Lopez-ilmiö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Nyt tarvis vähän apua; Olen huomannut itsessäni, että lantioon tulee enemmän leveyttä kuin esimerkiksi selkään, eikä leveys lantioon tule läskistä.
Eli mikä liike voisi aiheuttaa tämän: mave, hack-kyykky vai prässsi? Nämä ovat sellaisia liikkeitä, joista minun mielestäni tämä voisi aiheutua, mutta ajattelin täällä kysyä teidän mielipiteitänne asiasta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
CiioN sanoi:
Nyt tarvis vähän apua; Olen huomannut itsessäni, että lantioon tulee enemmän leveyttä kuin esimerkiksi selkään, eikä leveys lantioon tule läskistä.
Eli mikä liike voisi aiheuttaa tämän: mave, hack-kyykky vai prässsi? Nämä ovat sellaisia liikkeitä, joista minun mielestäni tämä voisi aiheutua, mutta ajattelin täällä kysyä teidän mielipiteitänne asiasta.

Ainakin kyykky leveältä ja veto teki mulle kuukauden aikana havaittavan ero reiden ylä- ja alaosan välille.

Lohduttaudun ajatuksella että ainakin perseeni levisi treenaamalla. :evil:

Zone-sarja -42%
CiioN sanoi:

Nämä liikkethän kasvattavat persettä, mutta anna sen kasvaa. Kyykyt ja mavet on niin hyviä liikkeitä ettei niitä kannata jättää pois. Ei se lantio nyt niin isolta näytä sitten kun tulee kunnolla lihasta muuallekin. Keskustelua aiheesta: http://forum.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=17177

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom