oletteko loukanneet itseänne pahasti salilla? itse en koskaan, olenhan käynyt aktiivisesti jo huikeat 5 kuukautta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Antijape
Kipu oli olkapään 'sisällä' ja se säteili niskaan ja käsivarteen. Kipua ei oikeastaan ollut kuin treeniä tehdessä, mutta siellä se sitten kasvoikin niin sietämättömäksi että pakollinen kuukauden tauko oli edessä. Jottu on sinänsä outo että edelleenkin (4 vuoden jälkeen) silloin tällöin on havaittavissa samaa vaivaa tosin lievempänä. Niskan-takaa punnerrus, vipunostot ja perhos-laite on ilkeimpiä kivun kannalta.
Originally posted by Krusifiksi
Suomeksi: menisit fysioterapiaan(tuon kun olis itsekin käsittänyt ajoissa).
Originally posted by Antijape
Nii ja sitte vielä kysyn että onko sulla ollut toi vaiva molemmisa olkapäissä ja pelkästään toisessa?
ihme ettei mennyt luita poikki. minne se muuten siirtyi rinnalta? mahalle, lattialle, KAULALLE?Originally posted by Jansku
Mulla tipahti kerran vuosia sitten n. 90 kg penkissä suorilta käsiltä rinnalle, kun treenailin duunissa ruokatauolla ajankulukseni. En tiedä miten olin niin mämmikoura, mutta säikähdin ihan helvetisti ja rinta oli muutaman päivän kipeä :p
Originally posted by beginner
ihme ettei mennyt luita poikki. minne se muuten siirtyi rinnalta? mahalle, lattialle, KAULALLE?
Originally posted by gnut
kerran tippui penassa painot naamalle ja taju meni vähäks aikaa
Originally posted by cartman74
No salilla en varsinaisesti... Kai?
Mutta muita vammoja löytyy! :D
Pahimpana selkärangan okahaarakkeiden murtuminen 4. ja 5. nikamman paikkeilla, jonka takia selkärankani on käytännössä poikki ja liikkunut tuosta murtumakohdasta 8 mm eteenpäin.
Oikea polvilumpio meni kerran kokonaan pois paikaltaan, mutta "muljahti" sitten takaisin itsestään rikkomatta kai mitään isompaa? Joku jänne siellä välillä hakee paikkaansa...
Oikea solisluu on murtunut! Vasemmasta peukalon kärjestä puuttuu pala! :D
Oikea peukalo on kerran vääntynyt sananmukaisesti keskelle kämmentä!
Vasen yläetuhammas on mennyt poikki!
Pohjeluu on murtunut ainakin kaks kertaa!
Ja ai niin! Taisin mä viime keväänä sitten salilla oikean olkapääni jotenkin loukata, koska meni melkeen 4 kuukautta ennen kuin taas pystyin esmes vipunostoja taas sivulle kivutta tekeen! :kippis1: