Lost season 6

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvät lostit oli taas. Jack oli ekaa kertaa sarjan aikana "ei perseestä."

Onkohan kukaan pitänyt kirjaa, että montako kertaa Jack on vetistellyt tän kuuden kauden aikana? Ei siis täyttä poraamista mutta silmät kostuu ja silleen. Mut se vetää sen kyllä paremmin ku kukaan.

Entä onko kukaan pitänyt kirjaa kuinka monta kertaa jack on täydellisesti fukannut kaiken.. Ihan helvetist :D. Yks iso failure koko jätkä.

Tässä menee kyllä pää ihan vitun pyörälle. Tolle on pakko olla joku hieno selitys miten noi kaikki henkilöt liittyy toisiinsa "nykyajassa poissa saarelta"? Hyvä jakso oli, Sawyeri ku on lempihenkilöni lostis...

Eihän se oo "nykyajassa poissa saarelta" vaan "3-vuotta sitten ei koskaan saarella" ;)

Ensjaksossa on luvassa varmaan melko kovaa tykitystä. Kerranki keskitytään Richardiin, joten luulis tulevan vastauksia joihinki kysymyksiin. Täällä promo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
IMO tämä kuudennen kauden yhdeksäs jakso oli koko sarjan parhain jakso ikinä... Aivan sama vaikka homma on mennyt ihan uskomattomaks touhuks, ja nyt ollaan jo melkeinpä helvetissä kirjaimellisesti, niin olipahan mielenkiintonen jakso. :thumbs:

Loistava jakso oli, tämän kauden paras, ja muutenkin yks parhaista koko sarjan aikana.

Jep, samaa mieltä!

Parhaimmat jaksot ovat varmaan ekan kauden 1. tai 2. jakso, sen jälkeen en muista oikeen mitään. Sen jälkeen parhaimpia olivat Desmondin ja hänen vaimonsa jakso ja nyt tämä vika! Parasta näyttelemistä!

Jjepa. Veti kunno deeppeihin tunnelmiin toi jakso. Parhaita pohdintoja hetkeen tos sarjassa!

Musta oli tylsä jakso. Eka kunnon kämmi käsikirjottajilta ja olin aavistanut tällästä paskaa tulevan. Ihan ok, mut mulle tylsä.

Locken näyttelijä (mikä lie nimeltään) vetää kyllä sellasta settiä että oksat pois! Mukava katsoa kun näyttelijä osaa pienin elein muuttaa roolihahmonsa mukavasta miehestä itse vihtahousuksi. Muijaki sano että ei edes uskalla katsoa sitä silmiin kun on se on nykyään niin pelottava. (No, toisaalta se katsoo Harry Potteritkin silmät kiinni...:D )

Mukava on kyllä ollut seurata tätä 6. tuotantokautta. Kovasti ollaan muijan kanssa pohdiskeltu noita Egyptiläisiä hieroglyfejä ja patsaita joka paikassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom