Selvisi sekin mihin pojat rahoja tarvitsivat, lähtivät lomalle näemmä pakkislaisten rahoilla..
http://www.youtube.com/watch?v=vXbRUS0kQdI
http://www.youtube.com/watch?v=vXbRUS0kQdI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näistä päivämääristä on viissiin turha reklamoida? Mulla oli viimeisin käyttöpäivä Snickerseillä Helmikuussa/10 ja kaikki muut tälle vuodelle. Et sitten viittynyt tarkistaa päiväyksiä? Ja jos tää on jotenkin tuon boxin tehneen vika niin kai sä tajuat reklamoida sinne?
Itsehän en raaskinut syödä yhtään nekkua, vaan kehystin 21 pussia, jokaiselle erikseen platinakehykset. Sen viimeisen pussin jemmasin pysyvästi tyynyn alle, aina kun haluan sänkyyni lisää intohimoa teippaan pussin partnerin päähän ennen aktia ja ajattelen tätä trediä.
Itsehän en raaskinut syödä yhtään nekkua, vaan kehystin 21 pussia, jokaiselle erikseen platinakehykset. Sen viimeisen pussin jemmasin pysyvästi tyynyn alle, aina kun haluan sänkyyni lisää intohimoa teippaan pussin partnerin päähän ennen aktia ja ajattelen tätä trediä.
Mää taisin rakastua :haart:
Mihin sää sen yhden pussin kadotit jos et itse syönyt? Noissahan piti olla 22 pussia.
Mitenkähän tää muuten menee? Etäkaupassahan (firmassa ostettaessa) sulla ei ole mitään velvotetta hakea sitä pakettia sieltä Postista. Mitenkähän tää menee näin yksityiseltä ostettaessa?
Mitenkähän tää muuten menee? Etäkaupassahan (firmassa ostettaessa) sulla ei ole mitään velvotetta hakea sitä pakettia sieltä Postista. Mitenkähän tää menee näin yksityiseltä ostettaessa?
Jotenkin on tullut sellainen tuntuma, ettei myyjä varmaan ihan heti ole jonkun patukkaboxin postareista soittamassa lakimiehelleen (jos sellainen siis on/olisi, tehkääpä joku jatkovideota).
No niin. Postiennakkolappu tuli viime pe. Lahdin tyomatkalle ulkomaillesu. Olen taalla edelleen. Olen myos sanonut myyjalle samana paivana kun namusiaan lahetti etten ole enaa kiinnostunut. Eli en ole aikonutkaan vanhenemassa olevaa suklaata viiveen, epaselvan alkuperan ja huonon kauppiastavan takia noutaa, mutta en olisi edes pystynyt vaikka haluaisinkin
Nyt on sitten mailissa reipashenkista uhkailumailia bittitolkulla. Perintaa, luottotietoja, lakimieskuluja jne, mita tasta opimme? Jaa-a. Palaan aiheeseen maanantaina kunhan soittelen itse parit puhelut.