Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

Nitsku sanoi:
Nelosen uutisissa oli muutama viikko sitten juttu suomalaismiehestä joka oli käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen satoja thaimaalaispoikia. Herää kysymys eikö näitä saada aisoihin ? Miksi kukaan ei puolusta näiden lasten oikeuksia ? Haluan herättää asiasta keskustelua...

Tästä miehestä keskusteltiin jo toisessa ketjussa. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista maahanmuuttajia vastaan. Ei suomalaiset miehet kuitenkaan notku ryhmissä järjestäytyneesti asemilla 12-vuotiaiden pillun perässä (ja harvemmin notkuvat kiinni naistenkaan perseissä ollessaan selvin päin). Röyhkeys on jotenkin sanoinkuvaamatonta, mistä johtuen halusin herättää keskustelua. Olisin aloittanut ketjun vaikka uutisissa olisi ollut otsikkona 'Suomalaiset miesryhmittymät käyttävät lapsia hyväkseen'.

Arvostan kuitenkin ns. kunnollisia ihmisiä riippumatta ovatko he maahanmuuttajia vai ei. Arvostan maahanmuuttajia jotka opiskelevat, tekevät työtä tai edes yrittävät päästä sisälle suomalaiseen kulttuuriin. Arvostan heitä enemmän kuin suomalaisia jotka heittävät yläasteen jälkeen lusikan nurkkaan ja jäävät lojumaan yhteiskunnan rahoilla ja sylkemään kattoon. Maahanmuuttajat myös tekevät monesti työnsä paremmin kuin suomalaiset vastineet. He oikeasti yrittävät jos siihen annetaan mahdollisuus.

Se siitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dobermann sanoi:
Eikös siitä ole oma ketju? Mitä sä sitä tähän sekoitat?

Sanooko sana "ironia" sinulle mitään ? Huomaatko quottaamani viestin ja oman viestini sanamuodoissa jotain samanlaista ? Oletko koskaan kuullut sananlaskua joka alkaa "pata kattilaa soimaa..." ?

Joko tajusit...?

jarre55 sanoi:
Kohta mennään siihen käytäntöön, että persepanon 14-vuotiaalle tytölle tehnyt somali saa mitalin ja tytön vanhemmille sellainen pikku sakko, kun antavat kullannuppunsa mennä tyrkylle meikattuna ja minihameessa

Näin on. Lisäksi pakkotoistolla viedään tyhmät tyttölapset saunan taa jossain 'v*ttu kun nuo kakarat huutaa ja on rasittavia ja on niin tyhmiä niin joutaahan ne neekerilauma raiskata'-threadissa + lukemattomat pakkotoiston lapsettomat kasvatusexpertit voivat osoittaa noille vanhemmille missä kasvatus meni vikaan.

Hahahahaa. Right on bro. :kippis1:

Nitsku sanoi:
"pata kattilaa soimaa..." ?

Padasta ja kattilasta sen verran, että kaikissa kansoissa/etnisissä ryhmissä on omat kusipäänsa. Joillakin ryhmillä kusipää% on vain huomattavasti suurempi kuin muilla.
Sanotaan nyt näin, että esimerkiksi Suomessa ei ole uskomusta jonka mukaan HIV parantuu seksillä neitsyen kanssa. Tietyissä maissa kyseinen uskomus on johtanut jopa pikkuvauvojen raiskauksiin.
Kyseinen uskomus seuraa siihen uskovien ihmisten mukana sinne minne kyseiset ihmiset menevät.

Nitsku sanoi:
Sanooko sana "ironia" sinulle mitään ? Huomaatko quottaamani viestin ja oman viestini sanamuodoissa jotain samanlaista ? Oletko koskaan kuullut sananlaskua joka alkaa "pata kattilaa soimaa..." ?

Joko tajusit...?

Eli, jos joku tekee jotain väärin niin etitään joku joka on tehnyt myös väärin jolloin se kumoaa tämän ensimmäisen väärän?

MEV sanoi:
Riittää, että tiedät, että eräässä tapauksessa joku somalialainen oli puukottanut suomalaista miestä 4 kertaa selkään, mutta sitä tapausta ei käsitelty törkeänä pahoinpitelynä eikä tappoyrityksenä. Tapausta käsiteltiin pahoinpitelynä, ja somalialainen sai alle vuoden tuomion ja hassut muutaman sadan euron sakot.

Ja tuo nyt mielestäsi todistaa väittämäsi aukottomaksi ja oikeaksi?

Jos tietäisit vähääkään Suomen oikeuskäytännöstä, tajuaisit sen faktan, että astalon käyttäminen ei automaattisesti tee pahoinpitelystä törkeää, saatikka sitten tapon yritystä. Tämä sääntö pätee, oli kyseessä sitten suomalainen tai ulkomaalaista syntyperää oleva rikoksentekijä.

Yksi tapaus ei vielä todista yhtään mitään, ei sitten pätkääkään. Väitän mututuntumalla, että ihan samalla tavalla se paska valuu yön timojen niskaan, kuin valkonaamojenkin niskaan. Alkuperäisen väittämäsi perusteella yön timppa saa näpistyksestäkin vähemmän päiväsakkoja kuin alkuperäistä kansaa edustava henkilö. Miten luulisit asian käytännössä olevan?

MEV sanoi:
Niin ja muista asematunneli, metroasema... mäkissä istuu näitä sianlihan vastustajia. Mitäköhän ne siellä duunaa :D

Paha mennä sanomaan. Mäkin tuotteissa kun käytetään pääsääntöisesti naudanlihaa.

Sumu, olen täysin eri mieltä kanssasi.

Jätetään asia siihen, okei?

Okei.

MEV sanoi:
Sumu, olen täysin eri mieltä kanssasi.

Niin tunnut olevan. Ajattelin vaan, että kun esität jonkun asian ns. faktana, olisit myös ollut halukas jollain tavalla todistamaan faktan.

Jätetään asia siihen, okei?

Ei siinä kai muukaan auta?

Naene sanoi:
En nyt tiedä. Kyllä itse muistan varsin elävästi miten steissillä vähän väliä joku maahanmuuttaja oli kiinni vartalossani alle 16 vuotiaana. Ei ne näin vanhempana ole häirinnyt. Ehkä kun nyt tietää enemmän ja kehtaisi vaikka tuupata kauemmas. Se nyt näyttää olevan maahanmuuttajien harrastus. En vastaavaa halventavaa tai nöyryyttävää kohtelua ole Suomalaisilta miehiltä saanut osakseni.

Steissillä usein liikkuvana ihmisenä en ole koskaan saanut minkäänlaista ahdistelua osakseni minkään väriseltä ihmiseltä.

Ihan käytännön esimerkkejä Helsinkiläisenä ja teini-vuosina kaupungilla pyörineenä. Ainoat ryöstöyritykset joita kohtasin, tekivät joko mustat tai mustalaiset, aina porukalla ja että meitä oli vähemmän. Turpakäräjillä tuli oltua suureksi osaksi vain etnisten vähemmistöjen edustajien kanssa. Toki esim. futisjengistä löytyi mukava somali,kiva etiopialainen ja pari leppoisaa arabia. ystäväpiirissä myös kivoja vietnamilaisia.
Sattui niin että kaverin systeri joutui kahden somalikundin ikävän väkivallanteon kohteeksi. Hurjina teinivuosina hurjina veijareina pojat yhytettiin ja toimeenpantiin nk.sakinhivutus (josta em.velipoika pidettiin poissa, kuolemantapausten välttämiseksi) ratkaisu ei varmaankaan ollut oikea, mutta varmasti toimivampi kuin oikeuden -puoltoista vuotta ehdollista ja kortsupaketti ettei taudit leviä.
Ymmärrän kulttuurierot, mutta joku roti pitää olla.
Tiedän myös ettei ihonväri tee kenestäkään pahaa tai rikollista.
Noi käytännönkokemukset vaan pahasti mieltä mustaa. :(

no hard feelings, life`s a piece of shit when you look at it

yhdyn aikaisempiin kommentteihin siitä, että liisat kyllä itsekin antavat aihetta moiseen. en muutenkaan ymmärrä nykyään näitä teinityttöjä jotka ihannoivat MTV.llä pyöriviä räppäreitä,50 centtejä ja muita.Maahanmuuttajalla ja jollain jenkkiräppärillä on yhtä paljon samaa kuin mulla ja norsulla!Mutta sehän ei oikeuta tommoseen käyttäytymiseen smuguilta!maassa maan tavalla!
Mun mielestä jos maahanmuuttaja täällä syyllistyy esim. raiskaukseen tai johonkin muuhun rikolliseen,niin banaanilaivalla takas sinne mistä tuli.Suomessa ulkomaalainen saa kyllä aika hyvän lähtö kohdan aloittaa normaali elämä, kaiken maailman startti rahat ja sossut tuet.OPPIS SAATANA OLEMAAN! :whip:

Tuossa muutama päivä sitten tuli Yleltä dokkaria Suomesta karkotetuista venäläisistä/virolaisista/inkeriläisistä huumerikollisista. Tilitettiin kuinka näitä lähes syyntakeettomia rikollisia on täällä potkittu päähän karkoittamalla heidät maasta vain mitättömän rikosaallon takia, jonka ovat epähuomiossa aiheuttaneet. Käytiin haastattelemassa kyseisiä kavereita jossain Pietarissa, jossa herroilla näkyi olevan oikein lokoisat oltavat jopa suomalaisten mittakaavassa asuinoloista päätellen (mafian leipiin sanoivat joutuneensa, kun eivät muita töitä Venäjällä saa ilman passia). Peräänkuulutettiin miksi Suomen rikollisuusongelmat karkoitetaan Venäjälle ja kuinka nämä rassukat ovat saaneet niin kärsiä täällä epäoikeudenmukaisuudesta viranomaisten taholta. Venäläisten rikollisuuskin oli tietenkin sitten dokkarin mukaan jokin olosuhteiden pakko täällä ja epäilemättä myös pääosin Suomen viranomaisten ja yhteiskunnan vika. Ideana oli tuntea suurta sympatiaa kyseisiä mafiamiehiä kohtaan ja kollektiivista syyllisyyttä heidän ankarasta kohtelustaan täällä Suomessa.

Mulla oli aikoinaan yksi etiopialainen kaveri, ja tämä oli siinä 90-alkupuolella jolloin pilottitakki oli muotia. Oltiin varmaan erikoinen näky kun toisella sänkitukka, pilotti ja maiharit, ja toinen ihka aito yön-timo. Tai sitten luulivat homopariksi.

Ja vähän tilastoa.
Suomessa rikoksesta epäiltyjä ulkomaalaisia tuhatta henkeä kohden:
Irak 400
Turkki 374
Vietnam 363
Iran 332
Somalia 274
Venäjä 144
Viro 125

Lukumääräisesti eniten rikoksista epäiltyjä on venäläisissä (26% ulkomaalaisten rikoksista), virolaisissa (11%) ja ruotsalaisissa (9%).

Muistettakoon kuitenkin, että Suomen kansalaisuuden saaneet eivät enää rekisteröidy ulkomaalaisina tilastoissa. Siitä taitaa olla jokin lakikin olemassa, joka kieltää maahanmuuttajataustaisten Suomen kansalaisten rikollisuuden tilastoinnin erikseen, jos en aivan väärin muista.

voi että teidän kanssa te ette koskaan saa aikaseksi mitään kehittävää näist ulkomaalais jutuista teillä on joka kerta aina joku threadi jossa käsitellään miten ulkomaalaiset ovat pahoja ja miten ne aiheuttaa teille jonkin näköstä ongelmaa mua suoraan sanottuna kylästyttää itse olen ulkomaalainen ja tunnen hyvin paljon ulkomaalaisia......! ja en ole koskaan huomannut tällästä kritiikkiä mitä te aina kirjoitatte itse huomasin tän sivun kaverin kautta joka on käynyt tässä aika kauan sit ajattelin että tässä sivussa saa hyvin paljon infoa miten voi kehittää puntisali ja joksenkin kiinostavaa teijän threadit siis se yleis esim sali komedia ja nää mutta... en pidä lainkaan sellasista jutuista mitä te aina kirjoitatte ulkomaalaisista uskon että keskustassa on paljon varkauksia ja uskon että ne voi olla ulkomaalaisten tekemiä mutta uskokaa pois jos sanon tämä että se on yksi tietty ryhmä jengi mikä käy sielä keskustassa ja itse en ole keskusta ihmisiä kyll käyn aika paljon hoitamassa asioita mutta ei vois kuvitella itestäni seisomassa jossain mäcin oven edessä joten mä pyydän pistäkää yksi threadi mikä käsittelee teijän ulkomaalais vihaa tääl on paljon fiksuja kavereita jotka sanoo todella hyvin näitä asioita eli niinkun puolustaa ulkomaalais taustasia ihmisiä he ymmärtävät että kaikki ulkomaalaiset eivät ole samanlaisia on paljon suomalaisia jotka voi tulla keskustaan ja sanoa hei anna mulle kännykkä tai jotain sit se ei oo mitään mut jos ulkomaalainen tekee niin aina koko suomi tietää eli opetus on se että älkää aina ottako kaikki ulkomaalaiset samanlaisina ! peace out :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom