M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näistä päivämääristä on viissiin turha reklamoida? Mulla oli viimeisin käyttöpäivä Snickerseillä Helmikuussa/10 ja kaikki muut tälle vuodelle. Et sitten viittynyt tarkistaa päiväyksiä? Ja jos tää on jotenkin tuon boxin tehneen vika niin kai sä tajuat reklamoida sinne?

Mulla samat päiväykset ku sulla...no kyllä ne syötyä tulee, mutta pistetään myyjä mustallelistalle.
 
Onneksi noita saa syötettyä siskon muksuille ja kavereille, toki mä voisin ne itsekkin syödä vaan musta tulis valas. Ei ihan mennyt tuon pojan kaupanteot putkeen...

Mölliskö: mä tuun käymään tässä joku päivä kylässä niin saat patukkaa..
 
Itsehän en raaskinut syödä yhtään nekkua, vaan kehystin 21 pussia, jokaiselle erikseen platinakehykset. Sen viimeisen pussin jemmasin pysyvästi tyynyn alle, aina kun haluan sänkyyni lisää intohimoa teippaan pussin partnerin päähän ennen aktia ja ajattelen tätä trediä.

Mää taisin rakastua :haart:

Mihin sää sen yhden pussin kadotit jos et itse syönyt? Noissahan piti olla 22 pussia.
 
Itsehän en raaskinut syödä yhtään nekkua, vaan kehystin 21 pussia, jokaiselle erikseen platinakehykset. Sen viimeisen pussin jemmasin pysyvästi tyynyn alle, aina kun haluan sänkyyni lisää intohimoa teippaan pussin partnerin päähän ennen aktia ja ajattelen tätä trediä.
Mää taisin rakastua :haart:

Mihin sää sen yhden pussin kadotit jos et itse syönyt? Noissahan piti olla 22 pussia.

Rakkaus on sokea vai mites se meni.
 
Lol. Tietty sen viimeisenkin pussin olisi voinut kehystää ja laittaa sitten naamaan roikkumaan tarvittessa. Hyväilyvaihe ja penetraatio on kuitenki helpompaa kun ei ole karmeja edessä.
 
Ja Centrum yksinkertainen blondi:nolo:, mää niin menin sekaisin etten osannut edes laskea.
 
olin viime viikon reissussa ja eilen vasta tän ketjun löysin ja aikamoiset setit täällä oli :D
M.B ,Tampere.2 laatikkoa MAKSETTU

Omat patukat hain juuri postista.
 
No niin. Postiennakkolappu tuli viime pe. Lahdin tyomatkalle ulkomaille su. Olen taalla edelleen. Olen myos sanonut myyjalle samana paivana kun namusiaan lahetti etten ole enaa kiinnostunut. Eli en ole aikonutkaan vanhenemassa olevaa suklaata viiveen, epaselvan alkuperan ja huonon kauppiastavan takia noutaa, mutta en olisi edes pystynyt vaikka haluaisinkin

Nyt on sitten mailissa reipashenkista uhkailumailia bittitolkulla. Perintaa, luottotietoja, lakimieskuluja jne, mita tasta opimme? Jaa-a. Palaan aiheeseen maanantaina kunhan soittelen itse parit puhelut.
 
Mitenkähän tää muuten menee? Etäkaupassahan (firmassa ostettaessa) sulla ei ole mitään velvotetta hakea sitä pakettia sieltä Postista. Mitenkähän tää menee näin yksityiseltä ostettaessa?
 
Mä tiesin (ja toivoin :D) ettei tää ole vielä ohi!

Mitenkähän tää muuten menee? Etäkaupassahan (firmassa ostettaessa) sulla ei ole mitään velvotetta hakea sitä pakettia sieltä Postista. Mitenkähän tää menee näin yksityiseltä ostettaessa?

"patukat ovat taatusti tuoretta eikä mitään markkinoilla myytävää jäätynyttä ja vanhaa suklaata!!"

Eiköhän se ole case closed, ei siihen Mulderia tarvittu. Jotenkin on tullut sellainen tuntuma, ettei myyjä varmaan ihan heti ole jonkun patukkaboxin postareista soittamassa lakimiehelleen (jos sellainen siis on/olisi, tehkääpä joku jatkovideota).
 
Mitenkähän tää muuten menee? Etäkaupassahan (firmassa ostettaessa) sulla ei ole mitään velvotetta hakea sitä pakettia sieltä Postista. Mitenkähän tää menee näin yksityiseltä ostettaessa?

Nopealla googlettamisella, muroista löytyi tuollainen.

http://murobbs.plaza.fi/yleistae-ke...tykset-ja-niiden-noutamatta-jaettaeminen.html




"Jos kuluttaja ei nouda lähetystä postista, on kyseessä sopimusrikkomus. Vasta sitten kun kuluttaja on lähetyksen vastaanottanut, alkaa 14 vuorokauden palautusoikeus. Se ei siis ala ollenkaan jos tuotetta ei noudeta postista. Tällöin myyjällä on oikeus vahingonkorvaukseen. Esim. sivulla: http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/70c44d29-c546-4ba3-a56d-600ed679b0a3.aspx sanotaan: "Peruuttaminen on lakisääteinen oikeus etämyynnissä. Peruuttamisaika lasketaan siitä, kun ostaja on saanut tilausvahvistuksen ja tavaran."Jos asiakas ei saa tavaraa, ei saa myöskään peruutusoikeutta."


Pitäsköhän sun siis lain mukaan käydä hakemassa se ja palauttaa 14 vuorokauden aikana? Vaikea tilanne.
 
mut eihan noin toimita koskaan postimyynnissa...

Voisinhan ma tosiaan kayda postissa kaannyttamassa sen paketin. Aika sama lopulta. Mieluummin maksan vaikka perintafirmalle, nyt kun talle lijalle lahdettiin. Ja toisaalta, markkinointi oli harhaanjohtavaa ainakin tuoreuden osalta .
 
Joo vahvasti sitä mieltä olen että ei paljon ole rantojenjätkällä sanomista, itse toimi ihan päin helvettiä kaupanteon suhteen.
 
Mitäköhän rantojen jäbä luulee saavuttavansa tolla uhkailulla?

Itse hän on alusta asti valehdellut ja antanut väärää tietoa.
Nyt sitten uhkailee ihmistä, joka oli ilmoittanut ettei enään halua tuotetta..

Tämmöinen toiminta parantaa huomattavasti tulavaisuuden kaupan käyntiä
(Mikäli nyt muutenkaan kukaan haluisi häneltä enään mitään ostaa)
 
Nää bombaytv videot alkaa olemaan jo aika väsyttäviä.

Tietääkseni postiennakolla tilattaessa ainakin yrityksiltä se paketti pitää hakea postista. Jos et sitä hae, yrityksellä periaatteessa on oikeus periä sulta takaisin postikuluista heille aiheutunut haitta. Tosin normaalisti eipä tuosta mitään seuraa jos et sitä hae. H&M:llä taitaa esim olla käytäntö, että jos et 2 kertaa lunasta pakettia niin et saa heiltä enää tilata tms.

Yksityisen kohdalla hieman vaikeampi tilanne. Jos olisi hyvä myyjä niin voisi maksaa postikulut, mutta tässä tapauksessa tuskin haittaa olla lunastamatta ja maksamatta mitään.
 
No nythän tästä noutamattomasta patukkalaatikosta saadaan hyvä jatkoepisodi tänne ettei ketju pääse kuolemaan.
 
No niin. Postiennakkolappu tuli viime pe. Lahdin tyomatkalle ulkomaillesu. Olen taalla edelleen. Olen myos sanonut myyjalle samana paivana kun namusiaan lahetti etten ole enaa kiinnostunut. Eli en ole aikonutkaan vanhenemassa olevaa suklaata viiveen, epaselvan alkuperan ja huonon kauppiastavan takia noutaa, mutta en olisi edes pystynyt vaikka haluaisinkin

Nyt on sitten mailissa reipashenkista uhkailumailia bittitolkulla. Perintaa, luottotietoja, lakimieskuluja jne, mita tasta opimme? Jaa-a. Palaan aiheeseen maanantaina kunhan soittelen itse parit puhelut.

Nuo palautusoikeus jutut eli 14pv on kuluttajasuojalaissa (elinkeinoharjoittaja + kuluttaja), kahden
yksityishenkilön tekemä kauppa on oma lukunsa laissa. Kannattaa varmuuden vuoksi vaikka kysyä
tuolta VIP- puolen "lakitoimistosta" niin tulee varmaa tietoa että miten sopimusrikkomus on tapahtunut...

Toisaalta, ethän tiedä vielä ovatko sinun patukkasi vanhentuneet kun et ole pakettia vielä
vastaanottanut :rolleyes: Toisaalta taas, jos olet ennen laatikoiden lähetystä ilmoittanut ettet halua
niitä, niin silloin vastuu taitaa olla lähettäjällä (näin mututuntumalta :P)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom