M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
ei ketään ole huijattu.

ja luuletko että mua lihakset tai roinaerkit pelottaa?

ennen oli daavid ja goljat,sitten tuli samuel colt ja teki kaikista tasaväkisiä

Tuota...sinähän olet selkeästi valehdellut koska kukaan niitä oliko se 2.9 lähetettyjä sukuja ei ollut saanut tähän päivään mennessä.

Kun ihmiset rupeavat ihmettelemään et päiväkausiin korjaa epäilyjä mihinkään suuntaan vaan sut voi todellakin luokitella rahojen kanssa kadonneeksi.

Nyt sitten yhtäkkiä tulet tänne hillittömissä agreissa uhkailemaan täällä kirjoittaneita kunnianloukkauksella ja tolla yllä olevalla "ei isot pojat pelota kun mulla on kuulkaas ase" läpällä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko pakkotoistoa ravistellut suklaa-skandaali on saanut uuden, dramaattisen käänteen
 
No heitäppä se osoite tulemaan jos ei Rovakatu ollut. Saa sitten halukkaat tulla katsomaan sitä colttia.
normal_IMG_8_27-01c_filtered.jpg

En voinut vastustaa kiusausta
 
Koko pakkotoistoa ravistellut suklaa-skandaali on saanut uuden, dramaattisen käänteen

Myöskään BB ei ole mitään tämän rinnalla:) Missä viipyy kaikki virastot ja järjestöt lausuntoineen:rolleyes:
 
Helvetti saa repeillä tälle :hyper:
 
No heitäppä se osoite tulemaan jos ei Rovakatu ollut. Saa sitten halukkaat tulla katsomaan sitä colttia.

mitä säkin sekoilet,aikunen mies? en ole sanonut,että mulla colttia on .LOL

ja mitä sä sillä osoitteella teet kun asia ei koske sua millän tavalla?
 
mun alko tekee mieli suklaata, tää ketju on varmaan maksettu piilomainos.

Nyt vaan ei voi lähtee hakemaan, kun pitää naputtaa tota F5:sta nähdäkseen saako muut suut makeiksi. Julmaa
 
mitä säkin sekoilet,aikunen mies? en ole sanonut,että mulla colttia on .LOL

ja mitä sä sillä osoitteella teet kun asia ei koske sua millän tavalla? oletko hintti?

Lopeta nyt jo vitun apina. Sä oot kusettaja mulkunesittelijä ja se, että vaikka sä oot diilannu pari suklaanamua muutamille täällä ei muuta em. tosiasiaa.
 
mitä säkin sekoilet,aikunen mies? en ole sanonut,että mulla colttia on .LOL

ja mitä sä sillä osoitteella teet kun asia ei koske sua millän tavalla?
Ajattelin auttaa muita, mua nyt kiinnosta tulla jonnekin vitun Rovaniemelle, mutta kun sanoit, että tänne vain, niin olis varmaan hyvä se osoite heittää, pääsee sitten halukkaat finninaamat sun kanssa painimaan.
 
Elkää ny viittikö, antakaa suklaasedän nyt vaan hoitaa pisneksesä kuosiin. Se o varmaa lainannu veljesä verraria ja sillä kuskannu postiin noi suklaat. Kunniaa en loukkaa, kunniaa en loukkaa.
 
ajattelin auttaa muita, mua nyt kiinnosta tulla jonnekin vitun rovaniemelle, mutta kun sanoit, että tänne vain, niin olis varmaan hyvä se osoite heittää, pääsee sitten halukkaat finninaamat sun kanssa painimaan.

tuohitie 4 b 10
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom