M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Woooot!?! :eek:

Ei oo mulla mitään tekemistä asian kanssa. Viestissä oli jutustelua siitä, että miten porukka voi väittää, että rantojenjätkä olisi toiminut reilusti tässä tapauksessa, kun sopimuksesta ei ole pidetty kiinni vielä missään muodossa. Ja samaa siinä pohdiskelin kuin Kahlis, että jätkällä voisi kuvitella olleen ensin kusetus mielessä, mutta tullut toisiin aatoksiin ja alkanut nyt paikkailla tekojaan. Ajattelin vaan poistaa viestin, kun tajusin, että täällä hämmennetään jo muutenkin ihan reippaalla kädellä...

Sopiiko kysellä, että millä vitun järjellä sä sait mut yhdistettyä samaksi mieheksi?!


:piis:

Sorry vaan http://www.pokeritieto.fi/keskustelu/tori/desert-sands-t17024.html sama sähköposti yms...

Kannattaa varo nickiänsä varo vvaan kohta sieltä tulee sun alostonkuvias nettiin :lol2:
 
Ajattelin vain, että jos kukaan ei saa seurantakoodia postiennakkopaketista, niin haiskahtaa entistä enemmän.


sain mä jonkun koodin tänään mailiin mutta en oo siihen enempää perehtynyt. ei maistu nää suklaatit karpon suussa enää makialle :)
 
Niin en nyt ala tietenkään ketään osottelemaan, aika paska källi vaan käyny, jos sama nick osunu kohdalle ...
 
Ihme syyttelyä pojilta. Olen sitä mieltä, että kyseinen herra on puhdas kuin pulmunen










...tai sit ei.
 
:piis:

Sorry vaan http://www.pokeritieto.fi/keskustelu/tori/desert-sands-t17024.html sama sähköposti yms...

Kannattaa varo nickiänsä varo vvaan kohta sieltä tulee sun alostonkuvias nettiin :lol2:
Voi villu... Ei oo kyllä hyvä juttu. Toivottavasti kukaan ei nyt sekota mua tohon. Oon meinaan samalla nikillä parilla muullakin foorumilla ja mailikin ko. nikillä löytyy. Tosin tuon linkin foorumilla en oo koskaan asioinut. Ja mun nick eri foorumeilla on aina mallia: "rantapantteri", pienin kirjaimin...

No, mun viestihistoria taitaa olla aika asiallinen ja tuskin sieltä löytyy mitään, mitä voisi johonkin kusetukseen yhdistää. Ja Mikellä saattaa jopa löytyä tietoa mun tilinumeroista ja nimistä, kun vippinäkin useamman vuoden olen täällä ollut. ;)
 
Eiköhän sieltä suklaata ole kaikille tulossa kun katsoo noita lähetysten painoja. Samanpainoisia taitavat olla kaikki joten kiviä sieltä ei varmasti ainaan löydy tai on saanut mitata kivien painot aika tarkkaan.
 
Eiköhän sieltä suklaata ole kaikille tulossa kun katsoo noita lähetysten painoja. Samanpainoisia taitavat olla kaikki joten kiviä sieltä ei varmasti ainaan löydy tai on saanut mitata kivien painot aika tarkkaan.

Pohdin juuri, että JOS minä keksisin kusetuksen, niin en nyt varmasti olisi nin tyhmä, että vielä lähettelisin kiviä tai vastaavia ihmisille kun olen jo rahat saanut :D

Mutta pidetään peukut pystyssä, kohtahan sen näkee onko suklaata saapunut postiin!
 
Yksi asia on varma.Jos suklaat tulee niin ostajan kannalta tuo kauppa kannatti.
Hinta oli todella halpa.
Myyjälle tuli takkiin vallan perkeleesti yhteensä,ellei ollut pöllittyjä.
 
Luultavasti suklaata ei alussa ollutkaan mutta tajusi tehneensä virheen kun lähti kusettamaan pakkiksen taistetilijoita ja haki jostain äkkiä suklaat vaikka häviöllä.
 
Pohdin juuri, että JOS minä keksisin kusetuksen, niin en nyt varmasti olisi nin tyhmä, että vielä lähettelisin kiviä tai vastaavia ihmisille kun olen jo rahat saanut :D

Sama. Ei kai kukaan nyt niin tyhmä ole, että lähettää 40 postipakettia, joissa on jotain roskaa sisällä. Siinähän haaskaa postikuluihin n. 400 euroa ja ainoa hyöty on, että kusetuksen ilmitulo venyy pari päivää pidemmälle...

Eiköhän sieltä ole nyt suklaatia tulossa, joten perutaan reissut Rovaniemelle.

Tämä ei tietenkään poista sitä tosiasiaa että jotain mätää tässä kauppahommassa on ollut. Ainakin ostajille on pakettien lähetyspäivät kusetettu. Jotenkin vaikuttaa siltä, että suklaat on hankittu vasta kun on väläytelty mahdollisia rikosilmoituksia ja Rovaniemenreissuja... Tämä on tietenkin vain spekulaatiota eikä perustu faktoihin...
 
Nyt on kyllä tullu vähän liikaakin tietoa miehestä ilmoille.
Kuva,nimet,osoite,automerkki, puhelinnumero ja jopa kalun kuvakin.

Sitte alkaakin huomenna yks kaks satelee porukalle suklaata,niin ollaan kyllä aikamoiset anteeksipyynnöt miehelle velkaa.

Vois mennä jo kunnianloukkauksen puolelle.
 
Vois mennä jo kunnianloukkauksen puolelle.

Turha tuosta kunnianloukkauksesta on jauhaa, jos omia kuvia laittaa nettiin toisille sivuille(mistä tahansa ruumiin osasta) ja ne linkittää muualle niin ei täytä kunnianloukkauksen kriteereitä.
 
asiaan sen enempää kommentoimatta, niin on kyllä ollu hauska lukea miten milloin kukakin pettynyt suklaan ystävä on ollut lähössä saataviaan perimään, no ainhan pojat uhoo:)

no toivottavasti nyt tulee perille, niin kenenkään ei tarvii kolmenkympin takia esim pk-seudulta ajaa rolloon:D
 
asiaan sen enempää kommentoimatta, niin on kyllä ollu hauska lukea miten milloin kukakin pettynyt suklaan ystävä on ollut lähössä saataviaan perimään, no ainhan pojat uhoo:)

no toivottavasti nyt tulee perille, niin kenenkään ei tarvii kolmenkympin takia esim pk-seudulta ajaa rolloon:D

Vaikken mitään ookkaan ostanut, niin on turha alkaa kirjottelemaan "olin väärässä" sun muuta shittiä imagonsa kohottamiseen vaikka suklaata olisi huomenna suussa. Kaipa se on aika oikeutettua kaivaa kaikki tieto kaverista netin avulla esille mitä on (kalun kuvakin), jos pohjana on aika todennäköiset syyt, eli toistuva kusetus ties millä foorumeilla. Ihan oikeutettua itkeä pakettinsa perään, vaikka porvarille kolmekymmentä eeroa on perseenpyyhintää varten (vaikka kakskymppinen ja kympin seteli, vitoset on aika pieniä jo), hulluahan se olisi ellei tollaisten todisteiden valossa + viivästynyt postitus lupailusta huolimatta kyselisi paketin perään. Ja otetaan vielä mukaan myyjän mykkäkoulu tässä...
 
no toivottavasti nyt tulee perille, niin kenenkään ei tarvii kolmenkympin takia esim pk-seudulta ajaa rolloon:D

Varmaan juuri sen kolmenkympin takia sinne olisi joku lähtenytkin? Itselleni on siinä mielessä sama, huijataanko minulta kymppi vai tonni. Kyllä silloin on kyse ihan periaatteesta. Huijaaminen on perseestä ja huijatut rahat pitää periä takaisin, eikä päästää huijaria kuin koiraa veräjästä.
 
Vitsi mikä ketju! Tähän jää koukkuun.. Suklaaseen ei. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom