Lost season 6

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä olenko tyhmä, huonomuistinen vai eikö vain muista kaikkia Lostin kiemuroita enää, mutta en tosiaan tajua enää missä mennään. Aina tulee puskista joku uusi jamppa selittämään vakavalla naamalla jotain olematonta. Esim. tämä Ollaanko nyt helvetissä ja ootko sää nyt piru?-setti tuntui jotenkin turhalta ja epäselvältä.

Jos muistais kaiken, tai jos ois osannu kattoo rivien välistä, sekä seurannu tarkkaan sarjaa, niin ois huomannu et koko tää sarja pyörii melko pitkälti vaan uskonnollisen setin ympärillä. Ei yllättäny tai tuonu viime jakso itelle mitään ihmeellistä uutta ja sekoittavaa.

Jos muistais kaiken, tai jos ois osannu kattoo rivien välistä, sekä seurannu tarkkaan sarjaa, niin ois huomannu et koko tää sarja pyörii melko pitkälti vaan uskonnollisen setin ympärillä. Ei yllättäny tai tuonu viime jakso itelle mitään ihmeellistä uutta ja sekoittavaa.

Peeveli on kyllä oikeassa. Saas nähdä millainen uskonnollinen loppupaljastus tulee. Ois kyllä huippuveto amerikkalaisilta kristityiltä tehdä Lostin kaltainen koukuttava sarja ja sitten lopussa paljastaa Lostin avulla miksi on mahdollista että maailma luotiin seitsemässä päivässä yms kristinuskon kiistellyt väittämät..

Hyvä ja paha. Kumpi on hyvä ja kumpi on paha.

Ei välttämättä mitään suoraan mitään uskontoon liittyvää vaan yleensä miten ihmiset miettii hyvää ja pahaa, muissa uskonnoisaskin tai vaikka ei uskoisi mihinkään uskontoon.

Savumonsteri on paha ja Jacob on hyvä.

Kun pahaa pidetään siellä saarella vankeudessa, niin se ei pääse leviämään ympäri maailman. Tasapaino säilyy.

Mutta onko Jacob kuitenkaan lopussa hyvä vai vaan ei niin paha kuin savumonsteri. Se ei voinut antaa Richardille vaimoa takaisin mutta pysty antamaan ikuisen elämän Richardille. Tuo ikuinen elämä tuntuu kuitenkin vankeudelta tai jotenkin negatiiviselta kuitenkin, jotenkin ei sopisi "hyvän" rooliin antaa sitä Richardille...

Ben, Locke vetää parhaiten

Kauden paras jakso joo, mutta vituttaa toi uskontopaska. Kaikkihan piti sarjan tekijöiden mukaan olla tieteellisesti selitettävissä, mutta vaikuttaa siltä että jeesusjutuilla koko sotku lopuksi perustellaan.

Hyvä ja paha. Kumpi on hyvä ja kumpi on paha.

Ei välttämättä mitään suoraan mitään uskontoon liittyvää vaan yleensä miten ihmiset miettii hyvää ja pahaa, muissa uskonnoisaskin tai vaikka ei uskoisi mihinkään uskontoon.

Sori mut sä et vaa oo tossa sarjassa ihan kärryillä. Mut ei se mitään, joiltaki vaa menee hommat ohi :)

Jos kerta pystyt kuittaamaan että en ole kärryillä niin voisitko ystävällisesti auttaa minut sinne kärryille, sen sijaatn että käyt vaan jotain tuommosta kuittamaassa.

Mitä minulta on mennyt niin ohi? Tai mitä olen käsittänyt väärin?

Jos kerta pystyt kuittaamaan että en ole kärryillä niin voisitko ystävällisesti auttaa minut sinne kärryille, sen sijaatn että käyt vaan jotain tuommosta kuittamaassa.

Mitä minulta on mennyt niin ohi? Tai mitä olen käsittänyt väärin?

Mun pitäs selittää sulle koko helvetin sarja ja 120 jaksoo vai?

no lukase vaikka tämän sivun jutut, ehkä hokaat jotain..

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Religion

fedit, voisin itekki lukasta ton jos ois vaikka jääny jotain huomaamatta..

edit. en yrittäny olla vittumainen tai ylimielinen, musta on vaan outoa ettei huomaa noita kaikkia juttuja. Toki tietty jos on kattonut harvakseltaan jaksoja tai on jäänyt jaksoja välistä tai jotain...

Nyt täytyy ihan rehellisesti myöntää että oon pudonnu tän viimesen kauden aikana ihan kärryiltä. Tai siis siitä lähtien oon ollu hukassa ku ne pääs pois tuolta saarelta ja sit tuli takasin jne jne. Mutta nyt oon virallisesti hukassa. Pitää kattoo sit vika jakso ku selvii et ne kaikki on ollu kuolleita koko ton ajan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fysiikkahan oli mukana jo oliko se nyt 4. kaudella kun Daniel Faraday oli Widmoren "pelastuspartion" fyysikko ja Desmodin harppaillessa ajassa (koska altistui sille magneettipaskalle ku "hatch" mesta possahti) auttoi häntä Desmondin "menneisyysaikana."

Nyt sitten, kun räjäyttivät pommin ja kaikki elävät jotain muuta elämää "jos kone ei pudonnutkaan" ajassa, Daniel ei ole fyysikko vaan pianisti, joka hän halusikin olla, mutta äiti halusi pojastaan jotain suurempaa.

Fysiikka oli jo mukana.

Kaikesta huolimatta tää kutoskausi on ollut todella koukuttava, vituttaa kun pääs jenkkitahtiin ja nyt pitää tuskallisesti odottaa jaksoja. Sais loppuu jo :D
Aavistuksen ärsyttää kyllä tää rakkaustarina-teema.

Muutenhan Lost on aivan mainiota mysteeriscifiä, mutta aina se vain jaksaa ärsyttää, kun porukka miettii ihan hädissään jonkun muoviräjähdepommin purkamista. Muoviräjähdepommin purkaminen kun on maailman yksinkertaisin juttu - vedetään sytytin ulos räjähdemassasta. C4 on siinä mielessä turvallista materiaalia, että sitä voi ilman pelkoa:
- muotoilla aika vapaasti
- paiskoa seinää tms päin
- ampua aseella
- laittaa mikroon kypsymään
- heittää tuleen
Räjähdykseen tarvitaan käytännössä esim. sähköinen sytytin, joka laukaistaan. Kun sytytin vedetään muovimassasta ulos, on C4 pitkälti vaaratonta.

Vähiin käy jaksot ja nyt on vastauksiakin saatu. Pakkiksen sikaniskat jotka the ultimate loppua oottelee, tulee JO tämän viikon sunnuntaina (maanantaina). 6 vuotta laatua kohta ohi :(

Aivan, tulee jo sunnuntaina ja luvassa onkin 5,5h lostia. Eli ennen lostia jonkunnäköinen 2h erikoisjakso, jossa todennäköisesti recappia sun muuta, sitten itse 2,5h finaali jakso Tämän jälkeen viel Jimmy Kimmel Live!: Aloha to Lost. Siellä pitäisi olla haastatteluja näyttelijöiltä ja tuottajilta, sekä vaihtoehtoisia loppuja sarjalle yms. sälää.

Jännä loppu. Hyvin jännä.
Jack osottautu vielä vikassakin jaksossa porukan tyhmimmäks.. kaikki tajus homman nimen heti mut isin piti selittää Jackille mitä nyt tapahtuu. Tyhmä jätkä

Se oli sitten siinä. Joo-o. :rolleyes:

Omasta mielestä lässähti, todella pahasti. Vähän tuollainen, "kunhan keksittiin juttuja" -ending.

sitten itse 2,5h finaali jakso
Eli siis oikeasti ~1h45m. Puolen tunnin pidennys oli lähinnä 15 min lisää sisältöä ja 15 min mainoksia.

Jaahas loppu koitti, olihan tuo päätösjakso..
..uskomatonta paskaa, jotain nyyhkydraamaa, jäi jotenkin kesken. Veikkaus onkin että tekevät vielä jonkun loppuelokuvan tuosta -> all for allmighty dollar. Nämä siis ekat fiilikset juuri katsotusta finaalista. Pettynyt olen loppuun vaikka Lost onkin paras sarja ikinä ainakin kaudet 1-3. :(

Suositut

Back
Ylös Bottom