Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
widowmaker jos haluat tehä asian eteen niin ACTIONIA kiitos jos alkaapi mitta tuleen täyteen :rock: ,ja mulla tässä ei ole minkäänlaisia ongelmia että kato vaan omaan napaasi !

Meillä täällä sivistyneessä maailmassa ei ole tapana käyttää väkivaltaa tollaisten ongelmien ratkaisuun. Joten jätänpä sen vaihtoehdon pois. Tietysti oiskin hienoa jos se ois mun päätettävissä ketä suomeen otetaan ja ketä ei. Mutta kun ei ole. Joten kerropa sä mulle et mikä on se kikka millä teikäläiset tajuaa poistua takavasemmalle? Sen jälkeen näet sitä ACTIONIA.

Notta nyt et olleskaan ole kiva.

Vaadit mutta niin, että omaa persettä et joutuisi liikuttamaan.

Ps. You can't still handle the truth :jahas:

niin vaadinkin mutta,tämä widowmaker haluaa kaiken nyt ja HETI .NÄIN EI TAPAHDU TOSI ELÄMÄSSÄ .joten rupeen minäkin liikuttamaan persettä kun widowmaker keksii molempia osapuolia mielyttävän keinon tähän asiaan .
enkä nää tätä keskustelua erityisesti widowmakerin kanssa rakentavana sillä hänellä ei oikeastaan ole mitään selkeetä/loogisista ajattelutapaa vaan puhuu mitä suuhun tulee ps.i can handle the truth well enough

Meillä täällä sivistyneessä maailmassa ei ole tapana käyttää väkivaltaa tollaisten ongelmien ratkaisuun. Joten jätänpä sen vaihtoehdon pois. Tietysti oiskin hienoa jos se ois mun päätettävissä ketä suomeen otetaan ja ketä ei. Mutta kun ei ole. Joten kerropa sä mulle et mikä on se kikka millä teikäläiset tajuaa poistua takavasemmalle? Sen jälkeen näet sitä ACTIONIA.

juuri tuota tarkoitin kieroutuneella ajattelu tavalla mistä lähdit heti repimään mun ACTIONI sana liittyvän millään tavalla väkivaltaan ?? actionilla tarkoitin juuri asiasta keskustelua päättäjien kanssa tai asian vaatimista tuontia eduskuntaan tai jopa uutta maahanmuutto lainsäädäntö.
väkivalta on huonoin keino hoitaa asiota(minä jos joku olen oppinut asian kantapään kautta ) ja sitä en nimenomaan tarkoittanut ..

niin vaadinkin mutta,tämä widowmaker haluaa kaiken nyt ja HETI .NÄIN EI TAPAHDU TOSI ELÄMÄSSÄ .joten rupeen minäkin liikuttamaan persettä kun widowmaker keksii molempia osapuolia mielyttävän keinon tähän asiaan .
enkä nää tätä keskustelua erityisesti widowmakerin kanssa rakentavana sillä hänellä ei oikeastaan ole mitään selkeetä/loogisista ajattelutapaa vaan puhuu mitä suuhun tulee ps.i can handle the truth well enough

Niin ja näin kauan sai suakin suostutella puhumaan, asioista, näkökulmistasi olisit voinnut kertoa jo ensimmäisessä viestissä.

Voihan sitä käsittelyä/keinon keksimistä jouduttaa edes sillä, että yksilötasolla ei heti lyödä jarruja päälle ja aleta syyttelemään, kun joku esittää jotain muutakin hymyilevän maahanmuuttajan kuvaa sanomalehdestä.

Ilmeisesti sydänhymiöiden käyttö on ratkaisevaa(empiirinen kokemus...)

Ps. :haart:

No sinähän se oletkin oikee loogisuuden kuningatar. Ja mitä tohon selkeyteen tulee, ni miten voi vielä selkeyttää asiaa joka on päivänselvä. Suurin osa somaleista perseilee tällä miten lystää. Se ei vaan ole oikein. Onko sun mielestä oikein että me tarjotaan teikäläisille turvapaikka ja samalla menetetään oma turvallisuus??? Pyydän että vastaat edes tähän kysymykseen suoraan ja rehellisesti. Ja mua ei muuten sun perseenliikutus kiinnosta, kunhan liikutat sitä duunin ja himan välillä tai sit liikutat sitä Helsinki-Vantaan ja Somalian välillä. Kerran.

Onko sun mielestä oikein että me tarjotaan teikäläisille turvapaikka ja samalla menetetään oma turvallisuus??? Pyydän että vastaat edes tähän kysymykseen suoraan ja rehellisesti.
vastaus SUORAAN JA REHELLISESTI KYSYMYKSEESIEI

ja tiedoksi vaan sullekkin ja kaikille muillekin olen kuule montaakin kertaa liikuttanut mun persettä kohti työpaikkaa joka päivä nimittäin viimeiset 10 v! ja ei mun tarvii todistaa mitään kenellekkään.

widowmaker on oiva esimerkki siitä miten jonkun pää on täynnä tyypillisiä sterotyyppejä tiettyistä ryhmistä mutta ei se mua lannista sillä sun ja sunlaisten ihmisten ajattelutapa on nähty ja koettu ja eikä näiden ihmisten ajattelutapa vois mua pätkääkään kiinnostaa !

Keskustelu käy kuumana, mutta josko varotaan sitten menemästä henkilökohtaisuuksiin ja muutenkin yli rajan? Ihan siis näin vinkkinä vaan..

Widowmaker kerros Yasminille missä oot ollut duunissa ja mistä olet saanut nykyisen kaltaisen näkemyksesi pakolaisista. Yasmin ei välttämättä ole lukenut koko tätä keskustelua.

widowmaker on oiva esimerkki siitä miten jonkun pää on täynnä tyypillisiä sterotyyppejä tiettyistä ryhmistä mutta ei se mua lannista sillä sun ja sunlaisten ihmisten ajattelutapa on nähty ja koettu ja eikä näiden ihmisten ajattelutapa vois mua pätkääkään kiinnostaa !

No nämä stereotypiat on mun päähän tullut lähinnä siitä, että olen tehnyt useita vuosia erityisnuorisotyötä sekä sopeuttamis/kotouttamistyötä pakolaisten parissa. En tee enään. Enkä mä sua halua lannistaa. Mä haluan kertoa mitä olen itse mieltä suomea terrorisoivista pakolaisista ja toki toivon myös että sullakin ois hyv tulevaisuus. Somaliassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nämä stereotypiat on mun päähän tullut lähinnä siitä, että olen tehnyt useita vuosia erityisnuorisotyötä sekä sopeuttamis/kotouttamistyötä pakolaisten parissa. En tee enään. Enkä mä sua halua lannistaa. Mä haluan kertoa mitä olen itse mieltä suomea terrorisoivista pakolaisista ja toki toivon myös että sullakin ois hyv tulevaisuus. Somaliassa.

:anssi: aha nyt ymmärrän mikä sua vituttaa :D tai oikeastaan EN . so se siitä tai kerro lisää sun kokemuksista ois ihan kiva tietää ton rasistisuuden alkuperä
mikä mun tulevaisuuteen tulee niin valoisa tulevaisuus on edessä ( toivottavasti :D ) ja thänk gad mun tulevaisuus ei ole sun käsissä !!:kippis1:

:anssi: aha nyt ymmärrän mikä sua vituttaa :D tai oikeastaan EN . so se siitä tai kerro lisää sun kokemuksista ois ihan kiva tietää ton rasistisuuden alkuperä
mikä mun tulevaisuuteen tulee niin valoisa tulevaisuus on edessä ( toivottavasti :D ) ja thänk gad mun tulevaisuus ei ole sun käsissä !!:kippis1:

Et vieläkään ymmärrä. Noh, muun muassa se vituttaa, et pakolaiset joiden eteen tehdään pienellä palkalla työtä. Ei osaa pätkääkään sitä arvostaa. Mua vituttaa myös se että pakolais "miehet" eivät kunnioita pätkän vertaa suomalaisia naisia jotka heitä työnsään puolesta auttavat. Kohdelkoon omia naisiaan miten lystää, mutta heitä auttavia työntekijöitä tulisi kunnioittaa. Mua vituttaa myös se, että pakolaisten iskät hakee lapsensa uudella 100 000e maksavalla mersulla koulusta ja silti nostavat työttömyyskorvauksia. Mua vituttaa se, ettei iso osa pakolaisista edes yritä sopeutua vallitsevaan yhteiskuntaan vaan laiminlyövät kaikki velvollisuutensa. Mua vituttaa se, et sä olet ihan samanlainen kuin muutkin pakolaiset, mikään asia ei mene jakeluun vaikka kuinka koittaa selventää.

Ps. oiskohan se kuitenkin ollut sun kohdalla thänk allah, eikä thänk gad?

Varohan Widow ettei ketjua lyödä sentään lukkoon... :D

ps. Oletko Yasmin pakolainen?

Et vieläkään ymmärrä. Noh, muun muassa se vituttaa, et pakolaiset joiden eteen tehdään pienellä palkalla työtä. Ei osaa pätkääkään sitä arvostaa. Mua vituttaa myös se että pakolais "miehet" eivät kunnioita pätkän vertaa suomalaisia naisia jotka heitä työnsään puolesta auttavat. Kohdelkoon omia naisiaan miten lystää, mutta heitä auttavia työntekijöitä tulisi kunnioittaa. Mua vituttaa myös se, että pakolaisten iskät hakee lapsensa uudella 100 000e maksavalla mersulla koulusta ja silti nostavat työttömyyskorvauksia. Mua vituttaa se, ettei iso osa pakolaisista edes yritä sopeutua vallitsevaan yhteiskuntaan vaan laiminlyövät kaikki velvollisuutensa. Mua vituttaa se, et sä olet ihan samanlainen kuin muutkin pakolaiset, mikään asia ei mene jakeluun vaikka kuinka koittaa selventää.

Ps. oiskohan se kuitenkin ollut sun kohdalla thänk allah, eikä thänk gad?

vituttaa ja vituttaa:hyper: :hyper: . tota rataa sut tullaan sulkemaan pehmustettujen seinien taakse(sitä en tietenkään toivo sulle sillä silloin en voisi "keskustella" näistä asiosta sun kanssa ;) ),yritä katsoa myös sitä kolikon kääntöpuolta ei kaikki ole sitä miltä näyttää.:thumbs: tsemppiä ja yritä olla positiivinen elämän suhteen.

vituttaa ja vituttaa:hyper: :hyper: . tota rataa sut tullaan sulkemaan pehmustettujen seinien taakse(sitä en tietenkään toivo sulle sillä silloin en voisi "keskustella" näistä asiosta sun kanssa ;) ),yritä katsoa myös sitä kolikon kääntöpuolta ei kaikki ole sitä miltä näyttää.:thumbs: tsemppiä ja yritä olla positiivinen elämän suhteen.

Kyllähän tuon widown avautumisen ymmärtää, kun hän on ilmeisesti nähnyt miten homma noiden pakolaisten kohdalla toimii. Sitä kolikon kääntöpuolta on aina yritetty näyttää, muttei vieläkään ole selvinnyt esim. mikä tämä naisten alistamisjuttu on. Mikä on siinä se kolikon kääntöpuoli?

En vois olla enempää samaa mieltä Widowmakerin kanssa, ihan joka sanasta tässä keskustelussa.

Nyt vähän kiinnostas että mikä toi kolikon kääntöpuoli sitten on. Kun minun mielestä Widowmaker juurikin on työnsä takia "päässyt" tutustumaan ihan kolikon joka puoleen tässä aiheessa. Joten jos vähän viittisit selventää. Vaikka luultavasti ihan ympäripyöreätä sieltä nytkin tulee...

edit. jantunen meni vasenta kaistaa

YASMIN on kertonut, että edessä on valoisa tulevaisuus(toivottavasti) ja siihen ei kuulu mitään Widowmaker:in kaltaisia ihmisiä.

Tulevaisuudessa YASMIN on sanomalehdessa hymyilevä maahanmuuttaja, joka kertoo nokkelia juttuja ja siitä kuinka suomalaisten rasistisesta asenteesta huolimatta on pärjännyt suomalaisessa yhteiskunnassa.

Siinä se kolikko on kääntyneenä, on menestynyt maahanmuuttaja ja syrjäytynyt maahanmuuttaja.

Eihän ketään vitun vertaa kiinnosta ruohonjuuritason ongelmat, jos itsellä on valoisa tulevaisuus ja mahdollisuus linnoittautua omiin piireihinsä.

Widowmaker tuntuisi olevan suomalaisen miehen perikuva, jolle on riittänyt jatkuva naamalle hyppiminen ja pelkkien oikeuksien vaatiminen ilman minkäänlaista velvollisuuksien täyttämistä.

"Pohja se on minunkin säkissäni"

Ps. Vieläkö leikitään kolikon kääntämistä?

No tosta täs on nimenomaan kyse mitä jätkät tos yllä sanoikin jo. Eli jos mä en olis jo nähnyt sitä kolikon toista puolta, joka tässä tapauksessa on yhtä mätä kuin se toinenkin, niin pitäisin turpani visusti kiinni, äänestäisin edelleen vasemmistoa ja tekisin duunia pakoloisten eteen. Mutta kun tulee se todellisuus vastaan ja huomaa et niitä ihmisiä ei tänne saa sopeutumaan, herää ajatus heidän poistamisesta. Sun ei silti tarvi pelätä Yasmin mun mielenterveyden puolesta, pelkää mielummin niiden uhrejen mielenterveyden puolesta jotka ovat joutuneet pakoloisten rikosten kohteiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom