YASMIN
Banned
mitä oikein yrität sanoa ?Nii että Gu soda wada! sinnekin. Vittu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä oikein yrität sanoa ?Nii että Gu soda wada! sinnekin. Vittu.
widowmaker jos haluat tehä asian eteen niin ACTIONIA kiitos jos alkaapi mitta tuleen täyteen ,ja mulla tässä ei ole minkäänlaisia ongelmia että kato vaan omaan napaasi !
Notta nyt et olleskaan ole kiva.
Vaadit mutta niin, että omaa persettä et joutuisi liikuttamaan.
Ps. You can't still handle the truth :jahas:
Meillä täällä sivistyneessä maailmassa ei ole tapana käyttää väkivaltaa tollaisten ongelmien ratkaisuun. Joten jätänpä sen vaihtoehdon pois. Tietysti oiskin hienoa jos se ois mun päätettävissä ketä suomeen otetaan ja ketä ei. Mutta kun ei ole. Joten kerropa sä mulle et mikä on se kikka millä teikäläiset tajuaa poistua takavasemmalle? Sen jälkeen näet sitä ACTIONIA.
niin vaadinkin mutta,tämä widowmaker haluaa kaiken nyt ja HETI .NÄIN EI TAPAHDU TOSI ELÄMÄSSÄ .joten rupeen minäkin liikuttamaan persettä kun widowmaker keksii molempia osapuolia mielyttävän keinon tähän asiaan .
enkä nää tätä keskustelua erityisesti widowmakerin kanssa rakentavana sillä hänellä ei oikeastaan ole mitään selkeetä/loogisista ajattelutapaa vaan puhuu mitä suuhun tulee ps.i can handle the truth well enough
niin vaadinkin mutta,tämä widowmaker haluaa kaiken nyt ja HETI .NÄIN EI TAPAHDU TOSI ELÄMÄSSÄ .joten rupeen minäkin liikuttamaan persettä kun widowmaker keksii molempia osapuolia mielyttävän keinon tähän asiaan .
enkä nää tätä keskustelua erityisesti widowmakerin kanssa rakentavana sillä hänellä ei oikeastaan ole mitään selkeetä/loogisista ajattelutapaa vaan puhuu mitä suuhun tulee ps.i can handle the truth well enough
widowmaker on oiva esimerkki siitä miten jonkun pää on täynnä tyypillisiä sterotyyppejä tiettyistä ryhmistä mutta ei se mua lannista sillä sun ja sunlaisten ihmisten ajattelutapa on nähty ja koettu ja eikä näiden ihmisten ajattelutapa vois mua pätkääkään kiinnostaa !
No nämä stereotypiat on mun päähän tullut lähinnä siitä, että olen tehnyt useita vuosia erityisnuorisotyötä sekä sopeuttamis/kotouttamistyötä pakolaisten parissa. En tee enään. Enkä mä sua halua lannistaa. Mä haluan kertoa mitä olen itse mieltä suomea terrorisoivista pakolaisista ja toki toivon myös että sullakin ois hyv tulevaisuus. Somaliassa.
aha nyt ymmärrän mikä sua vituttaa :D tai oikeastaan EN . so se siitä tai kerro lisää sun kokemuksista ois ihan kiva tietää ton rasistisuuden alkuperä
mikä mun tulevaisuuteen tulee niin valoisa tulevaisuus on edessä ( toivottavasti :D ) ja thänk gad mun tulevaisuus ei ole sun käsissä !!:kippis1:
Et vieläkään ymmärrä. Noh, muun muassa se vituttaa, et pakolaiset joiden eteen tehdään pienellä palkalla työtä. Ei osaa pätkääkään sitä arvostaa. Mua vituttaa myös se että pakolais "miehet" eivät kunnioita pätkän vertaa suomalaisia naisia jotka heitä työnsään puolesta auttavat. Kohdelkoon omia naisiaan miten lystää, mutta heitä auttavia työntekijöitä tulisi kunnioittaa. Mua vituttaa myös se, että pakolaisten iskät hakee lapsensa uudella 100 000e maksavalla mersulla koulusta ja silti nostavat työttömyyskorvauksia. Mua vituttaa se, ettei iso osa pakolaisista edes yritä sopeutua vallitsevaan yhteiskuntaan vaan laiminlyövät kaikki velvollisuutensa. Mua vituttaa se, et sä olet ihan samanlainen kuin muutkin pakolaiset, mikään asia ei mene jakeluun vaikka kuinka koittaa selventää.
Ps. oiskohan se kuitenkin ollut sun kohdalla thänk allah, eikä thänk gad?
vituttaa ja vituttaa . tota rataa sut tullaan sulkemaan pehmustettujen seinien taakse(sitä en tietenkään toivo sulle sillä silloin en voisi "keskustella" näistä asiosta sun kanssa ;) ),yritä katsoa myös sitä kolikon kääntöpuolta ei kaikki ole sitä miltä näyttää.:thumbs: tsemppiä ja yritä olla positiivinen elämän suhteen.
vituttaa ja vituttaa . tota rataa sut tullaan sulkemaan pehmustettujen seinien taakse(sitä en tietenkään toivo sulle sillä silloin en voisi "keskustella" näistä asiosta sun kanssa ;) ),yritä katsoa myös sitä kolikon kääntöpuolta ei kaikki ole sitä miltä näyttää.:thumbs: tsemppiä ja yritä olla positiivinen elämän suhteen.