Ljk 2009

untia, kuntopiiiriä, 3km lenkkejä ilman painoja rennosti^^ :D ja noita sekoitettuna vaikka 4 kertaa seuraavalle viikolle, ja kerran 6km @ 10kg repulla repien^^

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ajattelin kerran pari käydä viel lenkillä repun kanssa ja sit hiihtelen niin kauan kunnes lumet on poissa! Tossa on mulla noi Ruottalaaset lankut ja niillä nyt aika hyvin pääsi etenemään. Toivottavasti Utissa ei huonompaa noi varusteet mene. Ja sitten vielä kaks kertaa uimaan, missä en enää mitään matkaa ui vaan hion tekniikkaa vielä ja sitten muutama 200metrin pyrähdys!

Kuulostaa hyvältä! Ite ens viikol kelasin yhe normilenki ja/(tai) yhe repun kanssa, sit pari uintii ja 2 lätkäreenii.. :) Otatteko paljo jtn energian lähteitä( patukoita tai muuta vastaavaaa)?

Ite kelasin kans jtn energiajuomaa! Ei mitää ediä tai vastaavaa, eiks malto oo iha pelkkä energian lähde? sitä faijalla on himassa nii vois ottaa sitä jauhetta messii ja blandaa siel sit:D Ja banaanit ja patukat tietty messii sen lisäks;)

Minä ostin yhen valmentajan suosituksesta dexal heavy nimistä urheilujuomaa. Ilmeisesti täyttä hiilaria. Tuo koutsi meinas että tolla pärjää koko päivän ilman syämättäkin mutta taitaa olla viisainta kumminkin syödä suht normaalisti. Onko kellään mitään kokemusta/näkemystä kyseisestä tavarasta. Pitää vissiin kokeilla ensin että mitä maha sanoo siittä.:anssi: Itselläni ei muuten mitään kokemuksia jekkupatteria tehokkaammista urheilujuomista ole.

Ne jos on puhdasta hiilaria niin maltoa on sitten samaa sarjaa. Itsehän ehdin sitten kuulemaan ensimmäisen testiryhmän ajatukset ja mielipiteet, miten testit meni. Hitto, että päähän mahtaa nyt vaan testit :D. Eipä hirveesti tule kouluajuttuja kelattua:D

Helvetti mitä musaa pojat :D House dance linjal ite.. meikä meinas ainaki ottaa kaurapuuroo ja näkkärii mukaa testeihi :o. Nyt on tullu hiiheltyy muutaman kerran ja alkaa taas suksi luistaa xD Uinti menee jo jotenki mut yhtä pistettä enempää ei kyl tuu

Kannattaa aika harkiten ehkä noita energiageelejäjuomia käyttää, ainakin ihan aamupäivästä. Ei ollut yks tai kaks tyyppiä kun oksensivat noi melko tujut aineet sitten jo lihaskunnoissa ja juoksuissa ulos. Vettä vaa kovasti. Sitten iltapäivälle voisi ehkä jotakin tankata kun tuo lihaskuntotesti tuntuu olevan se oksettavin osa testeissä.

Jos kuitenkin alkaa ylppöä tulemaan ni älkää suotta pidätelkö loppu päivää. Helpottaa kummasti ku käy vähän päästämässä.

Ite ajattelin vetää vaan normi aamupalan mukaan jonkun energia patukan siellä, sitten kun ollaan juostu ja lähetään uimahallia kohti niin toinen patukka naamaan, ruokailussa sitten energiajuoma (hera80protskua+creatinia+glutaminia) jos nyt pärjään nois kaikeissa testeissä :D Hiihdon jälkeen sitten taas energiajuomaaaaaa^^

Hiihdon jälkeen tyyliin joku kofeiinipitoinen vois olla jees. Kuitenkin voi olla hieman nuupahtanut olo kovan rasituksen jälkeen. Jotenkin koittais piristää itseään paperisotaan :D. Itselle ei vaan nua sokerilitkut oikein uppoa.

:offtopic: minun on kyllä pakko ottaa mp3 soitin tonne mukaan ja pistää räminät soimaan korviin täysillä, saa revittyä enemmän irti siin juoksussa + kunnon adrealiinit :D

Niin, vaikken nyt itse ota osaa tämän vuoden koitokseen, niin muakin kiinnostais tuo mp3-soittimen käyttö testeissä. On se vaan niin eri juttu juosta musat korvilla, kuin vain koittaa keskittyä siihen vitun rataviivaan tjms. Ja hyvästä biisistä saa aina lisäpotkua. Mä lykkään musat korville jopa aikaisina aamuina kunnollisen heräämisen ja käynnistymisen takaamiseksi. Ja lieventäähän se aamuvitutustakin jonkin verran. :D

Otan kellon mukaan sinne ;) Saa helposti laskettua millaista nopeutta pitää juosta kunhan tietää radan pituuuden... sit vaan laskee kierroksia kun juoksee^^

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom