BB PRO Luke Sandoe

Viestin tarkoituksena oli ivata tätä "whatever it takes" -bodariporukkaa, joiden sanastoa tuo "cc" on. Normaali satiirin tehokeino, joka vähän tyhmemmältä saattaa mennä ohi.
Älä huolehdi, tiedän hyvin kuka Bostin Loyd (mr. 3cc) on jne. Eli ei mennyt todellakaan mennyt ohi, mikä pitäisi olla selvää tässä vaiheessa jos lukee mun vastauksen edelliselle kaverille.

Mun tulkinta sun satiirista oli että joku teinikielen puhuja yrittää tehdä vaikutusta käyttämällä turhaan suoraan jenkkienglantilaisia lyhenteitä. Ihan sentakia että kun noita roinakeskusteluja täällä lukee niin toi "cc" ei todellakaan ole käytössä oleva termi täällä eikä myöskään oikeassa kanssakäymisessä ihmisten kanssa. Ymmärrän kyllä että halusit piikitellä (pun intended) tiettyä kohderyhmää, jonka kuvittelit viljelevän tätä termiä. Myönnän että ihan fiksusti rakennettu kuvio mutta meni valitettavasti vähän ohi.

Edit: en siis missään nimessä kuvittele että oot näsäviisas teini. Toi sun läppä oli oikeasti mun mielestä ihan fiksu/hauska. Jälkeenpäin huomasin että mun vastauksesta tuli turhan hyökkäävä. Pahoittelut siitä.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllä se siltä vaikuttaa että horkan käyttäjät on aika koukussa horkkaan, ja eroon on vaikea päästä? Eli sama kuin narkilla.
Ei pidä paikkaansa, lihasmassaan voi olla koukussa, ei steroideihin suoraan. Et selkeesti koskaan ole käyttänyt ja taas kerran ne jotka ei ole käyttäneet, ovat kovimpia leimaamaan ja huutelemaan. Ei kukaan lopettanut bodari treenaamisen lopetettuaan hakkaa mitään trenbolonia ollen siihen koukussa. Jos vaikka jatkossa ne joilla ei ole mitään käsitystä asiasta, olisivat hiljaa. Narkomaalille tulee suora riippuvuus aineeseen, ilman sitä se voi välittömästi vuorokauden sisään todella huonosti fyysisesti ja henkisesti ja on aika kelvoton toimimaan. Bodarin olot taas helpottavat kun paino putoaa, eikä niillä ole mitään vieroitusoireita. Ärsyttävää katsoa kun höpötetään mitä sattuu vailla vitunkaan ymmärrystä.

Toisaalta tunnettu ilmiö "piikkiriippuvuus" on suhteellisen relevantti, eikä sitä suin surmin kannata 100 % sivuuttaa.
No mitä vitun tekemistä piikkiriippuuvuudella on horkan kanssa? Ei mitään, nyt pojat koittaa hakea vähän vitun kaukaa jotain. Uskokaa pois, lihasmassaan ja olemukseen voi jäädä koukkuun, ei steroideihin suoraan. Välillisesti joo. Nyt mä poistan jatkossa kaikki päättömät jutut, koska menee ihan naurettavaksi pelleilyksi.

Piikkiriippuvuus LOL, ei vittu mitä juttua :D

Ikäänkuin ex-bodarit tökkis itseensä piikillä, herranjumala miten kujalla ihmiset on, siis ei voi uskoa tätä enää. Nehän on tyytyväisiä kun ei tartte enää olla neulatyynynä, tajuatko sä miten vastemielistä hommaa se on nakuttaa 8 pistosta esim viikossa pitkin kroppaa? Et sä ymmärrä kun ei sulla ole käsitystä.

Nyt mä poistan jatkossa kaikki päättömät jutut, koska menee ihan naurettavaksi pelleilyksi.

Ei, en ole lukenut mitä täällä jengi on jeesustellut mutta jos anyway poistelet viestejä, niin voisit siivota Savolaisen ketjun. Naurettavaa paskanjauhamista sivutolkulla siellä. Perusta vaikka joku "maahanmuuttopolitiikka" tms ketju jonnekin muualle? Maken ketjuun voi sit postata jotain bodauskuvaa vaikka tms....

Toisaalta tunnettu ilmiö "piikkiriippuvuus" on suhteellisen relevantti, eikä sitä suin surmin kannata 100 % sivuuttaa.
Tää oli ihan salee läppä, mut mä en kyl usko et kukaan tykkää hormonien piikittämisestä. Se on vain pakollinen vittumainen toimenpide, jotta pystyy kasvattamaan/ylläpitämään lihasmassaa. Eniten jengi on kuitenkin koukussa treenaamiseen ja sit vasta niihin lihaksiin. Se on vaan vielä kivempi treenata, kun pystyy kehittymään jatkuvasti. Näin mä siis uskon.

Kilpabodaus ja varsinki raskaan sarjan huippu maailmalla on ihan eri asia. Eihän Suomessa oo ollu kautta aikain ku pari oikeasti isoa bodaria.

Tuskin huumeidenkaan piikittäminenkin IV:nä erityisen mukavaa kenestäkään, vaan se olo mikä tulee ku laittaa esim. herskaa ränniin.

Kertokaa mulle jos olen väärässä. Eli et jengi piikittää vettä vaan sen piikittämisen ilosta?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei, en ole lukenut mitä täällä jengi on jeesustellut mutta jos anyway poistelet viestejä, niin voisit siivota Savolaisen ketjun. Naurettavaa paskanjauhamista sivutolkulla siellä. Perusta vaikka joku "maahanmuuttopolitiikka" tms ketju jonnekin muualle? Maken ketjuun voi sit postata jotain bodauskuvaa vaikka tms....
Tää on keskustelufoorumi. Kuvagalleriat on sit erikseen. Jos ite on menossa politiikkaan ja puhuu paljon maahanmuutosta niin totta helvetissä siellä ketjussakin puhutaan maahanmuutosta. Kukaan ei kuitenkaan mene henkilökohtaisuuksiin. Sä voit vapaasti postata kuvia sinne tosin!

Tuskin kukaan rojuun on koukussa, vaikuttaa aika ikävältä hommalta koko prosessin ylläpito (hankinta, arvuuttelu pitoisuuksista, se piikittäminen, mahdolliset sivarit ym.), mutta uskoisin, että aika monelle lopettamista vaikeuttaa tieto siitä missä kunnossa ollaan oltu ja voidaan olla, voi varmaan treenaaminenkin tuntua turhalta ajatukselta, etenkin jos on aikanaan lääkkeet otettu varhain käyttöön.

Itse en asiasta ymmärrä, kunhan mutuilen, voi poistaa

Tuskin kukaan rojuun on koukussa, vaikuttaa aika ikävältä hommalta koko prosessin ylläpito (hankinta, arvuuttelu pitoisuuksista, se piikittäminen, mahdolliset sivarit ym.), mutta uskoisin, että aika monelle lopettamista vaikeuttaa tieto siitä missä kunnossa ollaan oltu ja voidaan olla, voi varmaan treenaaminenkin tuntua turhalta ajatukselta, etenkin jos on aikanaan lääkkeet otettu varhain käyttöön.

Itse en asiasta ymmärrä, kunhan mutuilen, voi poistaa
Nimenomaan lihasmassaan voi jäädä koukkuun. Mutta se aiheuttaa myös sen, että jos kuitenkin lopettaa, niin edelleen koitetaan pitää mahdollisimman paljon massaa ja treenataan silti aktiivisesti.

Siihen fiilikseen treenissä voi jäädä tavallaan koukkuun. Kuuri päällä hirvee pumppi reeni kulkee, hyvä onnistumisen tunne siitä.
Nolla kaasuilla sitten treeni antaa huomattavasti vähemmän sitä onnistumisen tunnetta. Pumppi ja fyysinen mielihyvä mitä se antaa on muisto menneestä vaan.

Steroidien ongelma yksinään riippuvuuden kannalta on se, ettei niiden mekanismi ole laisinkaan sama mitä monen muun koukuttavan aineen tai päihteen. Niiden toiminta ei ole akuuttia, vaan kestää viikkoja ja kuukausia ennenkuin mitään tapahtuu ja tämäkin ehdollistetaan kovaan treeniin ja ruokavalioon. On absurdia lukea miten jotkut väittää että joku jäisi koukkuun esim serotoniinia laskevaan trenboloniin. Nauttisi jotenkin siitä kamalasta yskästä pistoksessa, mielialan mahdollisesta laskusta ja kolesterolien huonomisesta. Testostori on ainoa mikä on yksinään käytettynä edullista ilman treeniäkin, mutta se taas ei ole anabolinen steroidi enää. Mutta että joku jäisi koukkuun oxymetholoniin ja vetäisi maksansa parissa vuodessa paskaksi kun ei kykene olemaan syömättä ainetta, joka tekee järkyttävän kuvottavan olon, tuo nestettä, finnejä ja muutenkin ylimääräistä massaa nostaen verenpainetta. Ja miettikää, että jotkut oikeasti vielä luulevat, että näihin aineisiin jäädään suoraan koukkuun.

Steroidien ongelma yksinään riippuvuuden kannalta on se, ettei niiden mekanismi ole laisinkaan sama mitä monen muun koukuttavan aineen tai päihteen. Niiden toiminta ei ole akuuttia, vaan kestää viikkoja ja kuukausia ennenkuin mitään tapahtuu ja tämäkin ehdollistetaan kovaan treeniin ja ruokavalioon. On absurdia lukea miten jotkut väittää että joku jäisi koukkuun esim serotoniinia laskevaan trenboloniin. Nauttisi jotenkin siitä kamalasta yskästä pistoksessa, mielialan mahdollisesta laskusta ja kolesterolien huonomisesta. Testostori on ainoa mikä on yksinään käytettynä edullista ilman treeniäkin, mutta se taas ei ole anabolinen steroidi enää. Mutta että joku jäisi koukkuun oxymetholoniin ja vetäisi maksansa parissa vuodessa paskaksi kun ei kykene olemaan syömättä ainetta, joka tekee järkyttävän kuvottavan olon, tuo nestettä, finnejä ja muutenkin ylimääräistä massaa nostaen verenpainetta. Ja miettikää, että jotkut oikeasti vielä luulevat, että näihin aineisiin jäädään suoraan koukkuun.

Täysin samaa mieltä.

Sen verran lisäisin kuitenkin että ei testo ole ainut aine josta ihminen saa hyötyjä vaikka ei treenaisi ollenkaan.

Esim. Kasvua käytetään todella yleisesti ainakin rikkaiden amerikkalaisten keskuudessa vaikka ei ikinä treenata ihan vaan sen nuorentavan vaikutuksen takia.

Uskoisin myös että jotkut käyttävät t3 tai t4 valmisteita pysyäkseen laihempina vaikka eivät koskaan treenaisi.

Täysin samaa mieltä.

Sen verran lisäisin kuitenkin että ei testo ole ainut aine josta ihminen saa hyötyjä vaikka ei treenaisi ollenkaan.

Esim. Kasvua käytetään todella yleisesti ainakin rikkaiden amerikkalaisten keskuudessa vaikka ei ikinä treenata ihan vaan sen nuorentavan vaikutuksen takia.

Uskoisin myös että jotkut käyttävät t3 tai t4 valmisteita pysyäkseen laihempina vaikka eivät koskaan treenaisi.
Aah, ollappa rikas Amerikkalainen...

Ei pidä paikkaansa, lihasmassaan voi olla koukussa, ei steroideihin suoraan. Et selkeesti koskaan ole käyttänyt ja taas kerran ne jotka ei ole käyttäneet, ovat kovimpia leimaamaan ja huutelemaan. Ei kukaan lopettanut bodari treenaamisen lopetettuaan hakkaa mitään trenbolonia ollen siihen koukussa. Jos vaikka jatkossa ne joilla ei ole mitään käsitystä asiasta, olisivat hiljaa. Narkomaalille tulee suora riippuvuus aineeseen, ilman sitä se voi välittömästi vuorokauden sisään todella huonosti fyysisesti ja henkisesti ja on aika kelvoton toimimaan. Bodarin olot taas helpottavat kun paino putoaa, eikä niillä ole mitään vieroitusoireita. Ärsyttävää katsoa kun höpötetään mitä sattuu vailla vitunkaan ymmärrystä.
Olet aivan oikeassa, en ole koskaan käyttänyt - enkä todennäköisesti tule käyttämäänkään.

Mutta kun on horkannut, niin hankalahan sitä on lopettaa, sitähän kuvastaa sinun kirjoituksesi varsin hyvin:
"Elämän keskipisteeksi tulee treenit ja sen ohella päivän kohokohta on, kun saa kaivaa taas neulan ja ruiskun kaapista. Kuurien ajan sitä elää kuin viimeistä päivää ja tauoilla taas mennään vain odotellessa seuraavaa settiä. Palauttavia venytellään pitkälle tauolle, että koneessa olisi kokoajan jotain pientä."

Kyllä siihen vaan niin kovasti näyttää koukkuun jäävän.

Olet aivan oikeassa, en ole koskaan käyttänyt - enkä todennäköisesti tule käyttämäänkään.

Mutta kun on horkannut, niin hankalahan sitä on lopettaa, sitähän kuvastaa sinun kirjoituksesi varsin hyvin:
"Elämän keskipisteeksi tulee treenit ja sen ohella päivän kohokohta on, kun saa kaivaa taas neulan ja ruiskun kaapista. Kuurien ajan sitä elää kuin viimeistä päivää ja tauoilla taas mennään vain odotellessa seuraavaa settiä. Palauttavia venytellään pitkälle tauolle, että koneessa olisi kokoajan jotain pientä."

Kyllä siihen vaan niin kovasti näyttää koukkuun jäävän.
Tää ei ole vastaus juuri sulle vaan lähinnä yleinen kannanotto. Näen tässä lainauksessa tilaisuuden yrittää selvittää asioiden laitaa myös niille jotka eivät käytä.

Itse käytän ja mun näkemykseni on se että koukkuun jää (myös minä itse) kovaan treeniin, isojen rautojen liikutteluun, isoon lihasmassaan ja fyysiseen voimaan/suorituskykyyn. Eli se on se elämäntyyli kokonaisuudessaan johon jää kiinni ja roina on tuossa kaikessa suuressa osassa koska se osittain mahdollistaa tuon kaiken. Asiaa voi myös ajatella niin että kun on saanut supersankarin supervoimat, ei niistä mielellään halua luopua (Ei kirjaimellisesti mutta tää vertauskuva varmaan auttaa ymmärtämään jos ei ole omaa kokemusta).

Samalla tavalla voi olla "koukussa" treenaamiseen ilman roinaa, eli voi sanoa että kummassakin tapauksessa on kyse psyykkisestä riippuvuudesta. Roinaajan valinnassa toteuttaa tuota elämäntyyliä on tietenkin enemmän terveysriskejä kuin natulla. Joillain se varmasti menee tasolle joka varmasti haittaa muuta elämää mutta ei se kaikille ole automaattisesti vakavinta mahdollista tasoa. Seksiriippuvuus ja uhkapeliriippuvuus on hyviä esimerkkejä vastaavaan tyylisistä riippuvuuksista.

Tossa Miken kirjoituksessa on ihan selvästi mukana dramatisointia ja se toimii, joka on tärkeää jotta kohdeyleisö höristäisi korviaan kun puhutaan asioiden mahdollisista negatiivisista terveysvaikutuksista.

Ei kukaan roinaaja oikeasti nauti siitä piikittämisestä. Tässä on enemmän kyse siitä että tietoisuus siitä että ollaan kehityksen tiellä aiheuttaa tietynlaista tyytyväisyyttä. Kyse ei ole siitä että piikittämisestä seuraisi välitön ja akuutti euforia, jonka haluaa kokea aina uudestaan ja uudestaan. Tää ero on oleellinen huumeiden piikittämisen ja roinaamisen välillä. Ei diabeetikkokaan saa "kiksejä" insuliinista pelkästään siksi että sitä piikitetään. Käyttötavasta huolimatta steroidit eivät aiheuta samanlaista kemiallista riippuvuutta kuin huumeet ja alkoholi.

Toivottavasti tästä välittyy se että kyseessä ei ole "hehkutus" tai roinan terveyshaittojen kieltäminen. Yritin tuoda esiin asian mahdollisimman realistisesti (toki kyseessä oma subjektiivinen näkemykseni) että myös naturaalit ymmärtäisivät roinapettereiden "sielunmaisemaa". Itselläni lähti joku aikaa sitten yläkertaan ystävä, ihan liian nuorena, jonka sydän petti. Kyseessä oli tapaus jolla oli perimän kautta paljon riskitekijöitä sydänsairauteen. Mun näkemys on että tapauksessa roina oli 100% varmasti pahentanut tilannetta jonka takia, ikävä kyllä, lähtö tuli ihan liian aikaisin. Olisi hyvä että asiasta voitaisiin keskustella realistisesti ilman turhaa tunnekuohuntaa. Leimaaminen, vittuilu, vähättely yms. ei aja kenenkään etua, kuten ei myöskään haittapuolien vähättäly ja yltiöpositiiviset hehkutukset. Tosiasia on että todella moni lähtee tähän steroidien kanssa pelaamiseen ihan järkyttävän huonolla tietopohjalla ja ymmärryksillä. Negatiivisia terveysvaikutuksia ja riskejä voi minimoida jos on ymmärrystä asian tiimoilta (enkä nyt tarkoita että touhu muuttuisi maagisesti terveelliseksi tms.). Tää on tosi tärkeää koska pitkässä "steroidiurassa" on riski että sitten kun joku asia (esim. sydän) alkaa oireilla, on ehtinyt tapahtua jo paljon vahinkoa. Siksi asioista pitäisi voida puhua ilman turhaa leimaamista ja keskittyä tiedepohjaiseen informaatioon, eikä pelkkään salimörköjen "broscienceen".

Sanonpa vaan omakohtaisen kokemukseni ihan naturaalina treenaamisesta, että meneehän se olo melkoisen surkeaksi aina pitemmän treenitauon aikana. Jopa siihen perustason bodausharrastajan lihasmassaan ja suorituskykyyn jää kyllä koukkuun ja ne kesätauon jälkeiset ekat 1-4 treeniviikkoakin on aina melkoisen masentavaa aikaa. Ei vaan motivaatio ole ikinä riittänyt ympäri vuoden treenaamiseen. Ja voisin kuvitella, että ketkä anabolien kanssa treenaa ja keskimäärin vielä selvästi isommat lihat niin vituttaa vielä enemmän jos taukoa harjoittelusta pitää.

Ja kun monet puhuu mutua, niin mä ainakin puhun kokemuksesta. Toki mun kokemukset ei täällä koskaan ole painanut, mutta anyways mä pidin 10 vuoden tauon lääkkeistä ja myös alussa vuoden tauon treenistä. 10 vuotta, se on pitkä aika pojat ja hyvin arvokasta tietoa ainakin itselle. Teille se tieto todennäköisesti on nollan arvoinen koska mutu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom