mättöpäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veturi
  • Aloitettu Aloitettu
Ennemmin toi kuulostaa joltain ahmimishäiriöltä kun dietiltä. Jos joka viikko syöt jopa 10k kcal niin se on paljon se. :D Kannattasko noskaa kalorei hieman ja sit vähentää mättöpäiviä. En kyl näkis järkee, että viikko kituutetaan ja sit yks päivä vedetään viikon ruoat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennemmin toi kuulostaa joltain ahmimishäiriöltä kun dietiltä. Jos joka viikko syöt jopa 10k kcal niin se on paljon se. :D Kannattasko noskaa kalorei hieman ja sit vähentää mättöpäiviä. En kyl näkis järkee, että viikko kituutetaan ja sit yks päivä vedetään viikon ruoat

Öööhh... Musta se kuulostaa dietiltä jos kroppa kiristyy ja paino tippuu melkein kilon joka viikko! Vai eikö? Enkös sanonu tossa että ei ole rasvanpoltollisesti ehkä paras tapa vetää joka viikko tollasta mättöö, mutta tämä sopii mulle. Syöminen on mukavaa! :) 6 päivää tiukasti (2000-2500kcal) ja sitten yhtenä päivänä ei mietitä sen enempää, kun että kaikkein rasvasimmat eväät jää pois.. Olipa järkee tai ei ni toimii kun junan vessa! Ainakin mulla...

Eikös se ole tärkeintä, että homma toimii ja pää kestää? Mulla on mättöpäivä lauantaina, jolloin syön mitä kroppa tahtoo sisuksiinsa saada (en edes ajattele kaloreita, ettei ala hirvittämään). Sunnuntai meneekin nestepöhössä, mutta maanantaille paino on tähän mennessä tippunut 0.5-1 kiloa. Joten jatkan näin vielä 4-6 viikkoa.

Tuntuu aika moni olevan sitä mieltä että kunnon mättöpäivällä nollaa koko viikon työn. Mitenkäs se on sitten mahdollista kun ite olen 1000kcal/d miinuksilla ja pidän joka viikko sen mättöpäivän, millon menee 8000-12000 kcal, ruoka koostuu kaikenlaisesta roskasta ja paino tippuu kuitenkin joka viikko 0,5-1kg. Paitsi ensimmäisellä puolellatoista viikolla -4,5kg (nesteet). Yksilöllistähän tämä voi olla mutta jos nuo kaikki mättöpäivän kalorit tulis käyttöön ni bulkillahan tässä olisin! :) En siis todellakaan tarkota että tuollanen mättöpäivä olis rasvanpoltollisesti paras mahdollinen, mutta kestääpä pää ainakin hyvin kasassa ja paino tippuu (läski palaa) ni miks ei???

Miten ihmeessä joku pystyy syömään noin paljon? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom