Lontoon Olympialaiset 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei saatana mihin selittelyyn toi Mikkolakin sortui. "No sieltä tuli vastaan maailma ykkönen ja kakkonen". Ketä vittuja sä luulit tulevan vastaan olympialaisissa? No jos sä saat tuollaisella selittelyllä rauhoitettua mieltäsi ja pettymystäsi niin ollos hyvä vaan mutta bullshit sanon minä.

Ei saatana mihin selittelyyn toi Mikkolakin sortui. "No sieltä tuli vastaan maailma ykkönen ja kakkonen". Ketä vittuja sä luulit tulevan vastaan olympialaisissa? No jos sä saat tuollaisella selittelyllä rauhoitettua mieltäsi ja pettymystäsi niin ollos hyvä vaan mutta bullshit sanon minä.

Kuten jo aikaisemmin sanoin että jos ei ole maailman kärkijoukossa niin mitä helvettiä sitten edes tuonne lähteä katselemaan nähtävyyksiä.

Mitalejahan Mikkonen lähti hakeen, kaippa oletti pärjäävänsä kaikille. Enpä ole varmaan koskaan ennen katsonut tuota taistelulajia muutamaa sekuntia enempää, vähän on kaksijakoiset ajatukset. Kauheet pisteet "potkusta" joka oli käytännössä sivallus päähän... tai siis, miten tän nyt selittäis. Tarkistetaan vielä nauhalta jotain? Kyseenalaisia pistetuomioitakin tuntuu olevan. Vähän sama kuin tuossa miekkailussa... Ymmärrän toki että on kyse nopeudesta, ja vaatii jo akrobatiikkaa etenkin noi pääpotkut... mutta vähän :david: kyllä.

Bolt on kyllä kone, mutta voipi olla että todella pian Blake menee ohi.

Kuten jo aikaisemmin sanoin että jos ei ole maailman kärkijoukossa niin mitä helvettiä sitten edes tuonne lähteä katselemaan nähtävyyksiä.
Jos ottelee Olympialaisten pronssiottelussa (ja sinne päästäkseen on voittanut Olympiamitalistin ja MM-mitalistin), on mun mielestä maailman kärkijoukossa.

Ei tuossa minusta ole mitään selittelyä, vaan kylmää faktaa. Tuo oli vain pienen mutkan kautta sanottu, että oli yksinkertaisesti huonompi. Selittelyä olisi ollut sellainen, että "nukuin vähän huonosti ja aikaero enkä muistanut ottaa aamulla LadyVitaa".

Minä arvostan Boltin suorituksia suuresti, mutta henkilönä se on jotenkin ärsyttävän leuhka ja ylimielinen. Toivon, että Blake todella pystyy Boltin päihittämään jonain päivänä! Ehkä Bolt sen takia on puhunut tuosta, että vaihtaa pidemmille matkoille jne., jos se on itsekin huomannut, että Blake on kova vastus eikä halua hävitä sitten Blakelle.

Minä arvostan Boltin suorituksia suuresti, mutta henkilönä se on jotenkin ärsyttävän leuhka ja ylimielinen. Toivon, että Blake todella pystyy Boltin päihittämään jonain päivänä! Ehkä Bolt sen takia on puhunut tuosta, että vaihtaa pidemmille matkoille jne., jos se on itsekin huomannut, että Blake on kova vastus eikä halua hävitä sitten Blakelle.

Niin, kenties Boltin asemassa voi ollakin hieman leuhka ja ylimielinen. Bolthan on selvästi showmies.

Ja kannattaa katsoa se Boltin dokkari. Aivan tuore:

[video=youtube_share;ULVp1aHG5p8]http://youtu.be/ULVp1aHG5p8[/video]

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Bolt tekee just hyvää lajille, sponsoreille, faneille - kaikille. Dokkarin perusteella voisin vaikka parit huurteiset ottaa hemmon kanssa. Toki se dominoi, mutta onhan nuo sprintterit muutenkin aika värikkäitä tyyppejä.

Mutta ite arvostan kyllä myös tuota Rudishan suoritusta helvetin korkealle myös, aivan uskomaton kaveri ja haatattelun perusteella pitäis kelvata seniilimällekkin pirttihirmulle.

Ja Harjoittele joka päivä siihen saakka, kunnes aurinko laskee ja kilpaveljesi menevät nukkumaan. Kiinnitä Rudisha-nimilappusi paitaasi, mene lähtöviivalle ja juokse täysin käsittämätön 800 metrin maailmanennätys olympialaisissa. - Urheilulehti

Suosittelen katsomaan Bolt dokumentin ruutu.fi, jos pitää Bolttia leuhkana ja ylimielisenä. Välillä on ruudussa myös Blake.

Minä ainaki tykkään Boltista tosi paljon, aina tulee hyvä fiilis ku näkee sen pelleilemässä jotain. En usko että Blakella on mitään jakoa Bolttia vastaan ikinä. Eilisessä 200m juoksussa Bolt juoksi ihan ratansa keskellä varman päälle. Dokumentin perusteella vaikuttaa avarakatseiselta ihmiseltä ja sen takia luulen että haluaa koittaa jotain muutakin kun 100m & 200m juoksuja.

Dokkarin katsoo niin eihän ukosta voi kuin pitää. Voi luultavasti pitää leuhkana jos vain näkee herran tuuletukset ja maneerit ennen juoksua lähtöviivalla. Muutenkin joissain kulttuureissa on ihan normaaliakin olla leuhka jos siihen on rahkeet, nyt vain asutaan Suomessa niin on heti v*tun-juppi-saatana. :)

Tekee kuitenkin helvetisti maansa eteen, tukee siis ihan lajin kehitystä, ja mm. kieltäytyi kaikista tarjouksista siirtyä jenkkeihin opiskelemaan ja treenaamaan. Ukko juoksee kovaa, pelaa vähän pleikkaa ja syö kananugetteja. Just hyvä. :D

David Rudishan suoritus oli kans aika uskomaton. Mies kiskasi satasen aikaan 12,61 KAHDEKSAN kertaa putkeen. Ilman jänistä, arvokisafinaalissa ja alku- ja välierien jälkeen. Huhhuh!

Ihan liian isoiksi paisuneet noi kisat. Jotain pitäisi karsia pois. Kaikki joukkuelajit (jalka-, kori-, käsi-, lentopallo yms.) voisi pudottaa pois. Samoin ampumaurheilut ja ratsastukset. Kaikki veneilyhommatkin on siinä ja siinä. Enkä nyt tarkoita, että nuo eivät olisi urheilua ja vaadi kovaa treenausta. Se nyt vaan on faktaa, että mitkään pikku valtiot ei noita kisoja enää järjestele.

Rudishalta imo kisojen kovin suoritus. Näytti vähän ottelijoiden 1500m hitaalta rudishan kierroksien jälkeen :D

Ihan liian isoiksi paisuneet noi kisat. Jotain pitäisi karsia pois. Kaikki joukkuelajit (jalka-, kori-, käsi-, lentopallo yms.) voisi pudottaa pois. Samoin ampumaurheilut ja ratsastukset. Kaikki veneilyhommatkin on siinä ja siinä. Enkä nyt tarkoita, että nuo eivät olisi urheilua ja vaadi kovaa treenausta. Se nyt vaan on faktaa, että mitkään pikku valtiot ei noita kisoja enää järjestele.

Mun mielestä olympialaisissa on parasta just se, että lajikirjo on niin laaja.
Ei ikinä muuten tule seurattua ammuntaa, purjehdusta, judoa, lentopalloa ja niin edelleen.
Yllättävän mielenkiintoisia lajeja tuolla seassa joista ei varsinaisesti ole mitään syvempää kokemusta.
Noita kuulan ja kepin heittelijöitä nyt näkee tv:stä muutenkin joka välissä (ei sillä, seuraan toki yleisurheiluakin).

Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että ei tuommoisia kisoja missään Jyväskylässä järjestetä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom