Joo, ennen kaikkea vietä hauska loma ja tee sitä mitä eniten haluat tehdä. Jos jotain kannattaa tarkkailla niin sitä, että et kärvenny pahasti (tosin en ole varma kuinka paljon siellä paistaa lokakuussa). Siis kunnon rasvat mukaan! Ja tietenkin jos olet ryyppymiehiä niin mieluummin mietoja iltasella kuin väkeviä, näin aamu lähtee paremmin käyntiin ja seuraava päivä on nautinnollisempi.
Itse olin Turkin Kemerissä toukokuussa ja maa / paikka yllätti positiivisesti - ennakkoluuloja oli, etenkin johtuen venäläisten turistien määrästä. Suosittelen lämpimästi Taurus-vuoriston ylittävää, päivän kestävää jeeppisafaria jos mahdollista ja olet sielläpäin. Haastavahkoa ajoa (itse jos haluaa) ja varsin komeita maisemia. Jos lähdet safarille, niin varaudu siihen, että vaatteet ovat sitten HIEMAN pölyssä tuon jälkeen.
Olen lähdössä seuraavan kerran viikoksi Goalle joulukuussa ja ajattelin, että kun tuo juoksukunto alkaa olla pikkuhiljaa aika hyvä, niin parina päivänä yritän vetää piiiiitkän rauhallisen lenkin maisemia katsellen. Siinä kaikki suunnitelmallinen liikunta tulevalla lomallani. Toki käveltyä tulee aina paljon kun on reissussa - siten näkee paikkoja ja tulee ikäänkuin hyötyliikuntaa huomaamatta.
Hyvää lomaa vaan sulle!
edit: Ohos, nyt vasta huomasin, että ootkin vasta 16 vee ;)