M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
"4 vuotta puhdasta takana.
2 lasta
ja elän uhkapeleillä. "

Aika uhkapeliähän toi on huijailla roinapekejä pakkiksella. Tarkotti varmaan puhtaalla, että ei ole jäänyt kiinni. :rolleyes:

On kyllä IMO todella kurja isä lapsilleen...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja nyt sitten porukka hyvin varovaisina niiden sanojenne kanssa,vaikka kuinka ottaisi pattiin. Elkää kirjottako jatkotoimianne tms tänne näkyviin, voi olla seuraamuksia. Ei ole pakkis hyvä paikka huijata porukkaa, tosin ei oo mikään muukaan. Näitä vaan riittää, itsekin kerran lankesin vastaavaan, mutta onneksi rahat kotiutui.
 
Ja nyt sitten porukka hyvin varovaisina niiden sanojenne kanssa,vaikka kuinka ottaisi pattiin. Elkää kirjottako jatkotoimianne tms tänne näkyviin, voi olla seuraamuksia. Ei ole pakkis hyvä paikka huijata porukkaa, tosin ei oo mikään muukaan. Näitä vaan riittää, itsekin kerran lankesin vastaavaan, mutta onneksi rahat kotiutui.


Juuri olin kirjoittamassa samaa. Älkää hyvät ihmiset kirjoittako nettiin, mitä aiotte suklaakeisarin kanssa duunata kun menette kyläilemään. Seurasin erään tällaisen poikakullan edesottamuksia harrasteajoneuvokerhomme foorumilla. Huijattuja oli useita, kyseessä autokaupat joten euromääräisesti vahingot olivat mittavia. Pari huijattua sitten vittuuntuneisuuttaan purki näppärin sanankääntein. Siitä kimpaantuneena "uhri" (tuomittu huijari) nosti kanteen kunnianloukkauksesta, uhkauksesta jne. Summasummarum, oikeat uhrit (huijatut tavan kansalaiset) saivat tuomiot ja merkinnät rikosrekisteriin.

Eli näin Suomislovakiassa.
 
Summasummarum, oikeat uhrit (huijatut tavan kansalaiset) saivat tuomiot ja merkinnät rikosrekisteriin.

Jopas tuli kovat tuomiot:lol2:.

Melkoinen veijari on kyllä kyseessä. Sinällään mielenkiintoista, että kaveri on jaksanut roikkua pitkään täällä ja kirjoitella. Sitten jossain kohtaa vissiin pokerionni on kääntynyt ja tarvittu hiukan lisärahoitusta..

Jutut on kyllä parasta a-luokkaa.
 
Nyt saattaa mennä vähän liiankin pitkälle tää touhu,mutta toisaalta julkista tietoahan nää on ja jokaisen luettavissa netistä kun vaan käyttää hakua.

Kyseinen mies on tälläkin hetkellä kirjautuneena sisään tuolla thaiklupilla. http://www.thaiklupi.fi/foorumi/index.php nimimerkillä DollariExpress.



Tuossa vähän miehen historiaa ja tulevaisuuden suunnitelmia.

Lähetetty 6.9.2009 21:07
Itse otin tollaisen 11/08. Kuva juuri valmistuneesta tatuoinnista.

main.php

Hinta: 35.000 bath (noin 700euroa)

-(lähetetty 6.9.2009)
aikataulu on nyt lukossa ja suomesta lähdetään 25.10 (ollaan 26 aamulla perillä) ja palataan suomeen takaisin 1.12.2009

-(lähetetty 14.2.2009)
mulla on päivittäin otettava resptilääkitys (SSRI+ Bentsot varmuuden vuoksi)
mites noiden vieminen mennessään,tuleeko selvittelyjä pilleripurkista taskussa?
 
Kaverille on mahdollista hakea matkustuskieltoa, kun esitutkinta on päällä. Kannattaa rikosilmoituksen yhteydessä mainita matkustusaikeista.
 
Kyllähän tuo kaveri on kirjoitellut aika paljon noilla eri foorumeilla ihan kaikesta,ihan normaalejakin juttuja(suurin osa koskee kyllä pokeria ja myymistä).

Kyseessä taitaa vaan olla pelihimoinen ja luonnehäiriöinen kaveri joka on onnistunut sotkemaan asiansa. Pokeria,Thaimaanmatkaa,Chevyjä yms. mihin ei olisi todellisuudessa varaa.

Yrittää kuitenkin parhaansa mukaan käyttäytyä.Voi olla että mies hommailee noita suklaita ja yrittää paikata erheensä. Tai sitte suklaat on ollu alunperin,mutta ne myyty kerralla johonkin muaalle ja suklaakauppa lähti vähä käsistä.

Sääliksi käy miestä.
 
mulla pamahti seurantakoodi mailiin, onko muut saanut? pitää tarkkailla tää päivä tapahtuuko mitään... Nikin mukaan klo 12.00 lähtee patukat matkaan ja on haettavissa 16.00 jälkeen.. mutta se on kyllä varma että Rovaniemeltä ne ei ainakaan kahdessa tunnissa tänne Hämeeseen ehdi.
 
mulla pamahti seurantakoodi mailiin, onko muut saanut? pitää tarkkailla tää päivä tapahtuuko mitään... Nikin mukaan klo 12.00 lähtee patukat matkaan ja on haettavissa 16.00 jälkeen.. mutta se on kyllä varma että Rovaniemeltä ne ei ainakaan kahdessa tunnissa tänne Hämeeseen ehdi.
Laitapas mulle privassa toi seurantakoodi kun oon Itellan leivissä duunissa niin katon tänään meiän duuniverkosta onko sitä koodia oikeesti olemassa ja jos on niin mistä on lähtöisin.
 
Veikkaan että koittaa pelaa aikaa niin paljo ku mahdollista. Mites muuten ainaki sillä zztopil on ollut täällä aiemminkin kamaa myynnissä, onks jengi saanut tavarasa mitä on ostanu?
 
mulla pamahti seurantakoodi mailiin, onko muut saanut? pitää tarkkailla tää päivä tapahtuuko mitään... Nikin mukaan klo 12.00 lähtee patukat matkaan ja on haettavissa 16.00 jälkeen.. mutta se on kyllä varma että Rovaniemeltä ne ei ainakaan kahdessa tunnissa tänne Hämeeseen ehdi.

Se on hommannu sieltä sponssiboxista ne patukat nyt vissiin toiseen kertaan, ekoista patukoista rahat on varmasti kyllä jo käytetty mutta mitä välii. Lasku tulee sitte aikanaan suklaafirmasta ja ei sitä tarvi maksaa :rock:
Rantojenjätkä pistää meille luun kurkkuun ja puhdistaa maineensa :rolleyes:
 
Veikkaan että koittaa pelaa aikaa niin paljo ku mahdollista. Mites muuten ainaki sillä zztopil on ollut täällä aiemminkin kamaa myynnissä, onks jengi saanut tavarasa mitä on ostanu?

Tämä muaki kiinnostais. On ollu Ferraria ja kelloa, mutta onko joku joskus oikeasti ostanu ja saanu siltä tavaraa?
 
mulla pamahti seurantakoodi mailiin, onko muut saanut? pitää tarkkailla tää päivä tapahtuuko mitään... Nikin mukaan klo 12.00 lähtee patukat matkaan ja on haettavissa 16.00 jälkeen.. mutta se on kyllä varma että Rovaniemeltä ne ei ainakaan kahdessa tunnissa tänne Hämeeseen ehdi.

Ei vielä ole mitään tapahtumia koodilla.. korjataan sen verran omaa postia, että Nikki oli kirjoittanut mulle että HUOMENNA haettavissa klo 16.00 jälkeen, mikä on ihan luonnollista jos tänään vie 12.00 patukat postiin. My mistake.
 
Ei vielä ole mitään tapahtumia koodilla.. korjataan sen verran omaa postia, että Nikki oli kirjoittanut mulle että HUOMENNA haettavissa klo 16.00 jälkeen, mikä on ihan luonnollista jos tänään vie 12.00 patukat postiin. My mistake.

Eikös sen seurantakoodin saa kun vie paketin postiin.. vai?
 
09.09.2009, klo 11:20 Vastaanotettu kuljetettavaksi 96100 ROVANIEMI 10

HEH:rolleyes:

on se jotain mulle laittanu. Pernaruttokirjeen varmaankin...:kippis1:
 
Tämä muaki kiinnostais. On ollu Ferraria ja kelloa, mutta onko joku joskus oikeasti ostanu ja saanu siltä tavaraa?

On se myynny tavaraa tuolla muilla foorumeilla ihan perkeleesti ja porukka on saannut lähes aina tavaransa.Paljon tehnyt kauppaa.
Tässä suklaakaupassa on nyt vaan käynny pieni kämmi, jostain syystä. Parhaansa mukaan mies kuitenkin yrittää suoriutua kaupoista. En usko että on pohjimmiltaan mikään kaveri joka kusettaa tarkotuksella määrätietoisesti kaikkia. Homma nyt vaan välillä lähtee hanskasta.:rolleyes:

Mies huomasi mikä kohu täällä nousi ja haki uuden sponssipoksin ja laitto kamat matkaan.
 
Eikös sen seurantakoodin saa kun vie paketin postiin.. vai?

Saa. Tai sit vetää vaan hatusta jonkun koodin ja laittaa sen meilinä eteenpäin. Vai tuliko se koodi siis suoraan postilta? Ja mitä se lähetys sisältää, niin sitähän ei kanssa vielä tiedä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom