Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
apophis sanoi:Jos meinaa sieltä saarelta tuoda autoa, niin kannattaa olla se 2 vuotta siellä töissä ja ostaa poislähtiessä uutena ja verovapaana. Kaveri toi pari uutta autoa Suomeen palatessaan, ratit saa kans silloin 'oikealle' puolelle
HooEee sanoi:onko kellään hajua tollasen hanttihomman palkkatasosta?
Kynis sanoi:Mä muutan tässä lähiaikoina lontooseen ja noista kuntosaleista ja treenaamisesta kyselisin niistä tietävillä.
Näihin kysymyksiin ei varmasti voi vastata tyhjentävästi, mutta suuntaa antavasti onnistunee.
Minkä hintaisia ovat kuukausikortit?
Treenako ne britit tosissaan? Mä olen nähnyt niitä Kanarialla ja ne ei näytä siltä Ja onko treenikulttuuri minkälaista?
Löytyykö hyvin lisäravinteita ja minkä hintaisia?
Onko keskustassa mitään hyvää lenkkeilypaikkaa, jossa pääsee ruuhkattomasti juoksemaan ja olisi jopa vähän vihreää ympärillä?
Maksaako ruoka kaupoissa helvetisti? (tonno, paistijauheliha, kana, rahka jne)
Kiitoksia vastauksista!
Takaisin en tule ainakaan ennen kuin on 100 lasissa alle 10% rasvoilla. :whip:
Kynis sanoi:Mä muutan tässä lähiaikoina lontooseen ja noista kuntosaleista ja treenaamisesta kyselisin niistä tietävillä.
Näihin kysymyksiin ei varmasti voi vastata tyhjentävästi, mutta suuntaa antavasti onnistunee.
Minkä hintaisia ovat kuukausikortit?
Treenako ne britit tosissaan? Mä olen nähnyt niitä Kanarialla ja ne ei näytä siltä Ja onko treenikulttuuri minkälaista?
Löytyykö hyvin lisäravinteita ja minkä hintaisia?
Onko keskustassa mitään hyvää lenkkeilypaikkaa, jossa pääsee ruuhkattomasti juoksemaan ja olisi jopa vähän vihreää ympärillä?
Maksaako ruoka kaupoissa helvetisti? (tonno, paistijauheliha, kana, rahka jne)
Kiitoksia vastauksista!
Takaisin en tule ainakaan ennen kuin on 100 lasissa alle 10% rasvoilla. :whip:
masai1967 sanoi:Kuukausi kortit 50 GBP ylöspäin.
Kyllä osa niistä treenaa yhtä kovaa kuin mekin, on sieläkin ihmisiä jotka treenaa tosissaan.Sun pitää vaan löytää oikea sali, se voi olla vaikeaa.
Lisäravinteita löytyy vaikka kuinka paljon ja hieman halvempia kun meillä.
löytyy myös ns hormoonien esiasteita kaupan hyllyltä. Eli ei yhtä tiukka valvonta kuin meillä
Onhan siellä puistoja missä voi juosta mielin määrin.tosin ilma voi olla hiukan
saastuneempaa liikenteen takia.
Ruoka on suurin piirtein saman hintaista kuin suomessa.Ehkä hiukan halvempaa.
rööki maksaa sairaasti.