Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juffe sanoi:Syön jakaumalla p40/hh20/r40, joten hiilareita tulee koneeseen n. 100 - 150g / päivä.
Ruokavalio määritellään lääketieteen mukaan ketogeeniseksi silloin, kun imeytyvän hiilihydraatin saanti vuorokaudessa alittaa 100 grammaa. Tuo 100 grammaa on se aivojen tarvitsema glukoosin minimimäärä normaalia toimintaa varten.Puunhalaaja sanoi:Luinpa tässä amerikan kielistä opusta kuin Sports nutrition review. Tämän mukaan aivot kaipaisivat 130 grammaa hiilaria per päivä toimiakseen optimaalisesti. Eli ilmeisesti sen alemmaksi ei kannata laskea ainakaan kovin pitkäksi aikaa
juffe sanoi:Ihmetystä herättää se, että: Normaaliruokavaliolla ollessani, hyvä kun sain edes 2000-2400 kcal päivässä täyteen, ja siltikään ei ollut nälkä, ei ollut ruokahalujakaan pahemmin. Mutta nyt kun hiilarit on poissa koneesta (suurimmaksi osaksi), niin edes 3500 kcal päivän totaalisyöminen ei tee oloa kylläiseksi.
Carbon sanoi:Itse olen nyt myös dieetillä ja olen ajatellut kokeilla low-carbia ihan sen vuoksi että näyttää toimivan hyvin. Olen tässä laskeskellut hiilareita ja minulla on vaikeuksia saada hiilareiden määrää alle 150g/päivä. Mitä syötte päivällisellä ja lounaalla? Itselläni on niissä mukana riisi, josta tulee päivässä 100g hiilareita (50g per ateria). Kanan kanssa on curry kastike makua antamaan. Mitä hyviä matalahiilarisia vaihtoehtoja olisi? Yksi joka tulee mieleen on noi Atrian wok-vihannekset ja siihen mukaan 110g kanaa...
Cockton sanoi:Lihasmassan lisääntymisestä dieetillä on täällä keskusteltu paljon, ja meikäläisen kokemus on tämä. Lähtötilanteessa lihasta oli kyllä sitäkin, läskit lähinnä vatsan kohdalla. Tässä on vähitellen alkanut tuntua että sitä kasvaa liian isoksi
MrSeoinage sanoi:Juffe: Uakon et se sun vahva näläntunne johtuu juuri mainitsemastasi tupakanpolton lopettamisesta
protsku sanoi:Eli joko vedät reilusti vähintään 200 grammaa hiilareita päivässä tai sitten alle 100 grammaa mutta ei kannata jäädä keikkumaan sinne välimaastoon. Kroppa ei osaa silloin päättää missä mennään.