M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikö tämä nyt ole selvä, ihan tämän threadin postausten perusteella, että TEITÄ ON HUIJATTU...

Vaikka rikosilmoituksen tekeminen 35 euron takia tuntuu turhalta, kannattaisi sen verran vaivautua, koska kokonaisuus ratkaisee. Siispä huijatut pakkislaiset, kipinkapin poliisisedän pakeille. Loppuu poijjaalta matkasuunnitelmien tekeminen jos hyvin käy.


tä?hä?

Kyl sieltä postista on paketti tulossa.. Tiedä sitten vielä mitä sisältää, mutta taidan laittaa muijan avaamaan :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähetyksen rekisteröinnit

10.09.2009, klo 10:13 Lähetys on lajiteltu 33000 TAMPERE

09.09.2009, klo 15:11 Lähetys on lajiteltu 96000 ROVANIEMI

09.09.2009, klo 13:35 Vastaanotettu kuljetettavaksi 96100 ROVANIEMI 10

:O se lähestyy
 
Lähetyksen rekisteröinnit

10.09.2009, klo 10:13 Lähetys on lajiteltu 33000 TAMPERE

09.09.2009, klo 15:11 Lähetys on lajiteltu 96000 ROVANIEMI

09.09.2009, klo 13:35 Vastaanotettu kuljetettavaksi 96100 ROVANIEMI 10

:O se lähestyy

423px-dadzalgo.jpg


:rolleyes:
 
LMFAO! Loistavaa huumoria! :D
 
Kyllä nyt jännittää. Onneksi en tappanut itseäni eilen.
 
Tää on tosi elämän realityä!!!! Toimistolle-tähänketjuun-maileja-tähänketjuun-lounaalle-tähänketjuun-palaveri-hetitakastähänketjuun...

Lievä koukutus havaittavissa.. :D
 
Tää alkaa olla ku Hupen kapiokirstuketju. Liekö vielä elossa jossain. Sehän meni aivan munille.
 
Tää alkaa olla ku Hupen kapiokirstuketju. Liekö vielä elossa jossain. Sehän meni aivan munille.

Mulle tästä tuli mieleen se Jyväskyläläinen siniverkkarinen stalkkeri... :lol2:
 
Tää on kieltämättä hyvää viihdettä ja koukuttava ketju. Vähän väliä pitää tarkistaa, että onko uusia käänteitä tapahtunut :D

Itse veikkaan, että patukat tulevat perille, mutta niihin on injektoitu risiiniöljyä, joten suklaista nautintoa seuraa toinen "suklainen" kokemus :D
 
Tää kyllä koukuttaa todella pahasti. Aina valtava pettymys, jos ei ole uusia viestejä tullu ku käy tarkistamassa :D
 
Myöhästyikö? Mulle kanssa pari pussia roteiiniversioita
 
Mua lähinnä kiinnostaa että mistä kuormasta nää suklaat on pöllitty aikanaan. Jannu yrittänyt ryöstää jonkun arvokuljetuksen mutta onkin vahingossa nussinut jonkun makeisteollisuusfirman edustajan?
 
Itse veikkaan, että patukat tulevat perille, mutta niihin on injektoitu risiiniöljyä, joten suklaista nautintoa seuraa toinen "suklainen" kokemus :D

Tai sitten risiiniä, josta seuraakin ihan toisenlainen kokemus.
 
Tää on menny aivan ohi ennenkuin pisti silmään että 42 sivua patukkaa myynnissä. No pitihän tämä sitten lukea että kuinka halvalla se patukka lähtee.
 
Nikin osoite on Rovakatu, siitä on n.200m lähimpään postiin..Ja saa olla perkele pieni Fiatti jos ei pari karkkilaatikkoa mahdu kyytiin.:D

onneksi olkoon.ei ole mun osoite rovakatu,typerys ovelta?:hyvä:
 
Plot thickens.. kyllä tää ketju voittaa Salkkarit ja BB:t
 
Nyt olis koottujen selitysten paikka!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom