Lukkopainia Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nikke69
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pahoittelen jos jonkinlainen lista on täällä foorumilla olemassa mutta itse en löytänyt.
eli osaisiko ihmiset kertoa paikkoja Turusta, missä kyseistä lajia voisi harrastaa? ja olen aloittelija eli mielellään sellaisia paikkoja, jossa myös järjestettäisiin alkeiskursseja..googlettamalla taisin löytää vain yhden paikan ja uskoisin tän kokoisessa kaupungissa useampiakin olevan :) ..olisi kiva saada pientä vertailupohjaa (ihan noin hintatason, sijainnin yms. suhteen).

kiitoksia avusta!

Turussa jos haluaa lukkopainia BJJa tai vaparia treenata, niin kannattaa suunnata FFGlle.
Ehdotonta a-luokkaa kaikissa kolmessa lajissa.

Ja sitten yksi vaihtoehto on Turun Ju-jutsuseura.

Lajina on bjj, mutta alkeiskurssi on käytännössä lukkopainia (ei pukua).

Muuten seurassa on lukkopainitreenejä 1 krt/vko ja loput treeneistä puvun kanssa.

FFG:n lukkopainivalmennus on huippuluokkaa ja vapaapainivalmennustakin löytyy ihan maailman huipulta. Ei siinä varmaan kannata suuremmin pähkäillä vaan nenä kohti Brahenkatua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
FFG painottuu lukkopainiin ja vapaaotteluun. Turun Ju-jutsusseura on taas Suomen huippuseura BJJ:ssä eli puvullisessa painissa, seurassa treenataan myös lukkopainia. Molemmat seurat hyviä vaihtoehtoja. Riippuu mitä haluaa painottaa!

Juu. Sitä en kiellä etteikö osaamista löydy! Niin kun sanoin: molemmat hyviä vaihtoehtoja :rock:

Turun Ju-jutsuseurassa painotetaan kuitenkin pukupainia enemmän.

on myös Sankukai, jossa on vapaaottelua, lukkopaini ja bjj.
Eikös Sankukai ole karateseura missä vähän niinkun treenaillaan vaparia...? Ainakin Koivumäki itse on varsin hyvä vapaaottelija, mutta on ainakin huhujen mukaan ohjannut vaparista, lukkopainista ja BJJstä oikeasti kiinnostuneita FFGlle.

ihan varma en oo, mut kyl siel alkeiskursseja järjestetään ja muutama vanha GB Gym Turun jätkistä käy siellä vääntämässä..koivumäen mikon lisäksi. Ja jotkut ottelee amatöörikisoissa. ainakin viime vuoden loppupuoliskolla niitä näkyi useammankin kisan listoilla.

mikko olis hieno nähdä kehässä btw..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom