Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Hyppy 5 metristä ja sukellus 3 metriin ovat hylkääviä, mikäli niitä ei suorita."
"Esineen nouto 4m:n syvyydestä |hyväkstty |hylätty |"

Tommosta lukee mun papereissa, hypystä pitää varmaan sukeltaa suoraan 3m syvyyteen, ja esineet noutaa 4m syvydestä.

Mites täällä muute porukka, ootteko kaikki jotai kauheita salimöykkyjä? :D
Ja onko kukaa vetäny tota vartalonhallintatestii...ei ainakaa paljon ylimäärästä aikaa ole. :(

Mä oon vetäny kerran sen vartalonhallinnan ymmätiiä vedinkö sen yhtää oikein, nurtsille kesällä vedin viivat 3m välein ja juoksin sitä siin sivuttain.. Mut en nyt muista et vedinkö 10krt sen välin vai 10krt toisella viivalla.. Yhteisaika tai olla minuutti tai vähä alle, nii veikkaan et vedin viivajuoksuu liia vähä:D Ootteko ottanu aikaa siit? Mut en nyt usko et se mitää sen suurempii ongelmii tuottaa, sykkeet siin kyl nuosee:D

Mites täällä muute porukka, ootteko kaikki jotai kauheita salimöykkyjä? :D
Ja onko kukaa vetäny tota vartalonhallintatestii...ei ainakaa paljon ylimäärästä aikaa ole. :(
Ekan kerran kävin salil ku aloin tätä varten treenaa :D On koordinaatioo pari kertaa kokeiltu. Aina yht ikävää :D

Contender älä viitti, nukkumisesta tullut vittuakaan tällä viikolla ja tää vaan pahenee kokoajan :D Itellä vähän keuhkoputken tulehduksen oireita:L kävin hakemas tänään apteekista vähän lääkkeitä ja pitää toivoa että saan kuriin tän. Siitä huolimatta meen huomenna uimaan mutta ajattelin vetää tosi rennosti.

Joo älä ihmees lähe rähisee, itte tulin viel kipeemmäks! se vituttaa kaikist enite sitte jos tulee kunnol kipeeks. Mullaki ollu täs vähä nuhanen ja voimaton olo pari päivää, mut ei täs oo mitää kunnollist tullu!! tää on kyl ollu reenin osalta tosi kevyt viikko tullu reenattuu vaa 3krt ja huomenna ja su pitäs mennä uimaa. Pitäny alkaa keventää aika reilusti, kelasin pitää 2-3 ihan vapaapäivää enne testei! mites muil? Kjukkelberg, kelaa se 19.-20. välinen yö, sillo voi unet olla vähissä:D

Pitäis nappaa jotain unipillereita siell utissa nii sais kooma unet :D
Ajattelin vetää rennosti nyt ennen testejä mut yhen 6km @ 10kg repulla repien kelasin vetää :)

Biljardiii ja pari kaljaa;) ->

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom