M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:D Parasta antia
 
:lol2:
 
Noh, kansa vaatii lisää videoita !
 
Perhana nämä BombayTV:n jutut koukuttaa ja pahasti...piti muutama oma otos viritellä (ei patukka-aiheinen)...
 
Olenko mä ainoa jota vituttaa nää päiväykset?? Kiva ostaa suklaata, jossa päiväykset on ihan eriä kuin sanottiin.
 


Näistä päivämääristä on viissiin turha reklamoida? Mulla oli viimeisin käyttöpäivä Snickerseillä Helmikuussa/10 ja kaikki muut tälle vuodelle. Et sitten viittynyt tarkistaa päiväyksiä? Ja jos tää on jotenkin tuon boxin tehneen vika niin kai sä tajuat reklamoida sinne?
 
Näistä päivämääristä on viissiin turha reklamoida? Mulla oli viimeisin käyttöpäivä Snickerseillä Helmikuussa/10 ja kaikki muut tälle vuodelle. Et sitten viittynyt tarkistaa päiväyksiä? Ja jos tää on jotenkin tuon boxin tehneen vika niin kai sä tajuat reklamoida sinne?
Mää ostan sulta pois tän vuoden pussin? Tahi pari.. ;)
 
Jep. samat päiväykset.. snickers ainoo jossa "pidempään"

Nää on jotain ylijäämä paskaa tehtaalta.. ei ne tommosia sieltä myy jos tilaat sponssiboxilta laatikoita.
 
Jep. samat päiväykset.. snickers ainoo jossa "pidempään"

Nää on jotain ylijäämä paskaa tehtaalta.. ei ne tommosia sieltä myy jos tilaat sponssiboxilta laatikoita.

Kiskalta sai eurolla pussi eli 22e sama setti ja samoilla päiväyksillä. Niitä oli iso kasa siellä. Halvalla oli kuulemma saanut ison erän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom