Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Sun mielestä on ok et tänne tuleva somppu tienaa sohvalla enemmän ku suomalainen stevari tai kassa? Ihan vain esimerkiksi. Mut joo, taidanpa ensviikolla vittuillakseni mennä Kelaan tivaamaan et mitä kaikkea nää siivelläeläjät oikeen valtiolta tienaa. Kiva kuunnella sit sitä änkytystä ja venkoilua. :) Raportoin tulokset tänne. Pyrin asioimaan kolmessa eri virastossa jahka ehdin, ja otan tuon uutisen mukaani.

Mut joo, taidanpa ensviikolla vittuillakseni mennä Kelaan tivaamaan et mitä kaikkea nää siivelläeläjät oikeen valtiolta tienaa. Kiva kuunnella sit sitä änkytystä ja venkoilua. :) Raportoin tulokset tänne. Pyrin asioimaan kolmessa eri virastossa jahka ehdin, ja otan tuon uutisen mukaani.
Pidä tämä salassa, annan kohta varmaan privassa s-postin niin jaetaan "potti" keskenään! Aletaan nauraan muille idiooteille, jotka käy töissä! Luuserit!

Ja se on todellakin multa pois! Nuo rahat voidaan käyttää mun hyvinvointiin, esim tieliikenne verkosto on suomessa yks täys paska. Julkinen sairaanhoito, sitä pystytään parantamaan varmaan yksityisten tasolle jo tuolla rahalla millä somput hakee sohvakalustoa. Onko haisua millä tolalla vanhusten hoito on? Oon se minäkin kujalla, vaan nii se Tane olet sinäkin..

Meinaat siis että ne rahat menisi noihin kohteisiin, jos maahanmuuttajien tukeminen lopetettaisiin? Epäilen vahvasti. Suomi nyt elää muutenkin jatkuvasti velaksi. Siinä ei yksittäisen veronmaksajan mielipiteet tai vaatimukset paljon paina. Lisäksi noilla Suomeen tulevilla ihmisillä tuskin on penniäkään rahaa tänne tullessaan. Aika hankalaa se eläminen ilman rahaa on jopa Suomessa...

Lisäksi noilla Suomeen tulevilla ihmisillä tuskin on penniäkään rahaa tänne tullessaan. Aika hankalaa se eläminen ilman rahaa on jopa Suomessa...

Millä sä kelaat niiden tänne tulevan? KÄVELLEN??
Ei vihtori että olet sinisilmäinen.. mafiat ym. rikollisryhmät niitä tänne raijaa ja kummasti sillä "nälkäisellä kurjalla" on heittää kybä tonni siitä et saa kuskauksen tänne. Siihen se raha sitten loppuukin ja alkaa sen rahan takas tienaaminen, ja suomessa tuntuvat tienaavan paremmin kuin missään, ja sillä niitä tänne tulee. Oishan niitä sotimattomia maita ihan naapurissakin mutta kun suomesta kantaa viidakkorumpu että täällä hottentotti on kuningas jota palvellaan ja kumarrellaan niin johan kannattaa kokeilla jos vaikka lotto osuisi.. tässä lotossa tuntuisi olevan aika hyvä voitto%.. riittää kun naama on musta niin oho jätti potti.

On tullut työn puolesta nähtyä vastaanottokeskuksen asukkaiden paperit ja tiedot. Kyllä niillä on rahaa ollut mukana ja yleinen rahankeruukierros on seuraavanlainen. Ruotsi 2005-2007, Norja 2007-2009, Tanska 2009-2011 ja nyt Suomi. Keskieuroopan passit on aika monella, mutta silti pohjoismaat kierretään läpi, koska 1-2 vuotta menee aina kun saadaan paperihommat tehtya ja kieltävä päätös annettua.
Uuden tulokkaan passi on aina kadonnnut, rekan kontissa on muka Suomeen tultu ja syntymäaika on aina 1.1 ja helvetin isoja ja karvaisia ne on ala-ikäisiksi. Kieltävän päätöksen tultua iskee helvetinmoinen sotatrauma päälle ja itsetuhoisia ajatuksia...
Ai niin, kun minä odotan kunnalliseen hammashoitoon 4-6kk niin muumi mene suoraan yksityisellä ja kunta maksaa koko lystin. Ihan vitun reilua! Mä olen jo luovuttanut ja odotan, että rahaa on tarpeeksi, että pääsen täältä vittuun.

Ei vittu. Tein aikanaan täyspäiväisesti vartijan hommia pienemmällä bruttoliksalla kuin noi lieksan somalien tuet. Oma terveys oli alttiina useammankin kerran, henkikin kerran.

Nyt mä tiedän mitä tasa-arvo tarkoittaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Vähän lähdekritiikkiä kannustaisin harjoittamaan. Ei kyllä ole itselläkään nyt ole aikaa selvitellä, mutta jotenkin tuntuu, että ei noita lukuja tosta nyt voi summata. Eli tuo summaus näytti olevan jonku il:n keskustelijan oma johtopäätös.

^ eikö muka kaikki mikä lukee netissä ole totta? Ja vielä il:n keskustelupalstalla ilman virallisia lähteitä?

- - - Updated - - -

Mä olen jo luovuttanut ja odotan, että rahaa on tarpeeksi, että pääsen täältä vittuun.

Minne ajattelit muuttaa? Et varmaan ainakaan mihinkään toiseen Euroopan maahan, jos kerran maahanmuuttajia haluat karkuun?

Ihan hyvin voi pitää paikkaansa. Kyllähän sen silmillään näkee, että rahaa on. Sanoin jo aiemmin noista sossun lapuista, mutta kukaan ei uskonut. Josko nyt.

Katoin ihan H moilasena ku kaveri, joka on kännykkäliikkeessä töissä, kertoi muumien ostotyyleistä

- - - Updated - - -

Ihan hyvin voi pitää paikkaansa. Kyllähän sen silmillään näkee, että rahaa on. Sanoin jo aiemmin noista sossun lapuista, mutta kukaan ei uskonut. Josko nyt.

Katoin ihan H moilasena ku kaveri, joka on kännykkäliikkeessä töissä, kertoi muumien ostotyyleistä

Minne ajattelit muuttaa? Et varmaan ainakaan mihinkään toiseen Euroopan maahan, jos kerran maahanmuuttajia haluat karkuun?

Viroon, siellä taitaa olla kautta linjan alle 10 turvapaikkahakemusta vuodessa ja tasavero vielä kaupan päälle. Kuulostaa paratiisilta...

tosin onhan sielläkin maahanmuuttajia varmasti suomestakin runsaasti, mutta vähemmän näitä Mannerheimin näköisiä kavereita.

Ei vittu. Tein aikanaan täyspäiväisesti vartijan hommia pienemmällä bruttoliksalla kuin noi lieksan somalien tuet. Oma terveys oli alttiina useammankin kerran, henkikin kerran.

Nyt mä tiedän mitä tasa-arvo tarkoittaa.

Ihan sama homma itellä. Välillä yöhommia, välillä päivää vaksina. Ihana vuorotyö. Aina otettii ylimäärät työvuorot ku saatii ja silti somput aikalailla tasoissa tienauskilpaisussa. Joo eihän tuo vituta...
Tuokin ala sentään vaatii koulutuksen.

Olen suunnitellu naisen kans harjumaa aluetta, hinnoista saa leikata vähintää 1/3 osan suomeen nähden ja nopea tulla suomessa käymään kun tarvii uusia työnhakua ym. ;) Posterestante suomessa, eläminen eestimaassa, ainoa ku siel ei huvittelis jäädä kiinni mistään rötöstelyistä, olen ollut 16 kesäsenä kopissa ku oksensin poliisin kengille. Voin luvata ettei ollut kiva paikka edes se poliisiaseman putka järjestely. Vankila varmasti liian killeri paikka.
Eli paratiisi se varmasti onkin, paitsi tälläiselle hörhölle, virossa tarvitsee tribulukseenkin reseptin, hormoneista vankeuta.

Joo eihän tuo vituta...Tuokin ala sentään vaatii koulutuksen.

Meinaatko ettei turvapaikka turistin pesti vaadi koulutusta? Niitähän koulutetaan jo kotimaassa tekemään oikeat peliliikkeet, passi jonkkaan.. asuin sillä tietyllä "väkivaltaisella" alueella.. olen kuusitoista ja orpo.. minua on kidutettu ja vainottu.. sotatrauma.. rasismi.. ja ties mitä kaikkea muuta mistä me asian suhteen "kouluttautumattomat" emme tiedä.

Eikös nykyajan trendi ole että ne on homoja? Kato sillä saa turvapaikan. Kyllähän sen kaikki näkee ja tietää ketkä omilla aivoilla ajattelee että kyllä toi kirjoitus pitää paikkaansa. On se vittu ku tienaa enemmän somali sossusta ku maaseudulla rakennusmies tai putkimies tai siivooja tai kassa tai vartija, kansan olisi aika jo herätä, lehdistö vain yrittää ohjata ihmisiä harhaan ja sensuuri jyllää.

Laskeskelin tossa että sillä verolla mitä maksan kuussa, yksi somali saa käteistä 19 päivän ajalle. Tuon 1800 mukaan siis. Kyllä saa olla ylpeä Kuinka hyvin veroja käytetään. Ja teen sentään 55-60 h viikossa töitä

Olet maahanmuuttaja Suomessa ja kävelet sossuun, niin saat suoraan 1800 € käteen? :lol2: Ei ainakaan Helsingissä. Ja Helsinkiinhän ne tuntuu kaikki loppujen lopuksi valuvan. Joten joku tuossa teidän yhtälössä nyt mättää.

Porukka on kyllä kujalla täällä. Ei siinä.. hauskahan näitä hulluuksia on lukea.

Olet maahanmuuttaja Suomessa ja kävelet sossuun, niin saat suoraan 1800 € käteen? :lol2: Ei ainakaan Helsingissä. Ja Helsinkiinhän ne tuntuu kaikki loppujen lopuksi valuvan. Joten joku tuossa teidän yhtälössä nyt mättää.

Porukka on kyllä kujalla täällä. Ei siinä.. hauskahan näitä hulluuksia on lukea.

Kannattaisi valua Lieksaan sitten. :rolleyes:
http://media.photobucket.com/image/recent/jama38/somppu.jpg

Tosin ei koskaan oikein selvinnyt mistä hyvästä nuo summat olivat. Palkkaa tuskin, koska tulevat tuollaisissa erissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom