Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
AKV lähinnä hyökkää systemaattisesti Serialin postien kimppuun ja sitten myöntää tappiolle jäädessään, että on itseasiassa aika samaa mieltä, muttei ihan.

Vai "tappiolle"? Sinäkös se olit se heppu joka jossain toisessa ketjussa niin ikään lietsoi tuota käsitystä keskustelusta "sotana"? :) Otas nyt iisisti. Vaikka sulla on hiekkalaatikko ja tinasotilas -leikit kesken, niin ei siitä seuraa sitä että me muut eläisimme samaa vaihetta. Olen ollut SLn kanssa samaa mieltä ja eri mieltä, se kuuluu keskusteluun. Samoin kuin se, että joskus opitaan vastapuolelta jotain ja ymmärretään myöntää se mikäli tällä on järkeviä ajatuksia. Se kun kuuluu oppimiseen ja oppiminen on olennainen osa ihmisyyttä.

Jos tuo on "häviämistä", niin minä olen ihan mielelläni luuseri. :lol2:

Totta munassa täältä löytyy rasistisia asenteita. Ja totta munassa osa on mamujen itsensä aiheuttamia.

Mutta mikäli ja kun ne rasistiset asenteet heijastuvat muihin kuin niihin vittumaisesti käyttäytyviin, niin sitten mennään metsään. Eikö niin?

Ollee ymmärrettävää, että Suomi-väki alkaa väsyä ottamaan jokaisen pakolaisen yksilönä, kun niitä yksittäistapauksia piisaa aina vaan.

Ymmärrettävää, juu. Samoin on ymmärrettävää miksi joku ihminen raiskaa toisen. Tai tappaa toisen. Mutta SE EI OLE hyväksyttävää. Nämä ovat kaksi TÄYSIN eri asiaa.

Joo, mutta oon sattunu lukee ton jampan aiempiaki postauksia, joissa hän ehdottelee ettei päästettäs maahan ollenkaan.

No mutta siitähän on oltu samaa mieltä ja keskusteltu ihan asiallisesti. Missään vaiheessa en muista, että sellaista olisi ammuttu perusteetta alas. Toki voit linkittää ne lukuiset postit tähän jotta voin huomata olleeni väärässä.

AKV lähinnä hyökkää systemaattisesti Serialin postien kimppuun ja sitten myöntää tappiolle jäädessään, että on itseasiassa aika samaa mieltä, muttei ihan.

Tuo opetuslapsikommentti taas on täysin luokaton.
Hyökkää systemaattisesti. Jep, AKV itse vastasikin tähän jo.

Tuon jälkimmäisen allekirjoitan. Luokaton provo. Olin kai väsynyt, sori.

Mutta mikäli ja kun ne rasistiset asenteet heijastuvat muihin kuin niihin vittumaisesti käyttäytyviin, niin sitten mennään metsään. Eikö niin?

Ymmärrettävää, juu. Samoin on ymmärrettävää miksi joku ihminen raiskaa toisen. Tai tappaa toisen. Mutta SE EI OLE hyväksyttävää. Nämä ovat kaksi TÄYSIN eri asiaa.

jep, se on hiton valitettavaa, että esim joku Shizzlen kaltainen hemmo saisi turpaansa siksi, kun jollakin kiehahtaa yli steissin somppujen edesottamuksien vuoksi.

Mutta onko vika sitten näiden rikastajien, vai yleistäjien, jotka ovat väsyneet kuulemaan sitä kuinka kyse on aina yksittäistapauksista?

Anyway, sekä nämä rikastajien raiskaukset että viattomiin kohdistuvat yleistämiset poistuisivat molemmat, jos tietyiltä rikastajaryhmiltä pantaisiin ovet kiinni.

Itsekin aina yllätyn kuinka moneen ongelmaan tämä "rajat suppuun" ratkaisu toimii :D

Ehkä näissä jutuissa kannattaa yrittää pitää erillään:

ideaaliutopia, jossa suurin osa mamuista kotoutuu ja menee töihin, alkaa arvostaa länsimaisia arvoja ja suomalaista elämäntapaa, musut hylkää islamin, ja muutaman hassun mädän omenan sikailut eivät heijastu ihmisten mielipiteisiin koko kansasta, koska kaikki sinnikkäästi ajattelevat epäutilitaristisesti ja AKV-objektiivisesti, vaikka henki menisi.

sekä todellisuus:
jossa keskiajalta, pahimmassa tapauksessa islamistiselta keskiajalta tulevien ihmisten sopeutuminen nykyaikaiseen länsimaiseen yhteiskuntaan on vähän saakelin vaikeaa,
ja hyvien tyyppien mukana tulee lujasti skeidaa, ja kantaväestö vittuuntuu puhki kuulemaan, kuinka kaikki pakolaisten aiheuttama paha johtuu heidän rasistisista asenteistaan, sekä siitä, että pakolaisrukkia ei kotoutettu tarpeeksi.

Kun sanoohan se nyt järkikin että ei se nyt ole paskankaan arvoista pakolaisleiristä tulleelle, että saa turvapaikan, jossa ilmaisen asunnon (ei siis savimajaa vaan sellaisen modernin), huonekalut, vaatteet ja toimeentulon.
Ne antoi kai Allah, joten onhan se aika suomalaistenkin ees vähän kantaa korteaan kekoon, eikä vaan rypeä siinä institutionaalisessa rasismissaan.

Vai "tappiolle"? Sinäkös se olit se heppu joka jossain toisessa ketjussa niin ikään lietsoi tuota käsitystä keskustelusta "sotana"? :) Otas nyt iisisti. Vaikka sulla on hiekkalaatikko ja tinasotilas -leikit kesken, niin ei siitä seuraa sitä että me muut eläisimme samaa vaihetta. Olen ollut SLn kanssa samaa mieltä ja eri mieltä, se kuuluu keskusteluun. Samoin kuin se, että joskus opitaan vastapuolelta jotain ja ymmärretään myöntää se mikäli tällä on järkeviä ajatuksia. Se kun kuuluu oppimiseen ja oppiminen on olennainen osa ihmisyyttä.

Jos tuo on "häviämistä", niin minä olen ihan mielelläni luuseri. :lol2:

Tais olla joku muu.

Olen itse suvaitsevainen kaveri, mustien ihmisten kanssa on tullu oltua tekemisissä enemmänkin ja onpa minulla yksi Gambiasta lähtöisin oleva suomalainen musta kaverikin. (puhuu suomea, on töissä, hyväkäytöksinen kaveri).

Silti veikkaisin että saisin seuraavaan lakialoitteeseen 90% suomalaista taakseni: oleskeluluvan saadakseen maahanmuuttajan on ALLEKIRJOITETTAVA sopimus, jossa hän suostuu välittömään maasta karkoitukseen syyllistyessään vakavaan rikokseen (henkirikos, törkeä ryöstö, törkeä pahoinpitely, raiskaus). Sopimuksessa mainittaisiin myös lievemmät rikkeet, jossa olisi vaikka kolmen tapauksen toleranssi (näpistys jne).

Miksei tällaista ole? Tämä ratkaisisi ison kasan ongelmia. Kuka tällaista vastustaa? Millaisin perustein?

En siis todellakaan ole sen kummemmin rasistinen - mutta jos ulkomailta tänne tulee, tervetuloa vaan, on tätä maata ja meitä suomalaisia kunnioitettava!

Kun ulkomaalaisten, käsittämättömistä syistä vielä maassamme olevien taparikollisten tekemistä rikoksista ei saataisi enää juttuja aikaiseksi, homma muuttuisi suvaitsevaisemmaksi ja mustaa miestä ei enään tuijotettaisi kuin kolmesilmäistä miestä. Homma pelaa molempiin suuntiin.

Olen itse suvaitsevainen kaveri, mustien ihmisten kanssa on tullu oltua tekemisissä enemmänkin ja onpa minulla yksi Gambiasta lähtöisin oleva suomalainen musta kaverikin. (puhuu suomea, on töissä, hyväkäytöksinen kaveri).

Silti veikkaisin että saisin seuraavaan lakialoitteeseen 90% suomalaista taakseni: oleskeluluvan saadakseen maahanmuuttajan on ALLEKIRJOITETTAVA sopimus, jossa hän suostuu välittömään maasta karkoitukseen syyllistyessään vakavaan rikokseen (henkirikos, törkeä ryöstö, törkeä pahoinpitely, raiskaus). Sopimuksessa mainittaisiin myös lievemmät rikkeet, jossa olisi vaikka kolmen tapauksen toleranssi (näpistys jne).

Miksei tällaista ole? Tämä ratkaisisi ison kasan ongelmia. Kuka tällaista vastustaa? Millaisin perustein?

En siis todellakaan ole sen kummemmin rasistinen - mutta jos ulkomailta tänne tulee, tervetuloa vaan, on tätä maata ja meitä suomalaisia kunnioitettava!

Kun ulkomaalaisten, käsittämättömistä syistä vielä maassamme olevien taparikollisten tekemistä rikoksista ei saataisi enää juttuja aikaiseksi, homma muuttuisi suvaitsevaisemmaksi ja mustaa miestä ei enään tuijotettaisi kuin kolmesilmäistä miestä. Homma pelaa molempiin suuntiin.

Todella hyvää tekstiä, äijässähän on Poliitikon aineista, kyllä tämmösillä ehdotuksilla saatais asioita parempaanpäin.:kippis1:
Prkl, vaan ku siellä eduskunnassa nykyään vain nostetaan omaa palkkaa eikä tehdä rakaisuja kuin kerran sadassa vuodessa.

edittiä: itsekkin tunnen muutaman ulkomaalaistaustaa omaavan hepun ja ihan ok kansalaisia he ovat, tämmöset sossupummit/muut pelkästään lusmuamaan tuleet, vaan pistää kyllä hieman veren kiehumaan.

Todella hyvää tekstiä, äijässähän on Poliitikon aineista
...

Kyynikkona sanon, että eihän se noin mene. Kaveri kertoo mielipiteensä ymmärrettävästi siten, että tavalliset ihmiset ymmärtävät, mistä on kyse. Selvä populisti siis.

Tuleekohan tarve maastoutua?

Monet karkoitettavat ovat tulleet Suomeen lapsena, ei niiden allekirjoituksilla olisi mitään lainvoimaa. Ja se että pakolainen "pakotetaan" allekirjoittamaan tai joutuu takaisin sodan keskelle on aika mahdoton.

Toiseksi karkoitusprosessi pyörii jo nyt vakavien rikollisten suhteen. Allekirjoitus ei muuttaisi lain näkökulmasta mitään, eihän karkoitettavan mielipidettä kysytä muutenkaan. Silti oikeusvaltiossa on aina valitusprosessit ja muut hidasteet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Monet karkoitettavat ovat tulleet Suomeen lapsena, ei niiden allekirjoituksilla olisi mitään lainvoimaa. Ja se että pakolainen "pakotetaan" allekirjoittamaan tai joutuu takaisin sodan keskelle on aika mahdoton.

No tässä pitäisi tietysti olla ikäraja, esimerkiksi 18v. Lapset ovat asia erikseen.
Jos lapsena tulee pakolaisena Suomeen ja alkaa vanhemmiten tekemään rikoksia, karkoitusta tulee todella miettiä ajan kanssa.

Kyllä minun mielestäni aikuinen pakolainen pitäisi laittaa kylmästi allekirjoittamaan tällainen sopimus - se on siitä lähtien pelkästään itsestä kiinni mitä haluaa että tapahtuu. Jos ei kertakaikkiaan pysty olemaan raiskaamatta, ryöstelemättä / tappamatta niin sitten takaisin sinne mistä tulikin ja toinen pakolainen tilalle. Onko tässä jotain eettisesti arveluttavaa? Jos on, niin mitä?

Kyllä minun mielestäni aikuinen pakolainen pitäisi laittaa kylmästi allekirjoittamaan tällainen sopimus - se on siitä lähtien pelkästään itsestä kiinni mitä haluaa että tapahtuu. Jos ei kertakaikkiaan pysty olemaan raiskaamatta, ryöstelemättä / tappamatta niin sitten takaisin sinne mistä tulikin ja toinen pakolainen tilalle. Onko tässä jotain eettisesti arveluttavaa? Jos on, niin mitä?
Jos tulee sodan keskeltä, allekirjoittaa kuka tahansa mitä vain. Se on pakkotilanne jonka lainvoima ei menisi läpi missään oikeusetiikassa. Tavallinen ei-pakolais-mamu voisi ehkä tollaisen allekirjoittaa, mutta kiinalaiset insinöörit tuskin suunnittelee vakavia rikoksia muutenkaan.

Saman allekirjoituksen voisi myös pyytää suomalaisilta rikollisilta ja alkoholisteilta. Jos töpeksit tai juot, täysituomio linnaa ilman oikeudenkäyntiä ja kaikki sosiaalituet pois. Käytännössä siirtyisimme kuitenkin totalitääriseen oikeuteen joka on mahdoton. Tapaukset kun eivät aina ole mustavalkoisia.

Kuten sanoin, kovat rikolliset karkoitetaan jo nyt joten allekirjoitus ei merkitse mitään. Kysymys on enneminkin valitusprosessin kestosta ja karkoitusmaan turvallisuudesta. Vaikka olisi minkä verivalan allekirjoittanut ei nuo ongelmalliset asiat muutu.

Ei kaikki ulkomaalaiset minusta mikään ongelma ole. Mutta niinhän se meinaa olla että 99% manneista ja somaleista pilaa loppujenkin maineen. En ole rasisti mutta eiköhän tuo ole aika selvä asia tilastojenkin valossa. Pitäisi ottaa tiukempi kuri noiden kanssa ja heittää kylmästi rajan toiselle puolelle 1 isosta tai parista pienemmästä rikkeestä kun kerta eivät osaa käyttäytyä sivistysvaltiossa.

Mutta puhutaanpas välillä hyvääkin ulkomaalaisista: Minusta japsit ovat ehkä parhaita ulkomaalaisia mitä tässä maassa käy turisteina tai asuu. Heillä on kehittynyt yhteiskunta ja esim. uskonto ei ole kovinkaan iso juttu tekniikkavaltion kansalaisille, joten uskonnon takia kahnauksia ei tule kuten esim. muslimien kanssa. Japanilaisilla on myös minusta sitä ihailtavaa asennetta, ettei kulttuurieroja olla kauhistelemassa vaan ne otetaan kokemuksina. Nämä nousevan auringon kaverit ovat ennakkoluulottomia, ja ovat heti valmiita kokeilemaan saunaa ja juomaan kossua kun Suomeen tulevat :rolleyes:

Lakihan sallii karkotuksen jo muutenkin, ei siihen siinä mielessä allekirjoituksia tarvita. Isompi ongelma on se, että kun karkotusta rikollisille ehdotetaan, mennään vuosia kestäviin valituskanaviin nyhjäämään että onko siellä kotomaassa riittävän turvallista karkottamista varten, vai perutaanko koko homma ihmisarvon vastaisena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom