Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lisäksi ihmetyttää että puhutaanko nyt somaleista, maahanmuuttajista vai pakolaisista? Somaleita maahanmuuttajista on vain noin 4%. Suomessa on paljon jo valmiiksi koulutettua ihmistä monesta eri maasta. Maahanmuuttajia tarvitaan nyt ja tulevaisuudessa paikkaamaan suomen työvoimapulaa. Se on fakta.

Maahanmuuttajia ei tarvita ghettoutumaan ja rötöstelemään kuitenkaan, joten miksi ottaisimme tätä ryhmää edustavia mamuja kun tiedämme tasan tarkkaan mistä maista ne tulevat?

tulevaisuudessa paikkaamaan suomen työvoimapulaa. Se on fakta.

ei ole fakta vaan oletus.
Mitä työpaikkoja täyttämään heidät tarvitaan? Niitä mitkä ei suomalaisille "kelpaa", bussikuskeja, siivoojia, McDonaldsin kassoja jne?
Tänne siis halutaan väkisin kunnon luokkaerot Amerikan malliin.

Mitä työpaikkoja täyttämään heidät tarvitaan? Niitä mitkä ei suomalaisille "kelpaa", bussikuskeja, siivoojia, McDonaldsin kassoja jne?

Joo ja lähinnä kyllä on ollut ihan suomalaisia noissakin duuneissa.

Siis noihan se usein menee :( Ku vaikka Ruotsissa käy niin maahanmuuttajat hoitaa lähes kaikki palveluammatit. Ja ruotsalaiset itse tekee ne "paremmat" hommat. Eikä tossa nyt oo mitään vikaa perjaatteessa koska ruotsihan on pitkälle koulutettu hyvinvointiyhteiskunta eikä kaikilla maahanmuuttajilla välttämättä ole vaadittavaa koulutusta noihin rahakkaimpiin ammateihin ja yrittäjäks on vaikee lähtee ihmisten ennakkoluulojen ansiosta, jollei sitten myy kebabia. Mut hyvä asia on kuitenkin että maahanmuuttaja on silti päässyt esille esimerkiksi politiikassa ja musiikissa, ruotsissa on omia maahanmuuttaja taustan omaavia esikuvia nuorille kuten darini ja jamelia, ruotsissa maahanmuuttajien tekemien rikosten määrä ei suhteessa ole juurikaan paikallsita väestöä suurempi. Suomessa lähes ainoot maahanmuuttaja nuoren esikuvat rajottuu 50centtii joka kehuu sillä kuinka monta kertaa on tullut ammutuksi ja täällähän on jonkun tilaston mukaan todettu että maahanmuuttajat tekee suhteessa enemmän rikoksia per henkilö, luku oli kuitenkin jotain promillen luokkaa, joten se ei kuitenkaan tee kaikista maahanmuuttajista rikollisia.

Siis noihan se usein menee :( Ku vaikka Ruotsissa käy niin maahanmuuttajat hoitaa lähes kaikki palveluammatit. Ja ruotsalaiset itse tekee ne "paremmat" hommat. Eikä tossa nyt oo mitään vikaa perjaatteessa koska ruotsihan on pitkälle koulutettu hyvinvointiyhteiskunta eikä kaikilla maahanmuuttajilla välttämättä ole vaadittavaa koulutusta noihin rahakkaimpiin ammateihin ja yrittäjäks on vaikee lähtee ihmisten ennakkoluulojen ansiosta, jollei sitten myy kebabia. Mut hyvä asia on kuitenkin että maahanmuuttaja on silti päässyt esille esimerkiksi politiikassa ja musiikissa, ruotsissa on omia maahanmuuttaja taustan omaavia esikuvia nuorille kuten darini ja jamelia, ruotsissa maahanmuuttajien tekemien rikosten määrä ei suhteessa ole juurikaan paikallsita väestöä suurempi. Suomessa lähes ainoot maahanmuuttaja nuoren esikuvat rajottuu 50centtii joka kehuu sillä kuinka monta kertaa on tullut ammutuksi ja täällähän on jonkun tilaston mukaan todettu että maahanmuuttajat tekee suhteessa enemmän rikoksia per henkilö, luku oli kuitenkin jotain promillen luokkaa, joten se ei kuitenkaan tee kaikista maahanmuuttajista rikollisia.

Huono koulutus on syy, miksi mamut eivät yleensä menesty yrittäjänäkään, ei ennakkoluulot.

Jos katsot tilastoja, niin katso niitä, mitkä merkkaa. Jos katot jotain missä on suomenruotsalaiset sun muut eurooppalaiset mukana niin ylläripylläri, että eroa ei ole, mutta katsoppas islamilaisten maiden tilastoja.

ruotsissa maahanmuuttajien tekemien rikosten määrä ei suhteessa ole juurikaan paikallsita väestöä suurempi. .

Tuohan on nyt ihan täyttä paskaa. Harvoin kuulee noin suurta valetta...

http://fjordman.blogspot.com/2005/02/muslim-rape-epidemic-in-sweden-and.html
http://www.brusselsjournal.com/node/938
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,559246,00.html
http://jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/004060.php

Tämä koskee Norjaa mutta on muuten hauska:
http://fjordman.blogspot.com/2005/04/norway-blind-people-rejected-by-muslim.html

Huono koulutus on syy, miksi mamut eivät yleensä menesty yrittäjänäkään, ei ennakkoluulot.

Jos katsot tilastoja, niin katso niitä, mitkä merkkaa. Jos katot jotain missä on suomenruotsalaiset sun muut eurooppalaiset mukana niin ylläripylläri, että eroa ei ole, mutta katsoppas islamilaisten maiden tilastoja.

Ei ymmärrä, mutta ei se mitään. Jatketaan lukutaitoharjoituksia :D

Jaa, ettei suomessa syntyvyyden lasku ole fakta ja eikö tietyillä aloilla ole työvoimapula? Menkääpä poijjaat siitä lisääntymään ja lopettakaa paskanjauhaminen, niin riittää jatkossakin mäkkäriin aitoja arjalaisia pihviä paistamaan :D

Ei ymmärrä, mutta ei se mitään. Jatketaan lukutaitoharjoituksia :D

Ymmärrän varsin hyvin, mitä olet sanonut. Se, että olet opettanut mamuja ei tee sanomisistasi mitenkään järkeviä tai totuuksia. Tähän mennessä olet lähinnä jankuttanut sitä, että pitäisi vaan kestää näitä raiskauksia ja hakkaamisia kun näitä ihmisiä tarvitaan kuitenkin tekemään töitä kun me vanhenemme. Et kuitenkaan suostu myöntämään, että nämä tietyt ryhmät, joista täällä keskustellaan eivät töitä juurikaan tee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kukas nyt on ampunut Serialin ratkaisumalleja alas?

Vähän tuntuisi, että tämä Serialin opetuslapsikatras ei täällä sano mitään omaa vaan myötäilee
opettajaansa ja ampuu välittömästi muut alas.
Eihän siinä tosin, mielestäni Serialilta on tullut hyviä mielipiteitä ja hyviä posteja keskustelun kannalta. Ja muutenkin toki.

AKV lähinnä hyökkää systemaattisesti Serialin postien kimppuun ja sitten myöntää tappiolle jäädessään, että on itseasiassa aika samaa mieltä, muttei ihan.

Tuo opetuslapsikommentti taas on täysin luokaton.

Jaa, ettei suomessa syntyvyyden lasku ole fakta ja eikö tietyillä aloilla ole työvoimapula? Menkääpä poijjaat siitä lisääntymään ja lopettakaa paskanjauhaminen, niin riittää jatkossakin mäkkäriin aitoja arjalaisia pihviä paistamaan :D

Eikö siis kaikkiin tarvittaviin työpaikkoihin kertakaikkiaan riitä suomalaisia? Mitä nämä alat ovat? Olisiko parempi ratkaisu järkevämpi suomalaisten koulutus vastaamaan työvoimapulaa kuin kouluttaa työttömiä insinöörejä. Sekä lisätä tiettyjen alojen kiinnostavuutta, ennemmin kuin roudata kouluttamattomia maahanmuuttajia tekemään tänne paskaduunit, joka johtaa lopulta siihen amerikan malliin.

Olet kyllä selkeästi sisäistänyt oman työsi välttämättömyden, etkä edes halua kyseenalaistaa sitä.

Kyllähän tuo pistää hieman vituttamaa kun näille pummeille syydetään niin paljon rahaa, ja esim opintotukia ei nostetta ollenkaa kymmeneen vuoteen, ja sitten jos sitä yrittää töissä käydä ja opiskella niin eihän näitä tukia saa ollenkaan. prkl

Mä vihaan nykyään varmaan enemmän jo anarkistiapinoita ku somaaleja.. :D

Ymmärrän varsin hyvin, mitä olet sanonut. Se, että olet opettanut mamuja ei tee sanomisistasi mitenkään järkeviä tai totuuksia.

Tarkoitin että minä en ymmärtänyt yhtään mitä sinä tarkoitit. Eli jatketaan siitä.

Eikö siis kaikkiin tarvittaviin työpaikkoihin kertakaikkiaan riitä suomalaisia? Mitä nämä alat ovat? Olisiko parempi ratkaisu järkevämpi suomalaisten koulutus vastaamaan työvoimapulaa kuin kouluttaa työttömiä insinöörejä. Sekä lisätä tiettyjen alojen kiinnostavuutta, ennemmin kuin roudata kouluttamattomia maahanmuuttajia tekemään tänne paskaduunit, joka johtaa lopulta siihen amerikan malliin.

Olet kyllä selkeästi sisäistänyt oman työsi välttämättömyden, etkä edes halua kyseenalaistaa sitä.

Meinaatko että lisätään siivojan ammatin vetovoimaa. Miten meinasit sen sitten tehdä? Nostetaan vaikka tessin mukaista palkkaa reilusta 7 eurosta 12:a euroon? Ei taida onnistua. Miksi isot konepajat ym. yritykset pitäisivät maahanmuutajille rekrytoinitilaisuuksia, jos kerran ei sitä työvoima pulaa ole tai ei ole tulossa. Olen samaa mieltä, että suomessa korkeakoulutetaan aivan liikaa porukkaa, mutta luuletko että se amkkiin juuri päässyt työtön insinöörin alku on valmis vaihtamaan opiskelupaikkansa mäkkärin tiskin taakse? Suomessa on nyt jo paljon aloja, jotka eivät suomalaiselle työntekijälle kelpaa. Valitettavasti.

Minä en työskentele maahanmuuttajien kanssa. Sanoin vain, että minulla on kokemusta heidän kouluttamisessa. Ja taatusti olen kyseenalaistanut sitä asiaa monesti.

AKV lähinnä hyökkää systemaattisesti Serialin postien kimppuun ja sitten myöntää tappiolle jäädessään, että on itseasiassa aika samaa mieltä, muttei ihan.

Tuo opetuslapsikommentti taas on täysin luokaton.

Niin, varsinkin kun minä itse olen reinon opetuslapsi, eikä minulla niinkään ole omia oppareita :D

Mut oikeesti, kun aattelee että tuo tänne tyypin, käytetään nyt esimerkkinä taas Somaliaa, Somaliasta, ja kyseiselle moniosaajalle on opetettava kaikki vessapaperin toimintaperiaatteesta ja käyttötekniikoista vessan huuhtomiseen, ENNEN kuin edes päästään siihen että alettais asentaa lukutaitoa ja suomenkieltä juissiin, niin eikö sillä rahalla ja vaivalla nyt jo pakottais muutaman paikallisen pitkäaikaistyöttömän töihin tai uudelleenkouluttautumaan?

Ja pääsisi vähemmällä koulutuksella, kun opetussuunnitelmasta voisi heti kärkeen karsia sellaiset kurssit kuin:

p.1: Lyijykynä ja sen käyttö, 0.5 ov

p.2: Lyijykynän ja mustekynän sekä lyijytäytekynän erot, ja miten taion terän näkyviin (oltava suoritettuna kurssi p.1) 1 ov

p.3: Uuni, poppaa 3 ov

p.4: Naisen ihmisarvo, koskeeko myös länsimaalaisia naisia 4 ov

p.5: Naisen lyöminen, onko sallittua, jos ei jää jälkeä
(oltava suoritettuna p.4) 2 ov

ja muut alkeiskurssit, joita ilmeisesti tarvitaan joitakin satoja.

Meinaatko että lisätään siivojan ammatin vetovoimaa. Miten meinasit sen sitten tehdä? Nostetaan vaikka tessin mukaista palkkaa reilusta 7 eurosta 12:a euroon? Ei taida onnistua. Miksi isot konepajat ym. yritykset pitäisivät maahanmuutajille rekrytoinitilaisuuksia, jos kerran ei sitä työvoima pulaa ole tai ei ole tulossa. Olen samaa mieltä, että suomessa korkeakoulutetaan aivan liikaa porukkaa, mutta luuletko että se amkkiin juuri päässyt työtön insinöörin alku on valmis vaihtamaan opiskelupaikkansa mäkkärin tiskin taakse? Suomessa on nyt jo paljon aloja, jotka eivät suomalaiselle työntekijälle kelpaa. Valitettavasti.

Minä en työskentele maahanmuuttajien kanssa. Sanoin vain, että minulla on kokemusta heidän kouluttamisessa. Ja taatusti olen kyseenalaistanut sitä asiaa monesti.

Juuri näin. Ainoa vetovoima kyseisten ammattien kiinnostavuuden lisäämiseen on palkan nostaminen, ja varsinkin yksityisyritysten tukeminen.
Nuo isot konepajat menevät tulevaisuudessa Kiinaan tai kiinalaiset tulevat tänne parakkeihin pelkkää riisiä syömään, tämähän tosin on pelkkä olettamus.

Vielä kerran, se AMK ei välttämättä ole ainoa tie onneen. Duunareita tarvitaan aina, mutta olisiko mielestäsi hienompaa kun meilläkin olisi noita neekereitä/ählyjä/pakolaisia yms. huonompaa väkeä tekemässä likaiset työt. Olisiko se sitä onnistunutta demokratiaa parhaimmillaan?

Vielä kerran, se AMK ei välttämättä ole ainoa tie onneen. Duunareita tarvitaan aina, mutta olisiko mielestäsi hienompaa kun meilläkin olisi noita neekereitä/ählyjä/pakolaisia yms. huonompaa väkeä tekemässä likaiset työt. Olisiko se sitä onnistunutta demokratiaa parhaimmillaan?

Varmasti se AMK ei ole edes välttämättä ainoa tie onneen :D

Eikös se Ameriikka ole demokratian helmi, ainakin niin itse luulevat. Ja siellähän mimipalkkala itseään rääkkäävät yhtä lailla kansalaiset, siirtolaiset että pakolaiset. Olenko missä kohtaa sanonut, että tuollainen luokkajako olisi hyvä ratkaisu. Minusta maahanmuuttajat sopivat täyttämään kaikkia ammattiryhmiä, missä on työvoimapulaa.

Nussitaan nyt sitten vielä hieman lisää pilkkua kun kyseinen toiminta nyt on jo aloitettu. Ei rasismiin käsitteenä liity sinänsä rotuopit mitenkään. Rasistinen käytös voi liittyä rotuoppeihin, mutta myös moneen muuhun asiaan kuten kieleen, kulttuuriin jne.

[pilkunnussinta] OK, hyvä täsmennys. Siis ylipäätään kyseessä on syrjintä etniseltä pohjalta tai kansalaisuuden mukaan. Ei uskonnon. Siksi mielestäni kannattaisi puhua islamista "suvaitsemattomana" uskontona, mieluummin kuin "rasistisena". [/pilkunnussinta]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom