassaolon aikana kuulunut miesten touhuihin.. varsinkin baarien edustalla. Joten turha tehdä kärpäsestä härkästä..

Miksi tää on niin mahdoton skenaario? Useammin kuin kerran on pilkun jälkeen näkynyt kun suomalainen / suomalaiset kännissä huutelee ulkomaalaisille mitä sattuu ja usein haastaa riitaakin. Ei tossa ole mitään outoa.. sattunut ihan omallekin kohdalle ja silloin se on yleensä valitettavasti menoa. Me miehet ollaan semmosia.. uroseläimiä, jotka välillä painii ja purkaa ylimääräistä energiaa. Toki tässä vanhemmiten kun on laiska ja väsynyt, niin lähinnä naureskelee noille..

Koska ihmiset eivät toimi niin, kun on itsesuojeluvaistoa yleensä. Vaikka tappelu onkin 2vs1, niin eiköhän se joukku taustalla siihen liity.

Ja sä et osaa näemmä tulkita lukemaas :D Oliko muuta?

Kyllä mä sun pointin siitä tajusin tietty, mutta ihmettelen sun sinisilmäisyyttäsi ja vimmaa puolustella apinoita. Ainahan se tappeleminen tyhmää on tietenkin. Nooh, eiköhän tästä jostain lisää infoa taas saa niin tietää paremmin skenaarion.

Ählämit oikein hakemalla hakee tappeluita, ja aina on ylivoima tuplasti tai triplasti, joku tuijottaa liian kauan tai kävelee liian läheltä diskossa tai sitten ählämi kähmii jotain ohikulkevaa naista diskossa ja jätkäkaveri sanoo vain että lopeta toi ni heti joku lyö jo takaapäin nyrkillä. Vuosia olin töissä isossa yökerhossa ja huomasin noissa ählämeissä saman piirteen kuin ryssissä ja manneissa, eli heti suoraan luulo pois ja kunnolla, ennenkuin alkaa mikään machoilu tai paskanjauhanta, hyvä konsti oli ottaa rnc tai sidechoke pystystä tai sitten nyppäs giljotiinin ja jalat ilmaan parikymmentä senttiä ni kyllä oli eri ääni kellossa sen jälkeen. Ennenkuin ihmiset saa väärän käsityksen ni nämä toimenpiteet oli vain ääritapauksia varten, eli oli hakattu jo jotain ja vastusti käskytystä ja oli suureet luulot omista kyvyistä.

En nyt suoraan tarkoittanut maassa makaavan pään potkimista, vaan baari- / kännitappelemista yli päätään. Niin kuin sanottua, esim. tuosta uutisesta ei suoraan ilmennyt mistä riita johtui, vaikka epäilty olikin poliisille aiemmin tuttu. Anyways, itse lähinnä puhuin tappelemisesta yleisesti.. että ihan normaalia miesten keskuudessa, ihon väriin katsomatta.

En mä sitä puolustele tai millään oikeuta. Tyhmäähän se tietenkin on, mutta ei sillä ole mitään tekemistä järjen kanssa, vaan kyse on luonteesta, vaistoista ja refleksistä + mielentilasta. Hyvä, jos sinä olet mr wonderful ja osaat, ja olet aina osannut välttää nujuamista.. arvostan, mutta nyrkkihipat on kautta ihmisen olemassaolon aikana kuulunut miesten touhuihin.. varsinkin baarien edustalla. Joten turha tehdä kärpäsestä härkästä..
Niin tällä asenteellahan ne sun maanmiehet rakentaa kulttuureitaankin. Aina on näin tehty, mitä sitä turhaan edes yrittäisi kehittyä ja käyttäytyä sivistyneesti. Eiköhän se ois sullekin vaan sopivampi paikka asua siellä aavikolla muiden samanmielisten kanssa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tarkennatko SirMax mikä on tämä "iso yökerho"?

Onhan noita. Muutama kaveri pk-seudulla ovihommissa valittelee tuota samaa ilmiötä . Joka on hassua, kun en Tampereella tähän samaan ilmiöön juurikaan törmää. Ainakaan kovin useasti. Ja ovi missä on tullut seisottua, on aika pitkälti mamujen ns. kantapaikka.

Pitänee muuttaa takasin stadiin.

Eräässä Helsingin kaupunginosassa somaleilla on tapana lyöttäytyä juopuneen henkilön seuraan, saattaa tätä himaan ja sit pusikossa ryöstää. Näitä tapauksia sattui kolme, ja toiminta jatkuu. Ite nähnyt tuolla kerran miten pari nekrua alko varjostamaan baarista lähtenyttä miestä. Seuraavana päivänä kuulin et oli koitettu ryöstää lähes kotiovella.

Siis iso yökerho on näitä perus teinimestoja vaikka Stadissa. Paras esimerkki ehkä Ale Pub kaivopihalla.

Niin tällä asenteellahan ne sun maanmiehet rakentaa kulttuureitaankin.

Mun maanmiehet? Kummat niistä? Suomalaiset vai xxxxxxxxxxet? Koska viimeksi kun mä tarkistin, niin suomalaiset on ne jotka on kunnostautunut kännitappeluihin, baaritappeluihin.. miksikä lie haluat niitä kutsua. Tästä on turha edes vänkää.

Aina on näin tehty, mitä sitä turhaan edes yrittäisi kehittyä ja käyttäytyä sivistyneesti. Eiköhän se ois sullekin vaan sopivampi paikka asua siellä aavikolla muiden samanmielisten kanssa.

Aina on näin tehty ja tullaan aina tekemään. Kannattaa hyväksyä se, eikä näsäviisastella. Joidenkin veri on kuumempaa ja kynnys pieneen nujuamiseen välillä on matalampi. Ihmiset on erilaisia.

Esim paikka mikä koostuu erilaisista paikoista, esim baari ja yökerho ja sitten joku lounge/hengauspaikka ja sitten asiakaspaikkoja on tuhannen pintaan ni sellaista pidän isona, siis tämä on Suomen mittakaavassa.

Aina on näin tehty ja tullaan aina tekemään. Kannattaa hyväksyä se, eikä näsäviisastella. Joidenkin veri on kuumempaa ja kynnys pieneen nujuamiseen välillä on matalampi. Ihmiset on erilaisia.

Joo ja veren kuumuus riippuu tunnetusti myös kansallisuudesta tai rodusta, miksi nyt ikinä sitä haluaa nimittääkkään, joten mitäpä vittua niitä tunnetusti kuumaverisiä tänne ottamaan. Tapelkoot keskenään kotonaan.

Joo ja veren kuumuus riippuu tunnetusti myös kansallisuudesta tai rodusta, miksi nyt ikinä sitä haluaa nimittääkkään, joten mitäpä vittua niitä tunnetusti kuumaverisiä tänne ottamaan. Tapelkoot keskenään kotonaan.

Heitän kysymyksen, johon itselläni ei ole vastausta. Kuinkahan iso prosentti sun mielestä Suomessa baaritappeluista on ulkomaalaisten aiheuttamia? Onko noi viikonloppuiset snägäri-, taksijono-, baari- jne. tappelut yleensä ulkomaalaisten heiniä?

Heitän kysymyksen, johon itselläni ei ole vastausta. Kuinkahan iso prosentti sun mielestä Suomessa baaritappeluista on ulkomaalaisten aiheuttamia? Onko noi viikonloppuiset snägäri-, taksijono-, baari- jne. tappelut yleensä ulkomaalaisten heiniä?

Liian iso prosentti.

Osoita toki missä kohtaa väitin suomalaisia syypääksi? Eiköhän näihin tansseihin tarvita aina kaksi osapuolta. Aika vitun tyhmä saat sinäkin olla, jos oikeasti näiden kommenttien perusteella kuvittelet mun olevan rikollisten puolella, on ne sitten suomalaisia tai ulkomaalaisia. Vituttaa lähinnä se, että meikäläistä käsketään avaamaan silmät, mutta toiseen suuntaan se ei tunnu toimivan.
Eli heti mennään henkilökohtaisuuksiin kun osoitetaan miten tyhmiä sinä kirjoitat, sinun viestisi perusteella syyllisiä olivat nuo kantaväestöön kuuluvat ja sinä olet täällä puolustellut jatkuvasti mamujen rikoksia. Kuten muidenkin kommenteista huomaa monet ovat kyllästyneet sinun jatkuvaan trollamiseen ja valehtelemiseen, olet säälittävä.

Tuo kyseessä oleva mamu on ennekin harrastanut smanlaista ja sinä syytät kantaväestöä.

Ihme kitinä taas. Mitä väliä minkä maalaiset oli kyseessä jossain pikku baaritappelussa. Noita tapahtuu kaiken maalaisten keskuudessa, joka maailman maassa, kaupungissa ja kunnassa, ihon väriin katsomatta. Ihmisiä noiki on.. onko se siis joku ihme, että pari nuorta miestä tappelee? Varsinkin baarin ulkopuolella?
Älä viitsi kysessä on riidanhaastaja johon poliisi on törmännyt samissa merkeissä ennenkin, maasta ulos tuolaiset sekopäät, niitä on Suomessa omastakin takaa. Loppujen lopuksi baarien ulkopuolella tappelmien on aika harvinaista, vai meinaatko, että joka viikonloppu jokaisen baarin ulkopuolella on joukkotappeluja? Turussakin pahin paikka taitaa olla mamujen suosima Forte, ainakin niin olen kuullut. Itse en siellä käy en kuulu kohderyhmään olen liian vanha, mutta joku tietävämpi oikaiskoon minua.

- - - Updated - - -

Minä, minun sukulaiseni, kaverini, tuttavani tai työkaverii eivät käyttäydy noin en oikein usko, että tuo riidan haastaminen on kovin yleistä, toki ainahan on ääliöitä. Mutta sinun kannataa vaihtaa paikkoja joissa käyt ei tuo painiminen taida kuitenkaan olla hyvin yleistä tai en tiedä liikun varmaan eri piireissä, enempi olen sellainen rauhaa rakastava tyyppi, kapakkaan mennään pitämään hauskaa ei tappelemaan tai riitelemään.

Ählämit oikein hakemalla hakee tappeluita, ja aina on ylivoima tuplasti tai triplasti, joku tuijottaa liian kauan tai kävelee liian läheltä diskossa tai sitten ählämi kähmii jotain ohikulkevaa naista diskossa ja jätkäkaveri sanoo vain että lopeta toi ni heti joku lyö jo takaapäin nyrkillä. Vuosia olin töissä isossa yökerhossa ja huomasin noissa ählämeissä saman piirteen kuin ryssissä ja manneissa, eli heti suoraan luulo pois ja kunnolla, ennenkuin alkaa mikään machoilu tai paskanjauhanta, hyvä konsti oli ottaa rnc tai sidechoke pystystä tai sitten nyppäs giljotiinin ja jalat ilmaan parikymmentä senttiä ni kyllä oli eri ääni kellossa sen jälkeen. Ennenkuin ihmiset saa väärän käsityksen ni nämä toimenpiteet oli vain ääritapauksia varten, eli oli hakattu jo jotain ja vastusti käskytystä ja oli suureet luulot omista kyvyistä.
Yksi työkaveri oli töissa Börsissä portsarina viime vuosituhannella ja sen jälkeen hän on inhonnut ählämejä. Kuulema ne menivät naisten pöytään kutsumatta ahdistelmaan naisia, eivät uskoneet kieltoja, kävivät naisten kimppuun , jos nainen ei suostunut tanssimaan solvailua ja läpsimistä. Vaikka poikaystävä oli paikalla saatoivat käydä kiinni naisiin, rähinöivät ja vastustivat portsareita ym. Tuskinpa valehteli ihan kaikkea, ei ole valehtelija tyyppiä, hänellä oli paljon juttuja tuosta mamujen käytöksestä ravintolassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom