No en mä nyt sanoisi. vähän että tiput järveen, niin sanoisi että helvetin hyvä kun järvissä ei ole haita, mutta on täällä helvetisti piraijoija.. Se mua noissa somaleissa ihmetyttää, nää mitä mä nään on tullu suomeen 2009 ja 2010. nyt niillä on mm. iphoneja näkynyt, merkkikledjuja, ja pari nuorta somalipoikaa oli pesemässä TI-hallissa autoa kun kävin tarkistamassa rengaspaineita.. Auto oli parivuotta vanha max opel insignia.. Pirusti niillä on rahaa siihen nähden kuinka ahkeria nää on työnsyrjään tarttumisessa.. Mamujen hygieniatasosta ja asumisoloista tekisi mieli sanoa elävän elämän esimerkki mut en halua et mua tunnistetaan, niin jätänpä väliin. Jos joku IRL tuttu lukee varmaan hokaa kuka oon...
Oletat siis, että ne mamupojat eivät millään olisi voineet tienata iphoneja ja blingejä vaan, että sosiaaliturvajärjestelmämme tarjoaa niin paljon rahaa, että on varaa törsäillä. Nojoo sen päivän kun näkisi :D
Toi islamilaisen kulttuurin vaikutus niihin naisiin on kyllä maailman suurin sääli, mä tutustuin yhteen iranilaistyttöön vuos sitten, ja huhhuh en oo ihastunu niin paljoa varmaa ikinä. Tavallaan erikoinen kokemus ku en tykkää tummista ollenkaan, ja nyt täytyy kyl sanoa et lähi-itäläiset naiset uppoo kyllä.. suomeen saisi ottaa lähinnä naisia (koska ne on alistettuja) muslimimaista jos maahanmuuttajia otetaan. Sitäpaitti varmaan moni muslimityttö oisi ihan mielellään tasa-arvoiseksi kasvatetun suomalaismiehen kanssa eikä kotimaisensa jotka hakkaa naisensa kerran päivässä..
Mitä tarkoitat edes tuolla yhdellä virkkeellä? Säälit siis sitä, että islamilaisella kulttuurilla on tyttöihin sellainen vaikutus, että se saa sinut ihastumaan niihin? Naisten asemasta puhuessa näin laajemmalla tasolla kannattaisi miettiä tarkemmin mitä sanoo. Islamilaisessa kulttuurissa naisen yhteiskunnallinen asema on heikko. Kyllä! Siitä ei johdu kuitenkaan mitään päivittäistä kotitalouksissa harrastettavia vaimonhakkaustradiotioita. Mistäköhän sitten johtuu, että Suomi tasa-arvoisena maana on edelleen tunnettu vaimon hakkaamisesta? Nykyään tiedän aika monia teinejä, jotka seurustelevat mamupojan kanssa, mutta kertaakaan en ole kuullut saneensa turpaan toisin kuin kantaväestön pojilta. Kyllähän minullakin on asiassa ennakkoasenteita esim. Albaaneja kohtaan. Veikkaan kuitenkin, että esimerkiksi Iranissa ei vaimoa piestä sen enempää kuin Suomessa. Veikkaushan perustuu toki niihin dokumentteihin ja Irakissa käyneiden henkilöiden sekä asuneiden ihmisten kertomuksiin. "ku en tummista tykkää ollenkaan" Ei tainnut ihastus olla molemminpuoleista. Tuskinpa tulit kysyneeksi tytöltä noista asioista, joista puhuit. En tykkään viiskybäsistä naisista, jotka tuovat Afrikansaaliita kotiin. Tosin en näe Indican pinnallisessa ajattelussa mitään sen ihailtavampaa. Jostain syystä vaan ulkomaalaiset miehet saavat paremmmin suomalaista naista kuin toisinpäin.
itseasiassa pakolaisiksi pitäisi ottaa aina vain naisia, koska naiset on kuitenkin köyhissä maissa aivan hirveän kaltoin kohdeltuja. Ainoa vaan että suurin motivaattori hyysäykselle, eksoottisten miesten haluaminen suominaisten toimesta ei tota salli. Mut ois se vaan kiva jos täälläkin oisi tarjontaa ihkuista naisihmisistä joita ei paljoa enää islamilainen naistenalistamine sido.
Tää vetää jo sanattomaksi.
Älkää nyt tytöt tapelko päivänselvästä asiasta. Kaikkihan tietää, että ei yksikään nee... anteeksi... timo mitään töitä tee. Ei siitä siis kannata edes tapella. Tosin kerran kun tulin baarista kotiin, näin yhden mut... anteeksi... moniosaajan ajavan pyörällä, joka oli täynnä sanomalehtiä, kerrostalon pihaan, ja kävelevän ovesta sisään lehtinipun kanssa. Hetken luulin, että se jakaa lehtiä, mutta onneksi tajusin, että se oli keksinyt hyvän valeasun ja aikoi varmasti keikata jonkun asunnon. Pyöräkään oli tuskin sen oma.
Johtuukohan se siitä, että asun muutamia kymmeniä kilometrejä Helsingistä, niin kokonaiskuva maahanmuuttajista on vähän erilainen. En ole tuntenut kuin muutamia muslimeja, joista yksi somali. Kaikki tekivät töitä, opiskelivat siinä missä tavallinen suomalainen yleensä. Ainoa maahanmuuttaja, jonka kanssa ole tällä hetkellä tekemisissä - Tshetseeni, mikäli oikein muistan - useammin opiskelee päivät, treenaa useampaa kamppailulajia, käy yöllä useasti töissä ja on todella lojaali
tyyppi. Silti joutuu työnhaussa kohtamaan passiivisuutta ja kiertelyä, vaikka olisi tehokkaampi 99% suomalaisista vitun vetelyksistä.