Nostelen näitä vanhoja juttuja ylös ihmisten riemuksi. Jotta ei rassismi maailmasta loppuisi. :D
Jouduin elämään virtuaalihiljaisuudessa vähän aikaa, kun puhelinpylväs ei kestänyt ylimääräistä painoa (toivebiisinä Billie Holliday: Strange Fruit) ja tavjat ovat ajaneet suomalaisen maaseudun sellaiseen ahdinkoon, että korjaus kesti monta viikkoa.
OMn raportissa muuten todettiin että rikostilastot (verrattuna suomalaisten rikollisuuteen) vääristyvät siksi, että ulkomaalaisista esim. yllämainituissa ryhmissä on paljon nuorempaa ja köyhempää väkeä, joten
"täsmällisempi kuva ulkomaalaisten todellisesta rikosaktiviteetista verrattuna suomalaisiin saataisiin vasta, kun epäiltyjä ja väestöryhmiä tarkasteltaisiin ikäryhmittäin ja asuinpaikan mukaan"
Minun mielestäni nimenomaan pitäisikin tarkastella ja tilastoida entistä yksityiskohtaisemmin. Mutta sitten pitää myös hyväksyä se, että tuloksena voi olla ei-haluttuja vastauksia. Jos sisäministeri Rajamäkeä haukutaan rasistiksi siksi, että hän sanoo sanan "ankkurilapsi", niin olisihan se kauheaa, jos oikein tutkimuksetkin alkaisivat näyttää siihen suuntaan, että esim. somalien osalta näitä Hipan mainitsemia "9-vuotiaita lapsia, jotka ovat tulleet maahan ilman vanhempiaan ja jääneet ihan yksin" tulee Suomeen vain ja ainoastaan sen takia, että ihmiskauppa on hyvää bisnestä joillekin kusipäille Somaliassa. Ja tällä kertaa nämä orjakauppiaat eivät ole valkoisia.
Siis vielä kerran: nämä surkuteltavat orpolapset eivät tipahda Suomeen millään ihmettä lähentelevällä tavalla, kuten valkoisten enkelien siipien kuljettamina.
Oletetaan että Osku adoptoi somalialaisen 3-vuotiaan pojan, Abu Omarin. Osku kasvattaa Abu Omarin suomalaiseksi ja osaksi suomalaista kulttuuria. Onko kuitenkin todennäköisempää, että Abu Omarista tulee rikollinen kuin Oskun toisesta pojasta Ossista, koska Abu on somalialaista syntyperää?
Tuohon en osaa sanoa mitään, kun en ole noista geenijutuista niin kovin kiinnostunut. Mutta JOS siinä sitten sattuisikin käymään niin, että Abu Omarista tulee roisto, niin todennäköisyys sille, että tavjat väittävät sen johtuvan suomalaisten asenteista ja institutionaalisesta rasismista lähentelee 100 prosenttia.
Itseäni kutsutaan usein "rasistiksi", mutta nähnytäni HBL:n ah niin multikultisti nokkelan
mainoksen, olen viimeinkin ymmärtänyt että olen vain kokemuksen kautta
omaksunut toisen näkökulman hallitsemattomaan maahanmuuttoon ja sen sosiaalisiin seurauksiin.
Tuo mainos oli tosiaan loistava. Vaikka kuvan uusi elovenatyttö vastaakin kauneusihanteitani paljon huonommin kuin entinen, olen silti valmis hyväksymään sen, että elovenatytöllä voi olla myös musta iho.
Mutta HBL ei ikinä hyväksyisi sitä, mitä se minun musta elovenatyttöni siellä kaurahalmeessa kävellessään sanoo. Hän sanoo sujuvalla suomella näin: "Suomi on maailman paras maa ja olen ylpeä saadessani asua Suomessa ja puhua suomea, joka on maailman helpoin ja kaunein kieli. Olen sitä mieltä, että jos joku haluaa asua Suomessa, hänen on syytä opetella tekemään työtä, esim. leikkaamaan kauraa sirpillä ja tekemään lyhteitä. Ja jos Suomessa asuva haluaa pitää jotain kansallispukua, olkoon se tällainen Hämeen (tms.) maakuntapuku, niin kuin minullakin. Burkhat vittuun." Myöhemmin illalla istuessamme savusaunan edessä vilvoittelemassa musta elovenatyttöni alkaa marmattaa maahanmuuttajista, jotka tulevat ja vievät meidän työpaikat. Ja MTV:n räp-videoista, jotka ovat hänen mielestään aivan täyttää paskaa. Ja minä annan hänen marmattaa, vaikka tiedän, että raskaan työpäivän jälkeen otettu sahti se siinä vain suurimmaksi osaksi puhuu. Sillä eihän minun musta elovenatyttöni oikeasti ole rasisti.
Katsos kun meillä ei ole mitään takeita, että Tanskasta nyt tulee maanpäällinen paratiisi, vaikka he ovat sulkeneetkin rajat osittain.
Maanpäällinen paratiisi on ehkä liikaa vaadittu. Mutta tässä taisi olla kyse siitä, että tanskalaisten selkeän näkemyksen mukaan maasta olisi piakkoin tullut maanpäällinen helvetti, jos asioille ei olisi tehty mitään.
AKV kritisoi näkemystäni siitä, että maahanmuuttajien rikollisuus romuttaa suomalaisen yhteiskunnan. Yritin muistaakseni jo aiemmin selittää, että rikosten suhteellinen tai absoluuttinen määrä ei ratkaise kaikkea. Rikolliset maahanmuuttajat saavat jo nyt hyvää sivustatukea suomalaisilta syrjäytyneiltä. Samassa jengissä kun liikutaan, tyhmyys tiivistyy. Jengin vaarallisuus ja haitallisuus määräytyy aina sen raaimman, tyhmimmän ja väkivaltaisimman jäsenen mukaan. Asenteet leviävät muutenkin laajemmalle yhteiskuntaan: kun lähiöiden syrjäytyneet alkavat ottaa maahanmuuttajista oppia siitä, että miten oikein tosissaan loisitaan ja luuseroidutaan, niin maksumiesten selkäranka katkeaa hyvin äkkiä.