Lotro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kgb
  • Aloitettu Aloitettu

kgb

Aloitetaanpas ketju WOW:n "tappajasta".
Onko täällä pelin pelaajia. Itse pelannut nyt 2 viikkoa burglarilla(21).

Hyvää:

- Hienosti toteutettu taikuuden puuttuminen keski-maasta.
- Ulkoasu oikein hieno.
- Hienot tehtävät, varsinkin pääjuoni on hyvä.
- Työn tekeminen voi näköjään olla hauskaa:), eli crafting pelissä mukava lisä.
- Pienet palkinnot monstereiden tuhoamisesta ja tutkimusmatkailusta tekevät kaikista pelaajista vähän erilaisia.
- Musisointi luo kivasti tunnelmaa, tehtävän alku odotellessa.
- Tehtävistä saa paljon enemmän EXPaa, kun monstereista, joten ei pelkkää hack´n´slashii.

- Liikaa juoksemista, jos kaikki tehtävät aikoo tehdä.
- Kuoleminen tulee kalliiksi, koska kuoleminen hajoittaa esineitä.
- Myös se, että ei voi tehdä merkintöjä karttaan on todella huono asia.
- Isompi osa tehtävistä pitäisi olla privaatti-tehtäviä(instanceja)
- taso rajoitus paremmissa tavaroissa.

-Kapu-

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haluaisin kuulla enemmän kommentteja pelistä. Kannattaako laittaa wowi jäähylle ja tutustua tähän peliin. Jotenkin on sellanen fiilis, että tämä ei yllä samalle tasolle, kun ei samanlaista hypetystä ole pelin ympärille syntynyt..

Kokemuksia..? :)

Sai Tilt.tv:n arvostelussa 9/10 pojoa. Se ei tietänkää tee pelistä automaattisesti mitenkään loistokasta, mutta itse olen todennut nuo Tiltin arvostelut varsin päteviksi, tai ainakin ovat linjassa omiin mielipiteisiini. Itsehän en valitettavasti pääse tätä herkkua kokeilemaan jossen uutta konetta hanki, vaatii nimittäin 3gigan prossun. :(

Sai Tilt.tv:n arvostelussa 9/10 pojoa. Se ei tietänkää tee pelistä automaattisesti mitenkään loistokasta, mutta itse olen todennut nuo Tiltin arvostelut varsin päteviksi, tai ainakin ovat linjassa omiin mielipiteisiini. Itsehän en valitettavasti pääse tätä herkkua kokeilemaan jossen uutta konetta hanki, vaatii nimittäin 3gigan prossun. :(

Eikö se minimi prossu ollut 1.8Ghz. Itse pelaa 3Ghz AMD athlonilla, 2Gram ja X850 näyttiksellä ja toimii moitteitta täysillä herkuilla.

Enemmän olisi pitänyt käyttää mielikuvitusta tehtäviä tehdessä. Nyt on vähän liikaa tehtäviä tapa 10 villisikaa, jonka jälkeen sama NPC antaa questin, jossa pitää tappa jotain toista otusta taas X-määrä. Antaisi edes ne questit samalla kertaa, eikä tuolla tavall, tee tämä niin saat tämän.

Näyttää siltä, että craftingilla ei oikeasti tee mitään. Mulla 28 tason ukolla on jo parempi haarniska, kuin itse pystyn ikinä tekemään:(. Random dropit menevät ylleensä myyntiin, koska questin palkinnot parempia. tämän takia ei oikein saa mitään myytyä huutokaupassa.

Ainakaan kaikki ammatit eivät taida olla kovin järkeviä. toisaalta kokkina pystyn tekemään ruokaa, joka taas toimiin parannusjuomana.

-Kapu-

Liikeneekö tähän lisää kommentteja ? Olen lukenut/kuullut ettei kyseisessä pelissä ole pvp:tä (mikä on mun mielestä plussaa). Entä mitenkähän on tulevaisuuden laita, joutuukohan loppupuolella kasaamaan 40-60 hengen laumoja pysyäkseen edes pystyssä ?

Liikeneekö tähän lisää kommentteja ? Olen lukenut/kuullut ettei kyseisessä pelissä ole pvp:tä (mikä on mun mielestä plussaa). Entä mitenkähän on tulevaisuuden laita, joutuukohan loppupuolella kasaamaan 40-60 hengen laumoja pysyäkseen edes pystyssä ?

Ei ole PvP:tä vaan se on korvattu PvPm, eli voit hypätä monsterin nahkoihin ja tapella pelaajia vastaan.

6 pelaajaa mahtuu fellowshippiin ja max 4 fellowshippiä voi muodostaa raidin, eli max 24 pelaajaa tarvitsee, ainakin tällä hetkellä.

-Kapu-

Näyttää siltä, että craftingilla ei oikeasti tee mitään. Mulla 28 tason ukolla on jo parempi haarniska, kuin itse pystyn ikinä tekemään:(. Random dropit menevät ylleensä myyntiin, koska questin palkinnot parempia. tämän takia ei oikein saa mitään myytyä huutokaupassa.
-Kapu-

Taisin olla väärässä tuon craftaamisen suhteen. Pelistä löytyy kertakäyttö"reseptejä" joilla voi tehdä hyviä vehkeitä.

-Kapu-

Houkuttelevaa pitkästä aikaa. Wowissa kyllästyin PVP:hen ja siihen että lopussa tarvittiin 40 että saa mitää aikaan. Ja se elämä !?

No tuota nyt joutuu tosissaan harkitsemaan, tällä hetkellä järki kieltää ostamasta sikäli että se koukuttaa ihan samalla tavalla kuin WoWikin ja siihen "koukkuun" minulla ei enää ole varaa.

Houkuttelevaa pitkästä aikaa. Wowissa kyllästyin PVP:hen ja siihen että lopussa tarvittiin 40 että saa mitää aikaan. Ja se elämä !?

No tuota nyt joutuu tosissaan harkitsemaan, tällä hetkellä järki kieltää ostamasta sikäli että se koukuttaa ihan samalla tavalla kuin WoWikin ja siihen "koukkuun" minulla ei enää ole varaa.

Ei näitä asioita ole ennekään järjellä ajateltu:). Itse en ole pelannut WOW:a juuri tuon koukutuksen takia, koska ainakin luulin, että minulla olisi elämää:(
Nyt ei onneksi enää tarvitse ajatella näin;)

Viimeksi muokattu:
Tästä ei taida olla wowin tapaista 10-päivän kokeilua, tai minkäänlaista demoa?

Tästä ei taida olla wowin tapaista 10-päivän kokeilua, tai minkäänlaista demoa?

Ei tällä hetkellä. Tosin kaikki tämän pelin ostaneet saavat 7-päivän kaveri avaimen joten, jos haluaa testata niin kyselee sitä netistä, ehkä onnistaa ja joku lahjoittaa omansa.

Muuten ketkä muut pelailevat Lotroa pakkiksella? Itse innostuin muutama viikko sitten, on vaikuttanut tosi hyvältä peliltä, varsinkin kun sijoittuu Tolkienin maailmaan ja peli on muutenkin hyvin tehty.

Muuten ketkä muut pelailevat Lotroa pakkiksella? Itse innostuin muutama viikko sitten, on vaikuttanut tosi hyvältä peliltä, varsinkin kun sijoittuu Tolkienin maailmaan ja peli on muutenkin hyvin tehty.

No mä
Kapu 36 lvl burglar
serveri on eldar

Mitenkäs tässä on toi Soloominen? WoW ja EQ2 loppuivat kummatkin, kun en halunnut siirtää elämääni verkkoon, en pysynyt kavereiden perässä ja siten sooloominen oli ainoa vaihtoehto, poikkeuksena satunnaiset viikonloput. EverQuest2:ssa on kuulemma kaikki mennyt uusiksi ja myös soloomalla pärjää nykyään, ajattelinkin viikonloppuna pelailla hiukan ilmasta trialia (uutta alkusaarta) ja katsoa pitääkö luvattu paikkaansa.

Mitenkäs tässä on toi Soloominen? WoW ja EQ2 loppuivat kummatkin, kun en halunnut siirtää elämääni verkkoon, en pysynyt kavereiden perässä ja siten sooloominen oli ainoa vaihtoehto, poikkeuksena satunnaiset viikonloput. EverQuest2:ssa on kuulemma kaikki mennyt uusiksi ja myös soloomalla pärjää nykyään, ajattelinkin viikonloppuna pelailla hiukan ilmasta trialia (uutta alkusaarta) ja katsoa pitääkö luvattu paikkaansa.

Kyllä tuossakin raideja taitaa olla enemmän loppua kohden. Ihan samaa mieltä olen kanssasi, raidit kyllä syö miestä ja elämää vähän liian kanssa. Olen pitäytynyt nyt travianissa.

Ei kukaan kehtais lähettää privana tota 7-päivän kaveri hommelia...?

Kyllä Lotrossa sooloaminen on lukuisia kertoja helpompaa kuin EQ2. Tosin WoW:ista en tiedä, kun en ole pelannut. Tosin on se vähän turha soolota pelkästää, kun keskimäärin joukko tehtävää saa kasattua tiimin alle 5 min. End-gamista en tiedä, kun en ole vielä sinne päässyt. Mutta tähän asti ainakin tämän on ollut erittäin ystävällinen peli satunnaispelaajalla.

Kyllähän wowissakin soolosi maksimi levuun, mutta sitten loppui tekeminen ellei jaksanut paskoilla kamoilla hakata pvp:tä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom