Luxus kämpät ja rakentaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hienoja kämppiä- ei voi muuta sanoa. Tässä pari poimintaa:
fe6b2c69e4234c27d936f66663dd50ef.jpg

Pelkkä sohvakalusto maksaa enemmän kuin Suomalainen kehtaa ottaa asuntolainaa :D

Nuo renesanssikopiot aiheutti kyllä aikamoisen oksennusreaktion. Tuntuu, että porukka haluaa uusista kämpistä tuon näköisiä ainoastaan se vuoksi, että naapuri katsoisi monttu auki.

Tässä vielä pari hahmotelmaa tee-se-itse miehelle. Kämpät on tehty merikonteista:
shipping_container_demaria_design.png

71053.jpg

71054.jpg

68782.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fabio, tuo sohvakalusto alkuperäisenä vienee noin 60,000 euroa. Pikaisesti laskiskelin keskihinnaksi n. 5,000/tuoli tai pöytä. Jotain paljousalennusta Knollilta varmasti saa, jos ostaa tuon määrän.

Muuten olen sitä mieltä, että suurin osa noista asunnoista on paitsi arkkitehtonisesti rumia tai täysin mitäänsanomattomia kikkailuja myös sisustukselliseti hirveitä. Kolmella sivulla on ehkä noin kymmenen asuntoa, joita pidän kauniina, asuttavina tai haluttavina. En silti sanoisi ei millekään, mutta minun käsitykseni luksuksesta ei tosiaankaan matsaa näiden kanssa...

Zone-sarja -42%
En löytänyt haluamaani esimerkkiä, mutta otin sitten tämän vaihtoehdoksi, samalta Antiparoksen saarelta kuin missä ihanne lomakotini olisi sijainnut. Siinä olisi ollut lähinna kaksi täysin avattavaa lasiseinää. Eikä sitten muuta.

Tässä kuitenkin Krater-talo:

krater-p.jpeg

krater-2.jpg

krater-3.jpg

krater-4.jpg

house-on-the-hill-linked-to-the-landscape-4-554x415.jpg

house-on-the-hill-linked-to-the-landscape-5-554x415.jpg

house-on-the-hill-linked-to-the-landscape-6-554x415.jpg

house-on-the-hill-linked-to-the-landscape-7-554x415.jpg

Tullee kaikille selviksi, mikä ero on ylenpalttisella krumeluurilla ja todellisella luksuksella ja tarkalla suunnittelulla.

Aika ankean näköinen mesta tämä viimeisin. IMO.

:)

Niin arvelinkin, että suurin osa sanoisi. Olen aika minimalistinen. Ympäristö noilla saarilla on tosi kuiva - siellä ei juuri mikään kasva. Mutta vakavasti ottaen, tässä ketjussa voisi miettiä sitä, mikä on todellista luksusta: ylenpalttisuus vai joku muu asia. Edelleen olen sitä mieltä, että suurin osa noista ketjun kuvassa olevista taloista on pelkkää kikkailua ja rahalla mässäilyä ilman pienintä todellista esteettistä tai laadullista käsitystä todellisesta luksuksesta.

En minä tarkoita, että kaikkien tarvitsee pitää valkoisesta laatikosta, jonka yksi seinä on lasia ja sisällä on sohva, pöytä ja tuoli. En kuitenkaan näe tässä
b_1_ABW0012_2.JPG
jo esitetyssä kuvassa mitään muuta kuin sietämätöntä sekamelskaa, joka on vain tehty hieman paremmalla maulla ja suuremmalla budjetilla kuin Mme Tapolan sisustus, jonka löydätte täältä

On kyllä tuo tapolan kämppä ihan kuin ruotsinlaivalta. Aikalailla juuri sellainen mitä voisi ounastellakin.

Itse kyllä komppaan demosia, minimalistiset jutut rokkaa jos ne oikeasti on "cutting edgeä" tai muuten vaan "topnotchia", taikka on jotenkin muuten harmoniassa ilman teennäistä krumeluuripaskaa.

Tässä tredissä on muutama erittäin hieno juttu jota voisi itsekin snadisti miniatyrisoituna soveltaa. Lähinnä valaistuksen ja kivisysteemien osalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai perskule on upeita lukaaleja:P Mistä tepe83 revit näitä kuvia?

Lähinnä seurailen myynnissä olevia asuntoja ja ulkomaalaisia foorumeita. Aina näistä kämpistä jää jotain pikku ideoita päähän, vaikka tietenkään kaikki laittamani kuvat eivät sitä omaa asunto ihannettani edustakkaan.

Fabio, tuo sohvakalusto alkuperäisenä vienee noin 60,000 euroa. Pikaisesti laskiskelin keskihinnaksi n. 5,000/tuoli tai pöytä. Jotain paljousalennusta Knollilta varmasti saa, jos ostaa tuon määrän.

Juu, siinä nurkilla pyöritään. Mää vain laskin hinnan Artekin 8000€:n Barcelonatuolitarjouksen hinnalla, joten kyllä tolla setillä jo mukavan kokoisen kämpän ostaa PK-seudun ulkopuolelta:D

Tämä threadi on melko musertava, mikä selittänee hiljaisuuden?

Vähän vaatimattomampikin hirsimökki alkaa olla luxusta kun sieltä aukeaa tämän tyylinen näköala.
iso_4.jpg

Oliko se nyt Wolverine leffassa, missä se asu Wolvis jossain Kalliovuorilla tjsp. Se tönön sijainti oli kanss aika jäätävä. :D

Oonko mä ainoa, jonka mielestä tämä ketju on täysin musertavan mansentava? Noi minimalistiset sisustukset teollisen kliinisillä tiloilla on semmoista märkää unelmaa, ettei mitään. Ja vittu ikinä ei ole mitään saumaa saada tommoisia vaikka kuin tienais.

Latest posts

Back
Ylös Bottom