lounaaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja annamae
  • Aloitettu Aloitettu
Ekaksi, ekaa kertaa taalla ja tosi siisti palsta! Siispa aloin kyselemaan viisaammilta neuvoja...

Mulla on ongelmia lounaan kanssa. Treenaan salilla 3 kertaa viikossa ja kayn spinningissa/uimassa toiset 3 kertaa...lisaksi jotain kausiluontoista kuten melontaa nyt. No, olen kuitenkin normaalisti 8-16 toissa...siis mita pakata lunch boxiin? Mulla ei ole toissa mikroa. Eli lammitettavaa se ei voi olla. Sen pitaisi olla terveellista, vaha kalorista ja mielellaan treeniin sopivat protskut ja muut kondiksessa. Mulla alkaa meinaan mielikuvitus loppua tan homman kanssa. Asun UKssa ja takalaiset vetaa majoneesi-vehnaleipaansa...joten mulla kahviloiden ja ruokaloiden 'ruuat' ei nappaa! Pari kertaa yritin ja olo oli pahempi kun Macin jaljilta...ahky ja kerta pierasulla maha taas tyhja. :)

Joten...mita te treenarit heitatte lounaaksi? Mulla on myos semmosia kokous ja konfferenssi paivia...kuten huomenna...jossa on lounas...siis niita leipia. Ja pitais itse kuskata jotain mika ei herata liikaa huomiota. Joskin noille paiville on aina proteiini-hiilari juoma ihan hyva pikavaihtoehto...vai?

Kiitos jo etukateen. Ja pliis auttakaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeileppa vaikka polarjuustoa kuutioina+viinirypäleitä+vihreää salaattia+kurkkua+tomaattia. Erittäin bueno kylmälounas!

Tonnikalasalaatti featuring raejuusto olis myöskin aika bueno. Tonnikalaa viinirypäleitä salaatinlehtiä vähän kurkkua pari tomaattia ja raejuustoa. Tuommosta oon itse tehny, mutta salaatteja voi tehä miljoonia erilaisia.

Tunasalaattia vaan! Oma reseptini tällä hetkellä:

- Purkki tonnikalaa (vedessä)
- 100g raejuustoa
- 1 tomaatti pikku palasina
- 10g kylmäpuristettua rypsiöljyä
- 50g (kuivapaino) pikamakaronia
- Mausteeksi ruohosipulia

Vie kerralla hyvin isommankin nälän, tai sitten piisaa hyvin kahdeksi välipalaksi. Nopea valmistaakin.

Mulla koostuu duunin vararuokavarasto tonnikalasta, myslistä ja proteiinijauhosta. Nälkään on niin moni kuollu.

ljm sanoi:
Osta joku halpa mikro sinne töihin itelles?[/QUOTE

Olen siis etela Englannissa...taalla ei ole mikroa ja tanne ei sita saa tuoda. Heti tokana paivana kysyin...tyhmaa!

Kokeilen heti tota tonnikalasalaattia. Kavisko makaronin tilalla tummariisi...se on parempaa.

Kylla ma oon sit paremman puutteessa syony ihan puuroa, raejuustoa ja rahkaa tuoreilla marjoilla. Ja kai niita voileipiakin voi syoda jos tekee ne kotona esim kauraleipaa (ruisleipaa ei oikeen oo saatavilla Ryvitaa lukuunottamatta...Ryvita on muuten tasta kylasta). Kunhan paalliset ei vaan ole englantilaisten majoneesimossoja. Eiko?

Ma oon niin uusi tassa hommassa etta sori jos kysymykset kuulostaa tyhmilta. Joku mimmeissa otti nokkiinsa jo koko kysymyksesta.

Mun normaali välipala on tän näkönen: ruisleipää, kinkkua ja juustoa, pari keitettyä kananmunaa, tomaatti. Tommonenhan kulkis ehkä kohtuu kätevästi töihinkin.

annamae sanoi:
Ma oon niin uusi tassa hommassa etta sori jos kysymykset kuulostaa tyhmilta. Joku mimmeissa otti nokkiinsa jo koko kysymyksesta.

En todellekaan pitänyt kysymystäsi tyhmänä, enkä ottanut siitä nokkiini. :peace:

Ja lounasvinkki: rahka (ilmeisesti kukaan ei ole sitä vielä maininnut).

:offtopic: Miksi työpaikallesi ei saa tuoda mikroa?

Rahka on muuten englannissa paljon parempaa kuin suomessa. Taas jugurtti ei oikein toimi.

Jos et viitsi kanniskella työpaikalle ruokia, niin miten olisi jokin MRP, eli Meal Replacement ? Laatikossa on yleensä 20 pussia ja ravintoainesuhteet ihanteelliset + vitamiinit ja hivenaineet päälle.

Mikä tahansa tunnettu merkki ei varmaankaan petä ja ovat siellä briteissä paljon halvempiakin kuin täällä Suomessa. Lisäksi siellä saarivaltiossa nettikaupat eivät yleensä peri kuljetuksesta yhtään mitään.

Jos päädyt ateriankorvikkeisiin, niin kannattaa valita sellainen missä on ainakin osa maitoproteiinia, se pitää nälän poissa pidempään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom