Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidä tämä salassa, annan kohta varmaan privassa s-postin niin jaetaan "potti" keskenään! Aletaan nauraan muille idiooteille, jotka käy töissä! Luuserit!Mut joo, taidanpa ensviikolla vittuillakseni mennä Kelaan tivaamaan et mitä kaikkea nää siivelläeläjät oikeen valtiolta tienaa. Kiva kuunnella sit sitä änkytystä ja venkoilua.Raportoin tulokset tänne. Pyrin asioimaan kolmessa eri virastossa jahka ehdin, ja otan tuon uutisen mukaani.
Lisäksi noilla Suomeen tulevilla ihmisillä tuskin on penniäkään rahaa tänne tullessaan. Aika hankalaa se eläminen ilman rahaa on jopa Suomessa...
Mä olen jo luovuttanut ja odotan, että rahaa on tarpeeksi, että pääsen täältä vittuun.
Minne ajattelit muuttaa? Et varmaan ainakaan mihinkään toiseen Euroopan maahan, jos kerran maahanmuuttajia haluat karkuun?
Ei vittu. Tein aikanaan täyspäiväisesti vartijan hommia pienemmällä bruttoliksalla kuin noi lieksan somalien tuet. Oma terveys oli alttiina useammankin kerran, henkikin kerran.
Nyt mä tiedän mitä tasa-arvo tarkoittaa.
Joo eihän tuo vituta...Tuokin ala sentään vaatii koulutuksen.
Olet maahanmuuttaja Suomessa ja kävelet sossuun, niin saat suoraan 1800 € käteen? :lol2: Ei ainakaan Helsingissä. Ja Helsinkiinhän ne tuntuu kaikki loppujen lopuksi valuvan. Joten joku tuossa teidän yhtälössä nyt mättää.
Porukka on kyllä kujalla täällä. Ei siinä.. hauskahan näitä hulluuksia on lukea.

Olet maahanmuuttaja Suomessa ja kävelet sossuun, niin saat suoraan 1800 € käteen? :lol2: Ei ainakaan Helsingissä. Ja Helsinkiinhän ne tuntuu kaikki loppujen lopuksi valuvan. Joten joku tuossa teidän yhtälössä nyt mättää.
Porukka on kyllä kujalla täällä. Ei siinä.. hauskahan näitä hulluuksia on lukea.