nahkahanska;2879349 begin_of_the_skype_highlighting**************2879349******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
oon erimieltä, jos tuntuu siltä että tähän hommaan olis oikein mennä sekaamaan niin ei muuta ku bileisiin mukaan, siitä mitään tule jos vaikka ottaa vähä lukkoon yhtä neekeriä, saa vaan kiitosta poliisiltaki jos paikalle jää niin pitkäksi aikaa että ne saapuu pelipaikalle. ja vaikka tulis neekeriä tintattua nassuunki siinä ohella niin se on hyvä tietää että poliisi on kuitenkin myös ihminen ja se ei välttämättä välitä siitä hommasta.
ja vaikka välittäiski niin menis todennäköisesti itsesuojelun piikkiin, vaikka ei meniskää niin se on vaan pahoinpitely. ja kukaa ei pakota lyömään mutta kyllä sitä ny mamuja voi vähä kiinni ottaa tollases tilantees niin että vartijat saa ne raudoitettua. ja sitten voiki vapaasti lähteä käppäilemään kotia kohti ennenkö poliisit on paikalla, ja vaikka olis niin eipä se mitää haittaisi. en mä ainakaa jos olisin poliisi alkaisi ketää joka kerranki poliisia auttoi putkaan raahaamaan ja syytettä perään pistämään.
ei se laki niin tarkkaa ole, esim katsellut kuinka eräässä pienemmässä baarissa ku joku alkaa kähisemään niin poken lisäksi asiakaskuntaa on myös heittämässä kyseistä sankaria/sankareita ulos. sitten esimerkkinä että oon kuitenki jääny rysän päältä itsekki kiinni tekemässä vähän vaikka mitä mutta aika usein poliisit on vaan heittäny mut himaan ilman mitään ongelmia.