Satoja paketteja iherbistä ja muualta tilanneena sanonpahan vaan, että niin kauan kun paketissa ei ole paria purkkia enempää, ei tullia kiinnosta 'skan vertaa.
Enpas ole tanne kommentoinut, vaikka tryptofaani ja melatoniini ovat kuuluneet unidieettiini jo kai 3-4 vuotta. Minulla vaikutus on sellainen, etta melatoniini nukuttaa nopeasti ja tryptofaani antaa tasaisen pitkan unen. Jokainen tavallaan, kuten nukkumishairioillakin on erilaiset syynsa, mutta minulla siis noin.
Melatoniini hajoaa paivanvalossa, kaytetaan pikkulasten unilaakkeena jne, joten kayton pitaisi olla turvallista.
Molempia saanee nykyaan Lifesta, mutta hinnat ovat pilvissa. Laakariresepteista kokemukset ovat kaksinaiset, halpa hinta, mutta n 20 tabletin annostus ei riita paria viikkoa pitemmalle.
Melatoniini on tullut tilattua iHerbista ja tryptofaania ostan Saksan apteekeista, kun moinen on minulle helppoa. Saksan nettiapteekitkin toimittanevat myos Suomeen. Kayttamani trypton tuotenimike Saksassa on huumoritajuisesti Kalma, viittaa kai rauhoittavaan vaikutukseen
Toivottavasti en kirjoitetellut mitaan liian paljon mainokseksi haiskahtavaa, mutta molemmat aineet siis toimivat yhdessa ihan-ok ja niiden saatavuus on ollut kallista tai hankalaa, paitsi Suomen ulkopuolelta tilattuina.