Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tiedän. Huomisesta alkaen unirytmi taas vakiintuu kun koulu alkaa. Silloin unta tulee vähintään 6-7 tuntia yössä.Timba79 sanoi:No ei tuo epäsäännöllinen unirytmi ainakaan mitenkään paranna sitä tilannetta. Eli säännöllisyyttä siihen ja varmasti osansa auttaa sekin.
juffe sanoi:Kyllä tässä pitää ruveta funtsaileen pikkuhiljaa että josko vetäis taas Zonea, ku tuntuu että nälkään kuolee
Kipi I sanoi:Niin vaikea uskoa että lihasmassa lisääntyy miinuskaloreilla. Vai olisko niin että rasva palaa pois ja lihakset tulee näkyviin, jolloin tulee se tunne?!?!
Pinja sanoi:Hei oikeasti, jos lähtee mille tahansa dieetille, niin nälkä tulee varmasti.
Cockton sanoi:Hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla voi vallan mainiosti laihtua ilman nälkää. Vai miten mulla ei ole ollut nälkää edes tuolla alle tuhannen kilokalorin päiväannoksella?
Tahvo Tohveli sanoi:Minulla oli nälkä sekä ketogeenisella, että enempi hiilareita sisältävällä dieettiruokavaliolla. Mitä tämä todistaa? Ei mitään muuta kuin sen, että ihmiset ovat yksilöitä. Vähähiilarinen ei ole mikään kaikille parhaiten sopiva ihmedieetti.
Kuinka alhaiseen rasvaprosenttiin olet päässyt?
Cockton sanoi:Rasvaprosentti? tirsk... tuossa on sellanen pelastusrengas vyötäröllä etten ole rasvaprosenttiani mitannut. Mututuntumalla: liikaa. :D
Cockton sanoi:
Hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla voi vallan mainiosti laihtua ilman nälkää. Vai miten mulla ei ole ollut nälkää edes tuolla alle tuhannen kilokalorin päiväannoksella?
Kärsiminen perustuu luterilaiseen käsitykseen siitä, että kaiken pitäisi olä.la kärsimystä. Älä pahastu, mäkin luulin ennen että laihtuminen kysyy ainoastaan itsekuria, ja jos on liikaa läskiä niin se tarkottaa sitä ettei ole selkärankaa. Nykyään laihdun, ilman nälkää. Eikä kyse ole siitä että olisin tottunut nälkään. Olen kokeillut niin monta kertaa laihtua virallisterveellisellä linjalla ja joka kerta se on tyssännyt siihen että on jatkuva nälkä, joten trust me: tiedän kyllä miltä se tuntuu.
Pinja sanoi:Jos taas on kyse ihan tavallisesta painonpudotuksesta, niin silloinhan se pitäsikin olla niin, että nälkää ei tulisi, jotta lopputulos olisi mahdollisimman pysyvä. Olen myös edelleenkin sitä mieltä, että kyllä sitä itsekuriakin tarvitaan.
naapu sanoi:Mihin aikoihin noi hiilarit kannattaa sijoittaa, kannattaako jattaa palautusjuoma pelkastaan proteiinipaukuksi? Ja vetasta treenin jalkeen tommoset 60 grammaa kauralesetta, vaikos?.
Hoku sanoi:hyvät rasvat nopeuttaa sitä rasvan polttoa