Lomamatka ja tauko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, eli olen nyt lauantaina lähdössä Turkkiin viikoksi ja treenaus tuskin tulee olemaan mahdollista. Olen tässä nyt miettinyt, että miten sielä söisi. Pitäiskö vaan huoletta syödä vuoden pihvikiintiö täyteen ja muutenkin vain oikein reippaasti, ei nyt tietenkään sokerilimuja tai sipsejä yms. mutta muuten aika vapaasti? Vai kannattaisiko ottaa protskupussi vaikka mukaan? Mielipiteitä ja vinkkejä kaivattais miten välttyä viikosta mahdollisimman pienin "vahingoin".

Vietä helvetin hauska loma, ota aurinkoa, syö mitä mieli tekee ja kuinka paljon haluat, lepää ja nauti lomasta.

eikös kerran 2-4 kuukaudessa oo ihan hyvä pitää vaikka viikon tauko salireenistä, että kaikki lihakset pääsee kunnolla lepään.

Ota protskupussukka messiin, et kadu.

Tomi sanoi:
Vietä helvetin hauska loma, ota aurinkoa, syö mitä mieli tekee ja kuinka paljon haluat, lepää ja nauti lomasta.

Juuri näin! Ja unohdat vaan viikoksi puntit ja ruokavaliot kokonaan. Tekee päälle hyvää! Eikä se silti sitä tarkota, että sikailemaan pitäisi ruveta.

Joo, ennen kaikkea vietä hauska loma ja tee sitä mitä eniten haluat tehdä. Jos jotain kannattaa tarkkailla niin sitä, että et kärvenny pahasti (tosin en ole varma kuinka paljon siellä paistaa lokakuussa). Siis kunnon rasvat mukaan! Ja tietenkin jos olet ryyppymiehiä niin mieluummin mietoja iltasella kuin väkeviä, näin aamu lähtee paremmin käyntiin ja seuraava päivä on nautinnollisempi.

Itse olin Turkin Kemerissä toukokuussa ja maa / paikka yllätti positiivisesti - ennakkoluuloja oli, etenkin johtuen venäläisten turistien määrästä. Suosittelen lämpimästi Taurus-vuoriston ylittävää, päivän kestävää jeeppisafaria jos mahdollista ja olet sielläpäin. Haastavahkoa ajoa (itse jos haluaa) ja varsin komeita maisemia. Jos lähdet safarille, niin varaudu siihen, että vaatteet ovat sitten HIEMAN pölyssä tuon jälkeen.

Olen lähdössä seuraavan kerran viikoksi Goalle joulukuussa ja ajattelin, että kun tuo juoksukunto alkaa olla pikkuhiljaa aika hyvä, niin parina päivänä yritän vetää piiiiitkän rauhallisen lenkin maisemia katsellen. Siinä kaikki suunnitelmallinen liikunta tulevalla lomallani. Toki käveltyä tulee aina paljon kun on reissussa - siten näkee paikkoja ja tulee ikäänkuin hyötyliikuntaa huomaamatta.

Hyvää lomaa vaan sulle!

edit: Ohos, nyt vasta huomasin, että ootkin vasta 16 vee ;)

Timba79 sanoi:
Juuri näin! Ja unohdat vaan viikoksi puntit ja ruokavaliot kokonaan. Tekee päälle hyvää! Eikä se silti sitä tarkota, että sikailemaan pitäisi ruveta.

Heikki komppaa Tomia ja Timbaa tässä 100%:sti! :thumbs:

Joo kuten sanottu niin viikko on niin lyhyt aika, ettei se kehitys mihinkään kaadu jos ei treenaa ja ruokailut ei ole niin kohdallaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heikki722 sanoi:

Ja yksi ääni lisää näille edellisille mielipiteille!

Joku mode vois pistää usein kysyttyä osiolle linkin että pidetään loma lomana ja treenataan sitten muulloin.
Ja edelliseen lisäys että jos olet viikon tai kaksi lomalla niin et varmasti muutu viellä kukkakepiksi vaikka olisitkin treenaamatta.

Selvä, meni jakeluun. Otan rennosti ja unohdan koko punttauksen viikoksi, saattaa kyllä tehdä vaan hyvää...

Heikki722 sanoi:
Samaa mieltä! Kyllä lomasta pitää pystyä nauttimaan ilman, että stressaa kunnon laskemisesta tms, viikko on niin lyhyt aika, että sellainen tauko tekee vain hyvää, niin fyysisesti kuin henkisestikin :)

jüzz sanoi:
Selvä, meni jakeluun. Otan rennosti ja unohdan koko punttauksen viikoksi, saattaa kyllä tehdä vaan hyvää...

Hyvä! :thumbs: Minä pitäsin milloin tahansa viikon paussin hyvillä mielin jos etelään pääsisin lähtemään... ;)

Pyh! Arskakin kirjoissaan näytti vaikka mitä keinoja, kuinka voi kehoilla mm. hotelli huoneessa. Sitten voi lähtee juoksentelemaan ja tesettämään hotellin sali mahdollisuuksia. Arska ainaski sano, ettei loma oo mikään syy lopahteluun...

No okei... tää oli vaa kaden miehen sepostusta !

*mutisee, että itsekkin pääsisi joskus jonnekin...*

...

*snif*

Musta on ainakin mukava käydä ihan lomallakin salilla. Varsinkin, jos hotellissa on oma sali, niin aah sitä ihanuutta. Sitten hirveessä pumpissa vaa altaalle makoilemaan ;) . Mutta ei viikon tauolla ole väliä, tee mitä tykkäät. Mun mielestä kannattaa kuitenkin varata jotain jauhoja tai aterian korvikkeita mukaan, koska ainakin mun vanhemmat syö sen 2 kertaa päivässä, joten nälkä tuppaa tulemaan.

...

-Jusa- sanoi:
Joo,Total Gym ja tonnikalapurkit matkalaukkuun.

...tarkoitin lähinnä, että vatsojen, punnerrusten ja kaikenlaisten muiden huonekalu viritelmien yhdistelmät :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom