Kiitokset teille vastauksista! Alkoi aurinko paistamaan tähänkin risukasaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sain Asuntolainan vaikka oli luottotiedoissa merkintä, eli riippuu pankista todella paljon.Nyt itse kysymykseen: Onko minulla mahdollisuutta saada koskaan esim asuntolainaa
Juurikin näin. Ei ulosottomiestä peljätä tarvitse, eikä huolehtia luottotieto-ongelmista, kunhan hoitaa asiat hänen kanssaan niinkuin sovitaan. Vasta, jos sinnekkän ei maksut hoidu, alkaa ongelmat.Eli siis toisinsanoen, maksat summan x kuukaudessa ulosottomiehelle kunnes 4 vuotta kuluu umpeen. Tämän jälkeen luottotiedot korjaantuu ja voit periaatteessa ottaa lainan pankista ja vaikka käyttää osan siitä ulosotossa olevien velkojen maksuun?
Ainakin siinä paperitulosteessa, jonka saa Suomen Asiakastiedolta tilattua ihan ilmaiseksi, näkyy kaikki kenelle tietoja on viimeisen puolen vuoden aikana luovutettu.Omatieto.fi-sivuiltahan tosiaan voi nykyään tarkistaa maksua vastaan luottotietonsa sekä ketkä ovat niitä käyneet katsomassa. Mutta näkyykö tuolla kaikki tietojani katselleet vai onko mahdollista, että jotkut ovat jonkin toisen firman kautta saaneet tietää mahd. merkinnöistä?