Louie Simmons - Westside barbell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pite
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan mielenkiinnosta kysyn että paljon on porukalla yhteistulos? Ittellä on 3vk päästä tarkoitus ottaa Penkki, veto ja kyykky maksimit. Näkee paljon on tullu kehitystä 9vk aikana.

Jotain tähän suuntaan. Vanha tulos on 470kg ja 510kg ois uutena tavoitteena mutta olen ihan tyytyväinen kuhan toi 500kg menee rikki.. Pieniä tuloksia ovat mutta ylöspäin mennään vuoren varmasti kuhan vältetään loukkaantumista ja ylikuntoa.

Penkki 110-> 120kg
Veto 200-> 215kg
Kyykky 160-> 175kg

Ihan kiitettäviä tuloksia. Omista tuloksista en tiedä varmaksi, mutta olis tavotteena rikkoo 600kg viimestään kesän lopulla. Uskon sen täysin mahdolliseks jos vaan paikat pysyy ehjänä. Enkä nää mitään syytä miksei pysyis :D Ei vaan ikinä ei tiedä mitä käy, mutta ilmottelen täällä sitten kun se 600kg menee rikki. :)

600kg on kova Raw tulos mun mielestä. Oon ajatellu että hankin penkkipaidan kun pukkaa 140kg ja kyykky puvun kun 180kg 1RM.. Eri aikaan ne tulee mutta hyvä niin. Saapahan harjoitella paidan tai puvun käyttöä kunnolla yks kerrallaan ettei oo kaikki vermeet laukussa samaan aikaan pyörimässä. Voi olla ekat nostot kyllä melko HC touhua..

Noniin. Ite oon 20 ja painoa tällä hetkellä 87kg. Tiputan siitä tosin vielä vähän. Parhaimmillani (pahimmillan) painoin vajaan sata :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pientä päivitystä treeni painoista millä treenannu kuluneen 8vk aikana. Enää 2vk nii pääsee tekeen YT kokeilun.

MV päivä.
-Lankkupenkki 120/130/140kg *1
-Lattiapunnerrus 100/105/115kg *1
-Hyväähuomenta 170/180/190/200kg *1
-Korotettu Mave 170/180/190kg *1
-Safty Bar squat Low-box 120/130/140kg *1

NV
-Nopeuspenkki fat-bar 60/65/70kg *3
-Nopeuskyykky Low-box 90/100/120/140kg *2
-Nopeusveto 120/130/140kg *1 + 20kg ketjuja

Aika jännästi Lattiapunnerruksella ja Lankkupenkillä eroo. Itellä noi kulkee aika lailla käsikädessä painojen suhteen. Millasella lankulla teet?

Ku otin lattiapunnerrusta nii siit on jo aikaa 6vk tjs. Lankku on 7cm paksu. Että kyllä ne kulkee samoissa painoissa.

2-3vk välein se vaihtuu.. Oon vasta kerenny 3kertaa treenata lankulla tässä ohjelmassa. Salilla on tasan se 1 lankku 7cm paksu jota kukaan ei käytä eikä suurin osa luultavasti tiedä edes mikä se on. Pitäs joku viikko sorvata 5cm 10cm sekä "jytky" 15cm lankku ku joskus hankkii paidan nii siinä ok kapine lockouttia treenata isolla painolla.

Meillä on salilla sellanen lankku missä on 2" ja 4". Ajattelin kanssa tehdä itte sellasen missä olis vielä se 6" niin sais niitäkin vaihdella monipuolisesti.

On tullu ylöspäin kovasti toi lattiapunnerrus ku tänään tein maksimivoimaa.
viimeinen työsarja eli 1*100kg+40kg ketjuja. Alla kuitenki 11h töitä hikoillu umpihaalareissa ja pillillä polttanu säiliötä pienessä helteessä, että voi olla että ois kovemman tuloksen saanu jos ois ilmastoidussa konttorissa ja 6h pulla päiviä tekis.

On tullu ylöspäin kovasti toi lattiapunnerrus ku tänään tein maksimivoimaa.
viimeinen työsarja eli 1*100kg+40kg ketjuja. Alla kuitenki 11h töitä hikoillu umpihaalareissa ja pillillä polttanu säiliötä pienessä helteessä, että voi olla että ois kovemman tuloksen saanu jos ois ilmastoidussa konttorissa ja 6h pulla päiviä tekis.

No nyt oli melko turha toi vika seivaus :D Kylhän tää on niin monesti käyty läpi että tuloksiin vaikuttaa genetiikka ja ympäristö..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom