M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
karpo vois tilata yhden laatikon ja sais laittaa tulee ihan vaikka postiennakkona? vai onks se jotenkin epäjärkevän kallista?

postiennakkolisä tasi olla 3.50,tarkistan postin sivulta huomenna
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosiaan. Saisiko kilohintaa laskettua yhdelle laatikolle?

ei ole merkitty enkä omista puntaria.

keskiverto käsipainon painoinen:jahas:
 
Tosiaan. Saisiko kilohintaa laskettua yhdelle laatikolle?
Osa pikkupusseista näyttäisi painavan 180g ja osa 200g, joten jos lasketaan keskipainolla 190g, saadaan:

yhteispainoksi 190g x 22 = 4180g

ja kilohinnaksi 35e / 4,18kg = 8,37 e/kg

Ei nyt varmaan pidä ihan tarkkaan paikkaansa, mutta sinnepäin. Itse en siis noita ostanut, ainakaan vielä, vaan kuvista katsoin pussien painot.
 
laitan sulle osoitetiedot mailiin nyt. saatko postiin milloin? veisin tuliaisia viikonloppuna.

postitan ensi viikolla (ma tai ti) kaikki kerralla.olen nyt reissussa ja palaan kotiin perjantai iltana
 
jäljellä 14 lootaa
 
siis tuleeko tosiaan yhden laatikon postikuluiksi 8,50? melko tyyristä.
 
siis tuleeko tosiaan yhden laatikon postikuluiksi 8,50? melko tyyristä.
Lueppa aloitusposti vähän tarkemmin.
RantojenJätkä sanoi:
Suositushinta minipatukkapussille on 3 € eli yhdessä laatikossa on 22 pussia on siten laatikon suositushinta 66€. pusseja on 880 kpl OVH siis 2640€
hinta 35.00€/laatikko sisältäen toimituskulun postitse tai isommat määrät matkahuollolla!!
patukat ovat taatusti tuoretta eikä mitään markkinoilla myytävää jäätynyttä ja vanhaa suklaata!!

Mulle vois varata kaks lootaa, laitoin mailia tulemaan.
 
jep,maksan siis toimituskulun joka sisältyy tuohon 35€/laatikko

vielä pitäsi 14 laatikkoa saada myytyä niin lasten luokkaretkirahasto saa hieman ylimääräistäkin
 
ei voi muuta kuin kiittää pakkislaisia suuresta avusta.pulaan olisimme jääneet ilman apuanne!
 
sori luin väärin ton ilmotuksen, laita mailia niin otan yhen lootan
 
erkku,laitoin eemeliä
 
nyt vasta huomasin otsikosta puuttuvan A kirjaimen: PATUKKA TARJOLLA :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom