Sulla tais mennä mun pointti ohi. Vastasin edelliselle postaajalle, että olisi kiitollinen nykyisestä koulutussysteemistä. En verrannut tai liittänyt sitä millään tavalla maahanmuuttoon. Kaveri höpötti kuinka mamu kävelee superstarit jalassa ja itse kittuuttelee pienellä opintotuella, joten menköön iltatöihin tai lopettaisi koulun jos niin paljon vituttaa ja millä tavalla se on sen mamun syy, että opintoraha on niin pieni? Mitä todennäköisimmin mamu on ihan itse ostanut kenkänsä, mutta on aina helppo syyttää ulkomaalaista kaikesta paskasta mikä itseään ottaa päähän. Vuodesta toiseen loisivat mamut vailla minkäänlaisia sopeutumishaluja tai panostusta yhteiskuntaan voidaan lähettää vaikka ilmapallolla takaisin mistä on tullut, mutta suurin osa kuitenkin opiskelee tai käy töissä. Joten marinat pois ja jos ei oma elämäntilanne miellytä, niin pitää tehdä asialle jotain eikä syyttää muita..
Tää viesti siis oli osittain myös Villee3:lle.
- - - Updated - - -
..
ja mitä ne ulkomaalaiset tekee sen jälkeen kun ne on valmistunut ammattikorkeista ja yliopistoista? Alkaa sossupummeiksi vai kenties yrittää hankkia koulutusta vastaavan ammatin ja sitä kautta maksaa veroja?