Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

Nelosen uutisissa oli juttua maahanmuuttajien keskuudessa lisääntyvästä lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tässä herää taas kysymys että eikö näitä muka saada aisoihin? Toimintaa pidetään luvallisena koska kukaan ei puutu siihen. Miksi kukaan ei puolusta näiden lasten oikeuksia? En nyt mitenkään halua lietsoa mitään ylimääräistä vihaa maahanmuuttajia kohtaan, mutta tällä kertaa röyhkeys meni (taas?) niin pahasti yli että haluan herättää asiasta keskustelua.

Linkki uutiseen:
http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=1&d=1101979508395

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäs tietää ettei kysymyksessä ole 18 vuotias tumma kundi ja esim 15 vuotias tyttö, tällaisessa tapauksessa ei olisi mitään mielestäni hälyttävää, sillä varmasti ainakin 3 osa tai yli pakkotoistonkin ihmisistä on 18-20 vuotiaana tapaillut 3 vuottakin nuorempaa "naista", sehän on todella yleistä. Itse ainakin olen syyllistynyt tällätavalla periaatteessa "rikokseen" sillä olen 18 vuotiaana seurustellut 15 vuotiaan tytön kanssa. Tosin oikeushan sanoo että samalla KEHITYSASTEELLA olevat voivat harrastaa seksiä, ilman että se siis olisi rangaistavaa, vaikka suojeluikä onkin 16 vuotta. Kundit nyt kehittyykin tiedettävästi hieman jäljessä, eikä oikeudessa pistetä kahta 14 vuotiasta esimerkiksi linnaan jos käyvät toisiensa housuissa vierailulla.
Jos tosiaan kysymyksessä on jopa 12 vuotiaita, on kyllä jo aika oksettavaa touhua. :urjo: Mutta tässä tapauksessa tulee väkisinkin mieleen, että mitä jos 16 vuotias tumma kundi tapailee vaikka 14 vuotiasta tyttöä, niin eihän siinäkään taas ole mitään pahaa. Vähän uutinen kyllä kuulostaa rotuvihan lietsonnalta. Olisi saanut olla mukana selkeitä ikäesimerkkejä, eikä noin vain oikein yrittämällä yritetty saada kauhean kuuloiseksi. :jahas:

JOS kysymyksessä on ääriesimerkki että vaikka 25 vuotias käy hoitamassa 12 vuotiasta (jota suuresti epäilen) sitten turpaa vain ja linnaan. :curs:

JWO sanoi:
Vähän uutinen kyllä kuulostaa rotuvihan lietsonnalta.

Vittu mitä paskaa. Minkä takia asiat, joissa maahanmuuttajat kunnostautuvat negatiivisissa merkeissä, pitäisi kuopata ja niistä ei saisi puhua?

Paska homma että tuollaiset hommat on lisääntymään päin. Tuolla artikkelissa mainitaankin jo tukinainen, joka on siis raiskauskriisikeskus. Homma siis aika vakavaa (" kyse on rikollisesta ja usein varsin järjestäytyneestä toiminnasta" sanotaan tuolla linkityksessä) eikä vain lirkuttelusta.
Tosin usein taitaa olla ihan vapaaehtoista tyttöjen toiminta. Sillehän ei mitään voi, ja vähän häiritsee sekin että se hyväksikäytöksi luokitellaan, mutta nuo muut jutut ovat sen luokan kamaa että pakko asialle jotain tehdä.
Ja jos "uhrit" ovat yleensä huostaanotettuja, pitäisikö heistä pitää jotenkin parempaa huolta etteivät ottaisi vastaan lähentymisyrityksiä.
Eipäs mun kankkuspäästä oikein nyt saa mitään järkevää ideaa moiseen eikä muutenkaan mitään järkeä heh..

Vaikeaksi tuon homman tekee tosiaan se, että uutisen mukaan useat näistä työtistä ovat hommassa mukana vapaaehtoisesti. Eli jos tytöt vapaaehtoisesti lähtevät isompien miesten seksileluksi, niin kuka siihen pystyisi puuttumaan? Tyttö itse ei asiasta poliisille ilmoita, sama pätee varmasti myös siihen mieheen. En tiedä missä vaiheessa kasvatus tms. menee päin helvettiä, mutta jotain tuossa on pahasti vialla kun 13v kakara haluaa touhuta 25v miehen kanssa. Mielestäni 13v on vielä lapsi, lapsille kuuluvat leikit ja kavereiden kanssa heiluminen, eivät seksileikit isojen miesten kanssa.

Vanhemmilla pitäisi mielestäni olla aktiivinen kontrolli vielä tuon ikäisen nuoren menoihin.

Teksti on nyt sitäluokkaa huonoa, että parempi lopettaa tähän. Kankkusessa ei ajatus kanna.

Ruutiukko sanoi:
Vittu mitä paskaa. Minkä takia asiat, joissa maahanmuuttajat kunnostautuvat negatiivisissa merkeissä, pitäisi kuopata ja niistä ei saisi puhua?

Tottakai saa, ja pitkääkin, mutta kannattaa muistaa myös suhtautua asiaan aina kriittisesti, sekä itse kypsällä järjellä koittaa nähdä eri kääntöpuolet ennen vahvempaa oman mielipiteen rakentamista. ;)
Uutiset eivät ole aina koko totuus, vaan usein yhden ihmisen palkiota vastaan luoma dramatisoitu kertomus. Silti edelleen, jos asiat ovat todella niin huonosti kuin uutinen antaa ymmärtää, niin voi helkkari. :(

JWO sanoi:
Tottakai saa, ja pitkääkin, mutta kannattaa muistaa myös suhtautua asiaan aina kriittisesti, sekä itse kypsällä järjellä koittaa nähdä eri kääntöpuolet ennen vahvempaa oman mielipiteen rakentamista. ;)
Uutiset eivät ole aina koko totuus, vaan usein yhden ihmisen palkiota vastaan luoma dramatisoitu kertomus.

Totta, totta. Tosin uutinen ei vaikuta olevan pelkkää mutuilua ja ongelma mikään aivan pieni kun kerran viranomaisetkin ovat huolestuneita tilanteesta.

Kummaa rotulietsontaa. Veikkaan ettei ihonvärillä ole väliä kun teiniritsat menee persettä tarjoamaan. Eikohan samalla tavalla se perussuomalainen junttikin noita tyttojä käyttäisi. Taitaa vaan niissä maahanmuuttajissa olla jotain eksoottista viehättävyyttä kun pissikset kuolaa.

Integrandi sanoi:
Kummaa rotulietsontaa. Veikkaan ettei ihonvärillä ole väliä kun teiniritsat menee persettä tarjoamaan. Eikohan samalla tavalla se perussuomalainen junttikin noita tyttojä käyttäisi. Taitaa vaan niissä maahanmuuttajissa olla jotain eksoottista viehättävyyttä kun pissikset kuolaa.

En nyt tiedä. Kyllä itse muistan varsin elävästi miten steissillä vähän väliä joku maahanmuuttaja oli kiinni vartalossani alle 16 vuotiaana. Ei ne näin vanhempana ole häirinnyt. Ehkä kun nyt tietää enemmän ja kehtaisi vaikka tuupata kauemmas. Se nyt näyttää olevan maahanmuuttajien harrastus. En vastaavaa halventavaa tai nöyryyttävää kohtelua ole Suomalaisilta miehiltä saanut osakseni. Enpä edes muista montako ulkomaalaiskikkeliä tuli nähtyä ihan julkisella paikalla. Ei todellakaan ole kivaa.
Eipä silti, en aio yleistää. Omaan todella monta mainiota maahanmuuttajakaverusta jotka eivät epäkunnioita toisia harrastuksekseen. Heillä on muutakin tekemistä elämällään. Taitaapi olla rautatieaseman tuntumassa nämä paskiaiset joilla ei ole muuta sisältöä elämässään. Huono on tyttöjen välttää rautatieasemaa kun pitäisi metrolla kotiin päästä.

Naene sanoi:
En nyt tiedä. Kyllä itse muistan varsin elävästi miten steissillä vähän väliä joku maahanmuuttaja oli kiinni vartalossani alle 16 vuotiaana.
Tämän olen kyllä saanut kuulla tyttöystävältänikin monesti, vaikka ei alaikäinen olekkaan. Ulkomaallaisilla, varsinkin tietyn maan tuliaisilla on kuulema röyhkeitä, naisia halventavia tapoja. Itse vaikka tämän uskonkin, en kuitenkaan sano tätä rasistisesti.

JWO sanoi:
Tämän olen kyllä saanut kuulla tyttöystävältänikin monesti, vaikka ei alaikäinen olekkaan. Ulkomaallaisilla, varsinkin tietyn maan tuliaisilla on kuulema röyhkeitä, naisia halventavia tapoja. Itse vaikka tämän uskonkin, en kuitenkaan sano tätä rasistisesti.

Joo hyvin totta. Vislausta yms koskettelua, paskamaista käyttäytymistä... ei se rasismia omasta mielestänikään ole todeta että kyllä Suomalaiset vaan käyttäytyy erilailla.
Sekin että Suomalainen mies harvemmin tuppautuu seuraan jos hänelle ollaan todettu että ei kiinosta. Ei Suomalainen itseään tyrkytä toisin kuin monet maahanmuuttajat, röyhkeätä moinen käytös sitten meille on.

Tarkotuksenani ei oo tehdä tästä taas yhtä ulkomaalaiset miehet vs. suomalaiset miehet -väittelyä, mutta nyt kun tarkemmin mietin, niin noi Naenen ja JWO:n jutut kuulostaa tutuilta. Suomalaisten lähestymisyritykset on melko vaarattomia, usein luokkaa "annakko pillua" kunnon kaatokännissä, jolloin ne voi jättää melko helposti omaan arvoonsa. Ulkomaalaiset sen sijaan lähestyy asiassa selvinpäinkin melko röyhkeästi. En tosin muista, että joskus 10 vuotta sit ois omassa teini-iässä kuitenkaan mitään tällä tasolla olevaa ongelmaa asiasta ollut.

Kyllä noilla ulkomaalaisilla vaikuttaa kulttuuriset seikat aika paljon...varsinkin noilla muslimeilla. Koska suomalaiset tytöt eivät ole päästä varpaisiin hunnutettuja, heitä voidaan pitää helposti saatavina eli "kevytkenkäisinä". Ja onhan esim. Somaliassa melko tavallista että aikuisella miehellä on hyvin nuori vaimo...eli heille noi ikärajat ovat yhtä tyhjän kanssa. Mulla on yksi tuttu, jota eräs "ählämi" ahdisteli pitkään, ilmeisesti tälle miehelle kävi kunnian päälle kovasti kun nainen ei ollutkaan kiinnostunut. Se soitteli jatkuvasti ja uhkaili jne..lopetti sitten viimein kun tuttava uhkasi poliisilla.

JWO sanoi:
....JOS kysymyksessä on ääriesimerkki että vaikka 25 vuotias käy hoitamassa 12 vuotiasta (jota suuresti epäilen) sitten turpaa vain ja linnaan. :curs:
Itse katsoin tuon uutisen telkkarista ja siinä joku lapsihuollon työntekijä tuosta puhui. Kyse on nimenomaan noista 12-15 vuotiasita työtöistä yli 20v maahanmuuttajien kanssa.
Siinä sanottiin, että yleensä tyttöjä on tämmösessä tapaamisessa 1-3 ja miehiä 3-9 ja sitten harrastellaan. Se ei siis kovinkaan suloista seksiä ole.

Lisäksi siinä oli otettu selvää, että miks nämä miehet tämmöistä tekevät, niin syy on siinä, että "Ei näy isää, veljeä eikä poikaystävää, joka aseella tai muuten uhaten tulisi estämään, joten se on sallittua"

Että näin. Aika perseestähän tollanen.

eddy sanoi:
Lisäksi siinä oli otettu selvää, että miks nämä miehet tämmöistä tekevät, niin syy on siinä, että "Ei näy isää, veljeä eikä poikaystävää, joka aseella tai muuten uhaten tulisi estämään, joten se on sallittua"

Eli naista ei nähdä ihmisenä vaan jonkun omaisuutena ja, jos omaisuudella ei ole vartijaa niin sitä saa käyttää.

kyllä tuommoiseen touhuiluun tarvitaan tosiaan molempia sukupuolia. monesti nämä teiniprinsessat itse haluavat tuommoiseen. kun "käry käy" niin syytellään sitten muita, koska ei kanneta vastuuta itsestään tai tekemisestään. se, miksi teinit sitten noin käyttäytävät on varmasti paljon mm. median ja kasvatuksen ansiota. lisätään soppaan vielä reilusti alkoholia ja muutama tumma & tulinen niin sauma hyväksikäytölle on valmis.

muutama vuosi eteenpäin, kun "teinisekoiluvuodet" eivät enää olekaan sitä harmitonta sekoilua, vaan paljastuukin että koko touhu olikin vain hyväksikäyttöä, on asiaa terapiaan ja käyttöä mielialalääkkeille... teinien vanhemmat taas eivät tiedä iltamenoista varmasti mitään.

Uutisissa mainittiin myös, että hyljätyksi itsensä tuntevat lapset hakevat aikuisten läheisyyttä. Vaikka tytöt olisivatkin mukana vapaaehtoisesti, niin aikuiset miehet naivat näitä lapsia käyttäen tätä kaipuuta hyväksi. Aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää ettei tuollainen tee hyvää lapselle, eikä ole missään mielessä hyväksyttävää. Ja vielä kun on tietää että laki kieltää alaikäisiin kohdistuneen seksuaalisen toiminnan. Enkä olisi tosiaankaan ottanut asiaa puheeksi jos kyseessä olisi ollut '17 vuotias poika tapaa 15-vuotiaan tytön' -tyyppisistä tapauksista. Vaikka olisi mistä kotoisin niin pitäisi osata kunnioittaa asuinmaansa lakia ja kansalaisia, myös lapsia ja naisia, riippumatta alkuperäisen kotimaansa kulttuurista.

Juttuhan on näin, että nämä pakolaiset tietävät tasan tarkkaan suomen lait. Ne myöskn tietävät, että suomea johtavat puunhalaajat ja haloset, että on okei tehdä noin kunhan omaa ruskean värisen ihon.
Toisaalta, nämä tytöt ovat erittäin moraalittomia ja halpoja mennessään näiden mukaan vapaaehtoisesti.

MEV sanoi:
Juttuhan on näin, että nämä pakolaiset tietävät tasan tarkkaan suomen lait. Ne myöskn tietävät, että suomea johtavat puunhalaajat ja haloset, että on okei tehdä noin kunhan omaa ruskean värisen ihon.

Miten haloset ja puunhalaajat asiaan liittyvät? Kerro toki mitä kommentillasi tarkoitat.

Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on aina tuomittavaa, mutten näe mikä yhteys teon ja tekijän syntyperän välillä on. Kummallista, etten ole koskaan nähnyt Hesarissa juttua Corollan takapenkillä hyväksikäytetyistä 13-vuotiaista tytöistä. En näe mitään syytä miksi tapauksista pitäisi vaieta, mutta eikö huomion pitäisi kohdistua tyttöjen sekä heidän aikuisten seksikumppaniensa ikään?

Edit: Ainiin, Corollan pelkääjän paikalla istuva viiksiniekkahan lukee tytöille Tabermannia samalla kun ajokin omistaja kuljettaa tyttöjä kohti romanttista auringonlaskua. Kyse ei tietenkään voi olla mistään törkeästä kuten tässä lehtijutussa, ovat ne maahanmuuttajat sen verran hirveää porukkaa :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom