Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minusta pikemminkin ihmiset pitäisi hajauttaa ympäri Suomea. Kasvukeskukset ja niiden kasvaminen on tuottanut aina ja ikuisesti ongelmia ympäri maailman. Halutaanko todella, että sama tapahtuu täällä? Palvelujen karsiminen syrjäseuduilta on itse asiassa tullut varmaan kalliimmaksi kuin niiden säilyttäminen, koska ihmiset joutuvat ravaamaan helvetin kaukana niiden palvelujen perässä.
Kyllä noita kusipäitä löytyy niin maalta kuin kaupungista. Mutta nistit ja muut sekopäät pesiytyy kaupunkeihin!Eiköhän ne kaikkein aggressiivisimmat perusjuntit tuu noista pikkukylistä aina :D Aina kun kuulee juttua jostain kusipäästä mikä on jollain tapaa hankaloittanu muiden elämää niin se on jostain vitun Kälviältä tai Orimattilasta.
Kyllä noita kusipäitä löytyy niin maalta kuin kaupungista.
Sitten viellä tuo itä-Suomi vaihdetaan venäjän kanssa vodkaan ja naisiin.
No ilmeisesti se vaihtokauppa on sitten jo alkanut...Venäjän vodkat ja horothan ovat jo Itä-Suomessa? Tai osa on tietty Helsingissä.
Mutta kyllähänä Hesankin tulot tulevat pääosin ulkopuolelta. Kaikki tuottavassa työssä käyvät tulevat aamuisin kehän ulkopuoleltae duuniin, ja palaavat illalla pois. Muutenhan city on täynnä työttömiä, virolaisia, venäläisiä, neekereitä ja muita ruotsalaisia. Eli suurin säästöä sosiaalikuluissa, poliisissa ja terveydenhuollossa tulisi jos Helsinki eristettäisiin ja myytäisiin vaikka virolaisille. Pääkaupungin voisi siirtää takaisin Turkuun, vaikka en kyllä tiedä miksi maalla pitäisi edes olla "pääkaupunki". Koko konsepti muistuttaa itse asiassa "ystävyyskaupunkeja". Muistan kun ala-asteella meillä oli Neuvostoliitosta joku kolhoosi "ystävyyskaupunkina". Ainoa näkyvä merkki tästä oli paikallinen tanssiryhmä joka tuli koulullemme tanhuamaan paskalla bussilla. Parilla likalla oli kyllä isot tissit, että sikäli kannatan ideaa kuitenkin.
Joskus kuulin seuraavan esityksen kuinka pitäisi menetellä. Eli vaihdetaan Ahvenanmaa Ruotsin kanssa Volvon teollisuuteen. Ja vaihdetaan jostain tuosta Oulun korkeudelta lappi Norjalaisten kanssa öljyyn. Sitten viellä tuo itä-Suomi vaihdetaan venäjän kanssa vodkaan ja naisiin. Ja mitäs sen jälkeen enää tarvitaan, ei kuulemma mitään.
Mutta kyllähänä Hesankin tulot tulevat pääosin ulkopuolelta. Kaikki tuottavassa työssä käyvät tulevat aamuisin kehän ulkopuoleltae duuniin, ja palaavat illalla pois. Muutenhan city on täynnä työttömiä, virolaisia, venäläisiä, neekereitä ja muita ruotsalaisia. Eli suurin säästöä sosiaalikuluissa, poliisissa ja terveydenhuollossa tulisi jos Helsinki eristettäisiin ja myytäisiin vaikka virolaisille. Pääkaupungin voisi siirtää takaisin Turkuun, vaikka en kyllä tiedä miksi maalla pitäisi edes olla "pääkaupunki". Koko konsepti muistuttaa itse asiassa "ystävyyskaupunkeja". Muistan kun ala-asteella meillä oli Neuvostoliitosta joku kolhoosi "ystävyyskaupunkina". Ainoa näkyvä merkki tästä oli paikallinen tanssiryhmä joka tuli koulullemme tanhuamaan paskalla bussilla. Parilla likalla oli kyllä isot tissit, että sikäli kannatan ideaa kuitenkin.
Lefis sanoi:Ei volvoja, ruotsista naiset jos jotain. Ahvenanmaa onkin aika turha mesta.
Otetaan isosta läänistä metsää ja vettä hyöty pois ja kotiutetaan rahat etelään.
Mua oikeasti vituttaa niiiin paljon että lappia pidetään jonain vitun kehitysmaana ja siitä yritetään tehdä jotain tekoallasparatiisia ja turistirysää samalla ettei ole tosikaan. Pitääkö koko maailma pilata sellasten sanojen kun globalisaatio, kulutushysteria ja kehitys takia? On se ihminen niin vitun tyhmä, ja joukossa se tyhmyys vaan tiivistyy. Kertokaa mulle onko pitkällä aikavälillä kannattavaa saastuttaa koko maailman yhteistä happea mitä me kaikki hengitetään, ja pilata kaikki vedet? Hakata kaikki puut? Muuttaa kaikki rahaksi? Varmaan onnistuttais jotenkin tuhoamaan tunnissa aurinkokin jossei se olis niin vitun kaukana ja kuuma.