Logistiikan perustutkinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ngen
  • Aloitettu Aloitettu
Eli, itse nyt pääsin tuonne linjalle. Haluaisin tietää, onko joku muukin käynyt tuon samaisen koulutuksen? Jos on, niin mitä mieltä olette tuosta koulutuksesta? Onko aivan turha ja otetaanko tuonne yleensä kaikki kellä on huono keski-arvo, eli siis mahtaako kyseinen koulutusala olla kaikille ketkä eivät jaksa lukea? (Tarkoituksena ei ole loukata ketään)

Tästä olisi kiva jos nousisi keskustelua jnejne.

Olen ajatellut toisena mahdollisuutena että vaihdan tuon koulutusalan Talonrakennuksen perustutkintoon. Olen vain kuullut vähän huonoa tuosta logistiikasta...

Kiitän ja kuittaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli, itse nyt pääsin tuonne linjalle. Haluaisin tietää, onko joku muukin käynyt tuon samaisen koulutuksen? Jos on, niin mitä mieltä olette tuosta koulutuksesta? Onko aivan turha ja otetaanko tuonne yleensä kaikki kellä on huono keski-arvo, eli siis mahtaako kyseinen koulutusala olla kaikille ketkä eivät jaksa lukea? (Tarkoituksena ei ole loukata ketään)

Tästä olisi kiva jos nousisi keskustelua jnejne.

Olen ajatellut toisena mahdollisuutena että vaihdan tuon koulutusalan Talonrakennuksen perustutkintoon. Olen vain kuullut vähän huonoa tuosta logistiikasta...

Kiitän ja kuittaan.

hep hep heti alkuunsa. Mikään tutkinto ei ole turha. Vaikket siihen jäisikään, niin se auttaa sua eteenpäin. Ja muutenkin.

Rauhaa ja opiskeluintoa toivoo -r3-

Joo

Vaiha ihmeessä toiselle alalle. Täysin naurettava koulutus. Logistiikka-alalle pääsee kuka tahansa töihin ilman koulutustakin. (ollut 3v logistiikkapaskahommissa) ja miks ihmeessä opiskelisit alaa missä on helvetin huonot palkat :D kantsii kyl tosiaan mennä sinne raksapuolelle.

Vaiha ihmeessä toiselle alalle. Täysin naurettava koulutus. Logistiikka-alalle pääsee kuka tahansa töihin ilman koulutustakin. (ollut 3v logistiikkapaskahommissa) ja miks ihmeessä opiskelisit alaa missä on helvetin huonot palkat :D kantsii kyl tosiaan mennä sinne raksapuolelle.

Tätäpä juuri olen kuullut muiltakin... Ei ainakaan huvittaisi opiskella 4 vuotta jos nyt ei voi vaihtaa, käydä 1v tuota ja sitten talonrakennukselle taas 3v...:(

Turhaa ajanhukkaa, kokemusta on koulutuksista, virkkauksesta pintakäsittelyyn. Varastolle pääsee ilman tutkintoakin, kunhan on fyysisesti kunnossa. Itekin muuttohommissa kun kriteeri on että selkä kestää:)

Mahtaako joku tietää paljon keski-arvo raja mahtoi jossainpäin olla?

Mahtaako joku tietää paljon keski-arvo raja mahtoi jossainpäin olla?

Noi keskiarvohömpötykset on ihan paskapuhetta. Amikseen pääsee aina ellei sitten ole todella paljon hakijoita. Itse menin kone ja metallialalle 5.4 keskiarvolla :D Tämä siis vantaalla missä on koulut aina täynnä :D

Ite raksapuolen käynyt ja suosittelen tietysti sitä mutta täytyy korjata tämä. Eli minun käsittääkseni lähivuosina kaikilta "rekkakuskeilta" ja kaikilta muilta jotka ajavat isoa autoa työkseen, pitää löytyä logistiikan perustutkinto eli ei riitä enää pelkkä C tai CE kortti. On ilmeisesti yhteydessä siihen kun C-kortin ikä nostetaan 20 vuoteen. Ja kaikki jo alalla työskentelevät tutkinnottomat saavat jonkun lyhyen koulutuksen jotta saavat logistiikan perustutkinnon.

Noi keskiarvohömpötykset on ihan paskapuhetta. Amikseen pääsee aina ellei sitten ole todella paljon hakijoita. Itse menin kone ja metallialalle 5.4 keskiarvolla :D Tämä siis vantaalla missä on koulut aina täynnä :D

heh, täälläpäin oli taas niin että amiksen ulkopuolelle jäi monia kun taas lukioihin pääsi melkeen millä ka tahansa. esim. lukioon pääsi 5.6 keskiarvolla...

näin täälläpäin :thumbs:

Mulla on takana logistiikan perustutkinto ( 2v. tutkinto 98-00 ja kolmas lisävuosi 2005-2006). Jos jotain hyviä puolia kyseisestä tutkinnosta pitäisi luetella niin:

- ajokortin saa halvalla
- autot tulee kohtuu tutuksi tekniikan osalta
- työpäivät koulussa mukavan rentoja. Ympäri suomea tukinajossa tai vastaavassa(näin ainakin meillä).
- alalla hyvä työllisyystilanne

Itse en päivääkään kuljetusalan hommissa ole ollut. Enkä tuu olemaankaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom