Karpo tais olla ainut kuka tilas ja ekat lähti tänään postii?Saiko kukaan muuten postiennakolla noita patukoita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karpo tais olla ainut kuka tilas ja ekat lähti tänään postii?Saiko kukaan muuten postiennakolla noita patukoita?
Woooot!?!
Ei oo mulla mitään tekemistä asian kanssa. Viestissä oli jutustelua siitä, että miten porukka voi väittää, että rantojenjätkä olisi toiminut reilusti tässä tapauksessa, kun sopimuksesta ei ole pidetty kiinni vielä missään muodossa. Ja samaa siinä pohdiskelin kuin Kahlis, että jätkällä voisi kuvitella olleen ensin kusetus mielessä, mutta tullut toisiin aatoksiin ja alkanut nyt paikkailla tekojaan. Ajattelin vaan poistaa viestin, kun tajusin, että täällä hämmennetään jo muutenkin ihan reippaalla kädellä...
Sopiiko kysellä, että millä vitun järjellä sä sait mut yhdistettyä samaksi mieheksi?!
Ajattelin vain, että jos kukaan ei saa seurantakoodia postiennakkopaketista, niin haiskahtaa entistä enemmän.
Voi villu... Ei oo kyllä hyvä juttu. Toivottavasti kukaan ei nyt sekota mua tohon. Oon meinaan samalla nikillä parilla muullakin foorumilla ja mailikin ko. nikillä löytyy. Tosin tuon linkin foorumilla en oo koskaan asioinut. Ja mun nick eri foorumeilla on aina mallia: "rantapantteri", pienin kirjaimin...:piis:
Sorry vaan http://www.pokeritieto.fi/keskustelu/tori/desert-sands-t17024.html sama sähköposti yms...
Kannattaa varo nickiänsä varo vvaan kohta sieltä tulee sun alostonkuvias nettiin :lol2:
Tattis!Ei rantis sama ole.
Eiköhän sieltä suklaata ole kaikille tulossa kun katsoo noita lähetysten painoja. Samanpainoisia taitavat olla kaikki joten kiviä sieltä ei varmasti ainaan löydy tai on saanut mitata kivien painot aika tarkkaan.
Pohdin juuri, että JOS minä keksisin kusetuksen, niin en nyt varmasti olisi nin tyhmä, että vielä lähettelisin kiviä tai vastaavia ihmisille kun olen jo rahat saanut :D
Nyt on kyllä tullu vähän liikaakin tietoa miehestä ilmoille.
Kuva,nimet,osoite,automerkki, puhelinnumero ja jopa kalun kuvakin.
Sitte alkaakin huomenna yks kaks satelee porukalle suklaata,niin ollaan kyllä aikamoiset anteeksipyynnöt miehelle velkaa.
Vois mennä jo kunnianloukkauksen puolelle.
asiaan sen enempää kommentoimatta, niin on kyllä ollu hauska lukea miten milloin kukakin pettynyt suklaan ystävä on ollut lähössä saataviaan perimään, no ainhan pojat uhoo
no toivottavasti nyt tulee perille, niin kenenkään ei tarvii kolmenkympin takia esim pk-seudulta ajaa rolloon:D
no toivottavasti nyt tulee perille, niin kenenkään ei tarvii kolmenkympin takia esim pk-seudulta ajaa rolloon:D