Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja nyt sitten porukka hyvin varovaisina niiden sanojenne kanssa,vaikka kuinka ottaisi pattiin. Elkää kirjottako jatkotoimianne tms tänne näkyviin, voi olla seuraamuksia. Ei ole pakkis hyvä paikka huijata porukkaa, tosin ei oo mikään muukaan. Näitä vaan riittää, itsekin kerran lankesin vastaavaan, mutta onneksi rahat kotiutui.
Summasummarum, oikeat uhrit (huijatut tavan kansalaiset) saivat tuomiot ja merkinnät rikosrekisteriin.
Laitapas mulle privassa toi seurantakoodi kun oon Itellan leivissä duunissa niin katon tänään meiän duuniverkosta onko sitä koodia oikeesti olemassa ja jos on niin mistä on lähtöisin.mulla pamahti seurantakoodi mailiin, onko muut saanut? pitää tarkkailla tää päivä tapahtuuko mitään... Nikin mukaan klo 12.00 lähtee patukat matkaan ja on haettavissa 16.00 jälkeen.. mutta se on kyllä varma että Rovaniemeltä ne ei ainakaan kahdessa tunnissa tänne Hämeeseen ehdi.
mulla pamahti seurantakoodi mailiin, onko muut saanut? pitää tarkkailla tää päivä tapahtuuko mitään... Nikin mukaan klo 12.00 lähtee patukat matkaan ja on haettavissa 16.00 jälkeen.. mutta se on kyllä varma että Rovaniemeltä ne ei ainakaan kahdessa tunnissa tänne Hämeeseen ehdi.
Veikkaan että koittaa pelaa aikaa niin paljo ku mahdollista. Mites muuten ainaki sillä zztopil on ollut täällä aiemminkin kamaa myynnissä, onks jengi saanut tavarasa mitä on ostanu?
mulla pamahti seurantakoodi mailiin, onko muut saanut? pitää tarkkailla tää päivä tapahtuuko mitään... Nikin mukaan klo 12.00 lähtee patukat matkaan ja on haettavissa 16.00 jälkeen.. mutta se on kyllä varma että Rovaniemeltä ne ei ainakaan kahdessa tunnissa tänne Hämeeseen ehdi.
Ei vielä ole mitään tapahtumia koodilla.. korjataan sen verran omaa postia, että Nikki oli kirjoittanut mulle että HUOMENNA haettavissa klo 16.00 jälkeen, mikä on ihan luonnollista jos tänään vie 12.00 patukat postiin. My mistake.
Tämä muaki kiinnostais. On ollu Ferraria ja kelloa, mutta onko joku joskus oikeasti ostanu ja saanu siltä tavaraa?
Saa, ja siellä pitäisi olla ensimmäinen tieto, että jätetty Postin kuljetettavaksi klo XX.XX.Eikös sen seurantakoodin saa kun vie paketin postiin.. vai?
Eikös sen seurantakoodin saa kun vie paketin postiin.. vai?
Eikös sen seurantakoodin saa kun vie paketin postiin.. vai?