Gaabriel Liittynyt 25.10.2002 Viestejä 15 6.2.2003 #1 Onko semmoisia ? Näin rantakauden lähestyessä olisi mukava saada tietoa nesteen poistosta. Elikäs millä päästä eroon ylimääräisestä nesteestä kropassa. Ja tarkoitus olisi käyttää ihan luonnollisia keinoja. -G-
Onko semmoisia ? Näin rantakauden lähestyessä olisi mukava saada tietoa nesteen poistosta. Elikäs millä päästä eroon ylimääräisestä nesteestä kropassa. Ja tarkoitus olisi käyttää ihan luonnollisia keinoja. -G-
tonika Liittynyt 12.12.2002 Viestejä 101 6.2.2003 #3 Kokeile kalsiumpyruvaattia!! Mulla lähti nesteitä pari kiloa viikon aikana..eikä tähän liittyny ees aerobista..
Kokeile kalsiumpyruvaattia!! Mulla lähti nesteitä pari kiloa viikon aikana..eikä tähän liittyny ees aerobista..
Gaabriel Liittynyt 25.10.2002 Viestejä 15 6.2.2003 #4 Originally posted by Tomi Tässä on joku vähän vanhempi threadi. Click to expand... Näyttää mulla olleen väärät hakusanat Kiitos, -G-
Originally posted by Tomi Tässä on joku vähän vanhempi threadi. Click to expand... Näyttää mulla olleen väärät hakusanat Kiitos, -G-